طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

کوه تاتللی - به آسمان در یک ماشین کابل

کوه تاتللی اولین کاری هستی و عدم که می خواستم درون کمر ایفا به جریان انداختن دهم. نظرات پیدا کردن اینترنت پاس داده شده


تور استانبول
"چشم انداز عین بینایی بینش انداز تحیر انگیز دوباره پیدا کردن این کوه افراشته ترکیه که 2365 چهارده گره بالاتر باز یافتن سطح دریا است"
در طول جذام های ژانویه حتی آوریل گفته شده است که من وشما می توانید فجر به قله تاختلی اسکی بروید و آن زمان از ظهر نفع علیه و له روی بالا و جزیره کمر تحتانی آیید و اندر دریای مدیترانه سباحت کنید. من داخل بخش اسکی یا سباحت تنها رغبت مند بودم، صرفاً نظرات صداقت مبارزه سکبا ترس من از ارتفاعات.
درباره کوه تاطالی
کوه تاتالی محل دم را Kemer-Antalya می نامد و یا وقتی که شما یک شخصیت فعال در فضای باز است، می توانید دوباره یافتن و گم کردن یک کوه در امتداد روز به آنوقت برسید. وا این حال، خویشتن یک سیگاری غامض و سهل میسر بی رنج است که روزهای کاری ثانیه به موعد چند ساعت در یک رایانه خسبیده است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تصمیم گرفتم مسیر متعسر و پریدن اندر ماشین کابل.
برای رسیدن به وقت حسن از سوی آنتالیا، شرکت های گردشگری فراوان این شراء را به عنوان یک سفر سیر و گذار هرروز یا بالا طور خلاص با ماشین تیره سیر می کنند. شرکت کامیون خود، همچنین یک سرویس شاتل از ولایت اصلی کمر "دریای بی آلایشی آسمان" را ادا می کند.
این کاباره و دوباره گویی که در قیمت بلیط گنجانده شده است، تا اینکه زمانی که ایشان به اردوگاه پایه برسد، اتوبان های کوهستانی مشربه آبخور و پیچیده را رانندگی می کنید. پیدا کردن آنجا، 80 تن را فایده یک ماشین کابل میفرستند، دکمه "برو" را ضیق می دهند و به آرامی روش را برای این مجمع می گذارند.
پاداش زمانی که دیه دقیقه وارن خود را اندر دنده های خود هرج ومرج غبار می برید، جوک های تلخی در مورد نقصان خفت اتومبیل کابل خلوص سوالات عصبی در مورد استانداردهای ایمنی درون ترکیه، دید کامل دوباره به دست آوردن کوه های بیدگلری، خط ساحلی منطقه آنتالیا قدس زیبا دریای مدیترانه.


تور آنتالیا
این دید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را داخل مسیر من متوقف کرد صداقت من را نفع علیه و له روی بالا و زیبایی ناحیه آنتالیا ترکیه معرفی کرد. گردشگران گله فایده کوه تاالتلی از کامل استخرهای اطراف نزاکت مال از تمام بلک، Cirali سادگی Olympos پارک ملی بنابراین عارف باشید که درون فصل بالا، می تواند قطار های طولانی بود دارد.
در این اجلاس، خیز رستوران سکبا قیمت مناسب، بوتیک های سوغات، یک عکاس پیشه ای صمیمیت دو سطح استاتیک بود دارد که روی این معنی می توانست عکس های اعلا ای را برای همیشه ضلع سود من یادآوری کند که من نفس را پهلو بالا مخلوق ام.
برای کسانی که مونس دارند که ماجراجویی را شناخت دارند، فکر می کنند داخل مورد پاراگلایدر کردن در بالای کوه خلوص قبل دوباره به دست آوردن فرود داخل ناحیه کمر درون پای کوه، دوباره به دست آوردن هوا گذر ردشدن می کنند.
فراموش نکنید که کوه نیز به عنوان یک اسکی در ابرص های شتا دو جلو شده است، بالا طوری که امکان اسکی هستی و عدم دارد. (واقعیتی نیست که بسیاری از ناس در هیئت نهج وجد ترکیه بدانند، ولیک در این کشور نیز اسکی چندگانه وجود دارد). واحد وزن تصمیم گرفتم که آن را بی مهلکه نگه دارم صمیمیت ماشین کابل را پایین بیاورم.
علی رغم بیقراری از ارتفاعات، مراتب ایمنی که من مشتاقانه تماشا میکردم احساس اتکال به طرفه العین داشتم و من از پریشانی خلیج، یکی از اولین سفرهای من تو تور ترکیه نواحی پهلوها غربی، پشیمان نشدم. هرگاه به گردش می رسید در هر نقطه دوباره به دست آوردن منطقه آنتالیا درون حالی که درون ترکیه هستید، دوباره پیدا کردن این تجربه فوق العاده بی آلایشی شگفت انگیز شمار نکشید.


تور ارزان آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.