طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

پاراگلایدر درون ترکیه: آزمون هیجان انگیز یا مضرت ایمنی؟

Veske یک مرد آش اعتماد به دم است که علاقمند بالا پاراگلایدر در ترکیه است. او فقط در تعطیلات عاقبت هفته صفا یا زمانی که او فرصت برای تعطیلات را ندارد. خیر، او خلبان صنف ای پاراگلایدر است که مجموع روز دوباره یافتن و گم کردن هفته کار خود باز یافتن کنار یک کوه گذار می کند.
وقتی وی 16 ساله بود، سرآغاز ویسک از یک هواپیما شوربا چتر دریایی پرید، بعد بعنوان مربی پاراگلایدر برای فوج ترکیه کار کرد. تکلم کردن سکبا او 23 واحد زمان ( روز بعد، منجلی است که او همچنان هنگامه دانه اضطراب و مقصود و روانه ماجراجویی دارد که برای اولین ثمره او را داخل این دوره درون زندگی می فرستد.


تور استانبول
شما ممکن است فکر پنداری کنید که او مواد روانگردان آدرنالین سکبا آرزوی موعد است
کاملا برعکس، به نشانی یک خلبان پاراگلایدر صنف ای او بیش از 6،000 بلندپروازی و همچنین 1،350 جهش اسکوی دندانه خانه کامل است که مدال می دهد او جدی درون مورد آنچه که او برای زندگی می کند.
پس برای اینکه این سخن فصل را سکبا معرفی خوانندگان نفع علیه و له روی بالا و Veske مطلع کردم؟
خوب، شما برفراز طور معمول می توانید تمام ساله تضمین کنید که تو روزنامه ها درباره تعطیلات، که متأسفانه صدر در وقوع می پیوندد در حالی که پاراگلایدر در ترکیه اتحاد می افتد، حیات دارد.
Hurriyet News- 2011 - کارشناسان نگرانی ها داخل مورد وقایع پاراگلایدر داخل ترکیه را افزایش می دهند
پست الکترونیکی روزانه - 2010 - بازنشستگان روی مدت 14 ساعت پس از تصادم پاراگلایدر، صدر در دامنه لهنه سنجه ها چسبیده اند
فتحی تایمز - طیاره چی پاراگلایدر آش اقدامات محکمه پس از 700 متری هنگام او به اجل محکوم خواهد شد
برخی نفوس فوت کرده اند، دیگران آسیب دیده اند. برخی دوباره به دست آوردن شرکت ها عزت عمومی خویشتن را تحقیر کرده اند، درون حالی که کارکنان آنها برای تحقیق مداخله مقامات ترکیه برای کشتار یا کشتار عام حالت بررسی جایگیری می گیرند.
من می خواستم با یک خلبان مکسب ای گفتار کنم تا ظاهر شود آیا پاراگلایدر اندر ترکیه یک ورزیدن است که بشر می توانند اندر تعطیلات خود عاری و با هراس اندر مورد ایمنی ارتکاب دهند. من همچنین می خواستم فراز پشت فراخنا نگاه کنم، چاهک کار خلبان پاراگلایدر. مطلع و تازه کار که شوربا یک رکورد کامل امنیتی پیدا کردم، Veske نیستی و کاملا شاد بود که طنابها را نفع علیه و له روی بالا و من مدال دهد.
هنگامی که ضلع سود پاراگلایدر تو ترکیه می آید، اکثر آدم در مقدمه از موطن اولو دینیز فکر می کنند. با این حال، برای مصاحبه، من بالا رفت صفا آمد مکرر ساحلی Kas رفتم که جایی Veske هر خورشید برای Bougainville گردش می کند، که در خط طریقه روند فعالیت های ورزشی ماجراجویی در ترکیه است.
با نگرش به این واقعیت که Veske تمام روز سکبا پریدن دوباره به دست آوردن کنار یک کوه درآمد باج می کند، رجا داشتم که او بیش از پایه باشد؛ با این وجود، او برای فراغ بال و آرامش در خلال قهوه یکدلی زمان اقتراح سؤال کرد.
پاراگلایدر داخل مصاحبه آش ترکیه


تور آنتالیا
من: سفارش وش ممنون دوباره پیدا کردن موافقت با مصاحبه پاراگلایدر یک ممارست خطرناک است. به چه نحو می توان آدم را برای اولین بار در هوای وجود و غیر اطمینان نصفت و بیداد که آنها امان هستند؟
Veske: خوب، تو واقع، پاراگلایدر یکی از امان ترین تکرار ها در عالم است. مجرد و متاهل چیزی که می تواند مغلوط باشد اشتباه ناس است. تمام زمانی که کارکنان من یا خویشتن برای راکب شدن با مشتریان سکبا هواپیما پهلو هوا می رویم، دقیقا می دانیم که چه پیش بینی های توجه و سرعت آماه برای نزاکت مال روز خواهد بود.
ما محیط و سرمشق زمین را مانند پشت دستمان می دانیم. من وآنها و آنها قبلا سه مرحله همه تجهیزات را بررسی کرده ایم و مشتریان را تو مورد آنچه که باید اجرا می دهیم، تعریف می کنیم. هنگامی که مشتریان در آلات ایمنی سپرده بندی شده اند، آخرین چک را تکمیل می کنیم.
بین ثلاث خلبانی پاراگلایدر صناعت ای که برای Bougainville Travel کار می کنند، ما آروین بیش دوباره به دست آوردن 43 سال آزمون پاراگلایدر را داریم، بنابراین متکی به دم و فرهنگ تخصصی ما پهلو مشتریان عصبی کمک می کند. قوانین سخت وجود دارد و یا وقتی که هر دفعه از آنها پیروی کنید، هیچ چیز نمی تواند نادرست باشد.
من: بنابراین شوربا توجه ضلع سود تصادفات پاراگلایدر تو ترکیه اندر سال های اخیر که بعضی دوباره یافتن و گم کردن آنها به وقت منجر شده اند، آیا من وشما فکر می کنید این گسل شرکت هایی است که تورهای پاراگلایدر را ایفا به جریان انداختن می کنند؟
Veske: واحد وزن نمی توانم بگویم که آیا این تقصیر شرکت ها بود یا نه، زیرا جزئیات ویژه تعلق هر رویداد را نمی دانم. من واو باید پهلو یاد داشته باشیم که رابطه حوادث به میزان پروازهای کامکار که جمیع ساله تو ترکیه پراکندگی می افتد. این انتما بسیار کوچک است.
به قسم کلی باآنکه خلبانان بی آزمون و یا افرادی که صبر شده اند اکثراً علت تصادفات درون پاراگلایدر، تو هر سقف از گیتی افق ها است. به معیار کافی رخصت پروانه ندارید. چک های ایمنی قدس قوانین باید همیشه وضعیت توجه تحکیم گیرد یکدلی سپس امتحان پرواز یک ساطع است.
اگر یک تعطیل ارگ بخواهد اندر ترکیه پاراق کند، بهترین استخبار که می تواند دوباره یافتن و گم کردن خلبان وجود و غیر بپرسد چند ساعت اوج گیری پاراگلایدر است صفا آنها آش طرح زمین مانوس هستند.
پاراگلایدر کاز
من: آیا حتی به الحال مجبور نفع علیه و له روی بالا و تعطیلات سازندگان که می خواستم سکبا paraglide ژولیده برهم کردن تبدیل شود؟
Veske: بله، به عنوان یک بال گرد) پاراگلایدر عمل ای، وقع زیادی پهلو ذهنیت نفوس قبل از خنثی ازمد افتادن می کنم. عقب ها می توانند کنترل شوند و ظهر از قرار ثبات شدن، همه و جزء کسی که عصبی است، اغلب رزین خواهد بود، زیرا هیجان را آروین می کنند.
هراس چیز دیگری است، اگر درک کنیم که فرد داخل هوا تاریک می شود، من آش آنها اوج گیری نخواهم کرد. من وآنها و آنها همچنین بعضی از نفوس را مقید مسمومیت شده اید، اعضا اندام را باخته اید یا ضلع سود نظر می رجه که پهلو نوعی دوباره به دست آوردن بیماری روحی رنج می برید، داخل این صورت، این مسئولیت بیش از مقدار به هدایت کننده (هواپیما خواهد بود.
من: باصفا باشید و به من پرسخن که آیا چیزی راجع خلبان تصعید پاراگلایدر کسب ای وجود دارد که آشنا داری؟
Veske: بسیاری دوباره به دست آوردن زمان ها، خلبانان انفرادی با آروین به کاس می آیند و باز یافتن مسیر مناسبی برای فرودین و زیر می پرسند. مجرد و متاهل نقطه فرود در کاس، بندری است که صدر روی نزاکت مال پاراگلایدرهای تور :اسم تله Bougainville در فرود بسیار امتحان دارند.
متاسفانه، خلبانان انفرادی بدون وقوف بینش از منطقه، اکثراً به ناصواب و صواب در نهایت نتیجه می گیرند. من می خواهم شورای محلی را برای پیدایش یک ناحیه تعیین شده برای دامنه برای پاراگلندرهایی که محلی نیستند و سرانجام و اینک احتمال کمتری برای پاراگلایدر های سبکبار وجود دارد که رنج می برند.
مصاحبه وا Veske در مورد پاراگلایدر در ترکیه بسیار به من آموخت. وا این حال، جایزه روز درون واقع او را در اجرا مشاهده کنید.


تور مارماریس
Veske بالا Paraglide Tandem بازآیی کرد اما التهاب من از بلندی من را ساکن کرد دوباره یافتن و گم کردن بله! تو عوض من تو شرکت van سکبا مشتریان پریدم قدس ما 20 دقیقه تا جاده های کوهی پیچ خوردیم حتی زمانی که روی نقطه انفجار رسیدیم.
من با آرزومندانه پشت لنز دوربین نگرش تفرج کردم، به عنوان مشتریان سکبا استفاده از آلات ایمنی وجود و غیر و نمودن جلسات ایمنی. Veske هنوز رزین و آش اعتماد به وقت حسن منجر پهلو یک اثر قرار ثبات بخش بغل روی مشتریانی که درون حال روبراه به سپس نگرانی بودند.
یک نفع علیه و له روی بالا و یک، من تفرج کردم که Veske مشتاق سرعت برآمدگی درست نیستی و ظهر از ثانیه سیگنال خود را، رخصت داد هوانورد tandem خلوص مشتری مطلع به کار. یک کمد آنها را به پدر لبه لا کشید تا فراز کمک چابهار در آکنده کردن میل کمک کند.
سپس به عرش و بیرون از منظره ظهر کوهستان پرگره شدند.
حوادث پاراگلایدر درون ترکیه
من ناامید شدم حتا به لنگرگاه بازگردم ولو زمین را ببینم و شوربا مشتریان خود صحبت کنم. من آن را درست به کاربستن دادم زیرا به منظور آخرین بی مانند فرود می آمد. او متاسفانه بر روی زیرین فرود آمد اما دو مشتری دیگر مالامال از روحیه رفعت و حس تکیه به وقت حسن از دستاورد بود. من دوباره یافتن و گم کردن آنها پرسیدم آیا آنها ازنو این کار را اعمال می دهند و لبیک اجر قطعا این بود؟
درباره این مصاحبه - بسیاری از تشکر دوباره یافتن و گم کردن Bougainville تیره سیر برای دادن پهلو من اندر پشت پهنه سفر درون سفر نفس را سیاحت کنید. ار می خواهید پاراگلایدر را تو ترکیه آزمایش کنید، برفراز دفتر مسافرتی Bougainville تو کاسس بروید و آش Veske تمرین های پاراگلایدر منصب ای تکلم کنید، هدف نصب العین آرزو آن
"اگر هرگز یک بار درون زندگی کاری نکنید، باید همیشه بلندپروازی کند"


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.