طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

به چیری خوش آمدید

مقصد بعدی من تو تور غربی قبله غربی ترکیه، تفریحی ساحلی کوچک چیری نیستی و خویشتن پس دوباره به دست آوردن ناامیدی که آش Kemer درک کرده بودم انتظارات زیادی داشت. شوربا این حال، پس از یک روز باز یافتن کاوش داخل چیری یکدلی مناطق دوروبر آن، تصمیم گرفتم که من برفراز طور ناخودآگاه درون این آبشخورد کوچک بی آلایشی ناامن ثبوت بگیرم.


تور آنتالیا
چیری یک خیابان اصلی در شهر دارد، هیچ افزار خودپرداز، هیچ شبکه کاباره و بازگفت محلی صداقت رفت یکدلی آمد مکرر در هیچ هوایی و آرزوها قرار ندارد. این روستا، راحت و بغرنج و متعسر است پاکی آنچه ضمیر اول شخص جمع می بینید چیزی است که ما دریافت می کنید. یک ساحلی ساحلی که آشتی آمیز و استراحت است درون حالی که به خاطرسپردن شخصیت جدا و پذیرایی از غریبه ها دوباره یافتن و گم کردن خارج.
برای رسیدن به چیری، من باز یافتن اتوبوس محلی Dolmus در آزادراه ساحلی آنتالیا خارج شدم و خواستار تاکسی تاکسی چیری بودم تا قبل پیدا کردن رانندگی تو پایین کوه شاهراه کوهستانی که منجر فراز خلیج زیبا می شد آکنده شود. اتوبان کوه سکبا فراوانی درختان انار محسوس شده و درون نهایت داخل خیابان اصلی روستا قرار دارد که دارای چند مغازه، رستوران صفا فروشندگان تلفن عدو است که معنی لغات خلوص استرس را نمی دانند.
تعجب نکنید که اندر یک رستوران میانه روز بخورید و خویشان ای دوباره یافتن و گم کردن اردک هایی را که در اینک تماشای من وتو هستند دیدن کنید.
پس از ناهار، دریافتن می کنید یک سایة آنک از ظهر درون رستوران های خانگی که از درختان سنی آویزان است، عاطفه حس کنید
راه تشریف بردن را از طریق آبادانی انجام دهید و پهلو ساحل صلح آمیز و خاموش می رسید که با اقامتگاه همسایه Olympos به اشتراک گذاشته می شود


تور استانبول
حمل و تکرارمطلب محلی اندر قالب دوچرخه است که برای کاوش سخت در واحه و جوانب مناطق کوهستانی. آنها می توانند استخدام شوند، ولیکن بسیاری از اتراق ها نفع علیه و له روی بالا و شما اجازه استفاده از آنها را به عنوان بخشی باز یافتن امکانات می دهند
دو مهمان پذیر مدرن داخل چیری حیات دارد، ولی این منوال روستاهای سنتی ترکیه بی آلایشی مکان های کمپینگ که کم ارزش هستند و گزینش ایده طایفه برای کل کسی که درون سفر پول می باشد وجود دارد. چیری همچنین جایگزین برای زن ها و خانواده هایی است که نمی خواهند در روستای Olympos جایدهی کنند که تمایل دارد جوانان را به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب اخلاص جوش انجذاب کند.
چیری یک مکان آرام و آتش بس آمیز است، ولیکن به رغم اعتنا سکونت خود، هنوز چیزهای زیادی برای ادا دادن وجود دارد. ویرانه های باستانی Olympos را می توان وا راه تشریف فرما شدن نیم دوره در ادامه ساحل و اندر زمان شب نفع علیه و له روی بالا و سنگ های آتشین Chimera واقع اندر کوه نه بالا.
برای کشف ناحیه ها اطراف، برفراز سادگی به آزادراه آنتالیا بروید تزکیه اتوبوس را برفراز Phaselis، ماشین کابل کوه تاتلالی یا آبادی Demre که در دم شما کلیسای سنن نیکلاس بی آلایشی ویرانه های دیرین Myra را پیدا کنید.
من ناامید شدم که یاد بگیرم که واحد وزن از عزل انقطاع به اینجا آمده بابا و قلیل شدن لاک سپس های Caretta Caretta عتیق است، اما یا وقتی که بین جذام های ژوئیه ولو سپتامبر در آنجا بودید، سکبا یک نقطه دوباره پیدا کردن تماشای لاک پشت پیوستن.
اگر شما فراز دنبال تیررس منحصر روی فرد تعطیلات است که برای گردشگری جرمی مفت نیست، چیری خواهد شد حرمت فوق العاده برای آزادی است. این فضولات دوستانه است، بی طاقه و زیر تاب و روستای دمدمی است که کاملا تو خاطرات من دوباره پیدا کردن ترکیه در بهترین حالت مجرد تاخت است.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.