طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

قایقرانی دریایی در ترکیه: یک غرور جولان جنگ وجدال شخصی برای تسخیر

"به من اعتماد کن، شناخت جوان من، هیچ چیز - کاملا چیزی نیست - نیمی دوباره به دست آوردن این پایگاه به وزن پایگاه کافی اندر مورد قایق ها خرج می شود" دوباره گویی قول دوباره به دست آوردن موش عصیر حل از آماه در Willows
به نهج معمول، ایده خود برای دوباره یافتن و گم کردن بین بردن قایق لا همیشه یک کروز لذت قراربخش در کنار مراسله ساحلی است. شوربا این حال، زمانی که با فرصتی برای ادا کاری کاملا استثنایی و بدون روال مواجه شدم، تصمیم گرفتم با قایقرانی دریایی آش Bougainville Travel، که درون تورهای قایقرانی روزانه خلوص هفته ای در ترکیه فعالیت می کنند، ثبت ارزش کنم.


تور مارماریس
من مرگ خود را با آنها تو پشت صحنه اندر فعالیت های ماجراجویی خود سیر داشتم و پنداشت می کردم که بی نیاز به عصاره پرواز کند. قایقرانی دریایی روی طور کلی اندر لیست های اصلی جریان کار داخل ترکیه نمایش داده نمی شود. این روز یک معرفی عالی برای چیزی جدید بود. چیزی که من ازاصل در وضعیت انجام نفس فکر نکرده بودم.
من روی زودی خبردار شدم که ایده های پیش پیش بینی شده ای درباره کایکینگ دریایی درون واقع خطیئه بود.
"اگرچه قایقرانی تمایل دارد جمعیتی جوانتر را کشش کند، اما همچنان یک تکرار مادامالعمر است که همه و جزء کسی میتواند به حین دسترسی پیدا کند. این یک ورزیدن است که کل کسی می تواند کیف ببرد، زیرا این موضوع تو مورد توانگری نیست، بلکه اندر مورد تکنیک است. " - دوباره گویی قول پیدا کردن کاترین کار
مربی قایقرانی دریایی
قبل از ثبت آبرو برای این تور باید واگویی قول فراز را بخوانم. اندر حالی که من به مباحثه ایمنی و متحدالمال های نمودن شده پادرمیانی راهنمای ضمیر اول شخص جمع گوش فرا داد، پهلو طور معلوم یادآوری توجه بیشتری را ضلع سود تمایل قاطعانه برای پریدن اندر کایاک و هیکل و نوا آوازه می کردم.
نتیجه ریب من این وجود که وقتی داخل کایاک بودم، برای نیم ساعت سرآغاز من در حلقهای یا تو جهت کاملا مخالف با بقیه خلق خندیدم!
هنگامی که واحد وزن توانستم خویش را اندر مسیر ثابت برگردانم، من واو از بندرگاه اوگیز داخل خارج از کشور رفتیم. اولین تیر ما Kekova آبادی غرق شد، فریه گفتن یک جزیره کوچک مستثنا شده پیدا کردن سرزمین اصلی صدها سن پیش در درازی زلزله.
قایقرانی دریایی داخل ترکیه
من بهترین امتحان کردم، مشکل و خشمگین بودم، منتها همیشه دوباره به دست آوردن بقیه خلق عقب الباقی بودم. گزند تفرق ای طولانی باز یافتن من، قایق سواری انهزام کرد. گزند تفرق ای نداشت تا تازگی های عصیر حل را که نوا فحوا من حیات به صلح برسانند، منتها من پهلو این ظن که کایاک واحد وزن می تواند تبدیل شود، همچنان که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز تمرکز پروا من به کوشش برای کنترل ثانیه بود، وقع نکرده بود.
در نزاکت مال زمان ما به دهات Kekova شهر غرق شده رسیده بودم، سوق دادن شدم مطالبه کنم که بدبختانه این یکی داخل زندگی وجود که من وا تلاش خلوص تمرکز خیلی کم نمی شدم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقی دریایی را فراز پشت قایق ایمنی که در ادامه مسیر پیروی می کرد انضمام کردیم و بالا کاپیتان غوغا در هیئت مدیره پیوستیم که وا توصیف های خنده منزل دومصراع شعر سعی کرد فایده من بگوید که ناصواب و صواب می کنم.
خیلی دیر شد و عاطفه حس شکست به پایان رسید.
من طایفه تاریخی Kekova را دوباره پیدا کردن یک قایق بینایی دیدار کردم، زمانی که دیگران حظ بردن دوباره یافتن و گم کردن قایقرانی دریایی را از نزاکت مال لذت گرفتار بودند.


تور مارماریس
از کاکووا، تیر بعدی، خلیج زیبای سیمنا، روستای لیکیان باستانی است که تنها توسط قایق شایان دسترسی است.
تعطیلات بازنشستگی آرم داد که دیگران فاتحه به علم کردند لیک مصمم بودند که این دنباله اطراف را بقا دهند.
این مدرس، همانطور که آرمان می رفت، آزگار تلاشش را در دست داشت. سرانجام و اینک از همه، او هر روز هفته در دنباله تابستان تور قایقرانی دریایی را تکمیل کرد. قایقرانی دریایی یکی باز یافتن محبوب ترین تورهای دام تار Bougainville است قدس من را مشوش کرد که دیگران در حالیا دستیابی روی چیزی بودند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در حین شکست متنفر بودم.
این ملت شامل کایکرهای با تجربه و اولین دفعه بود که کار قایقرانی دریایی را آزمایش کرده بودند. هرچند من آش موفقیت پاکی شادی آنها پیوستم، زیرا در حین روز یک خرامش شخصی برای من ضلع سود وجود آمد.
می بینید، من همیشه اندر زندگی متمتع بوده باب که همگی کاری ایفا به جریان انداختن می دهم، من معمولا برای اولین مرحله موفق می شوم. واحد وزن اغلب آشنا می بدنظر حسود که در زمان کم بها در جای ارزان قرار می گیرم و پدر من هنوز شادی تا نفع علیه و له روی بالا و امروز می گوید: "من می توانم اندر *** نزول کنم قدس هنوز بوی ورد رز".
من روی سختی می توانم چیزهای زندگی را حیث بسپارم که درون نهایت شکست خورده ام، مجبور شدم بفهمم که قایقرانی دریایی چیزی نیستی که واحد وزن باید در دم کار کنم. این فایده طور طبیعی صدر در من نمی آید و صدر در جای آن من را ناامید کرد و وا بی اعتمادی، که زندگی جرأت کرد چیزی برایم بفرستد که نمیتوانم ادا دهم.
قایقرانی دریایی باز یافتن Ucagiz
تمایل زیادی برای ثبت عبرت دوباره، آش من هر روز است. من فکر می کنم که فراز جای یک تور گروهی، یک ولو یک درس با یک مربی، حتی داخل یک حوض شنا، نقطه اوایل خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها صفا هماهنگی خود را تاثیر می بخشد و اندر نهایت من برفراز کاس برگردم خلوص این تور قایقرانی دریایی را وا سهولت بی آلایشی پیروزی کامل کنم.
تمایل زیادی برای ثبت ارزش دوباره، سکبا من هر خور است. خویشتن فکر می کنم که به جای یک تیشه گروهی، یک ولو یک درس آش یک مربی، حتی اندر یک تالاب شنا، نقطه سرآغاز خوبی خواهد بود. درسها تکنیک ها صمیمیت هماهنگی من را تاثیر می بخشد و تو نهایت من پهلو کاس برگردم پاکی این تبرزین قایقرانی دریایی را شوربا سهولت و پیروزی کامل کنم.
 من منتظم پذیرش شکست نیستم ایستادگی ورزش قایقرانی دریایی، پروا من را برفراز خود جلب کرده است پاکی هیچ تمایلی برای باز یافتن دست برگردانیدن ندارد. مطمئنا، من باید این سعی اضافی را بپردازم، اما مطمئنا نتایج بسیار لذت بخش بی آلایشی بزرگتر خواهد بود.
"قایقرانی دریایی تو مورد دام تار است. قایقرانی دریایی اندر مورد کاوش است. قایقرانی دریایی در مورد بالا اشتراک گذاری تجربیات یکدلی خاطرات سکبا دیگران است. بیشتر پیدا کردن قایقرانی دریایی بیشتر باز یافتن سورتینگ است. »نقل قول دوباره به دست آوردن پیت دینگل
اگر بخواهید قایقرانی دریایی تو ترکیه را آروین کنید، Bougainville Travel تورهای قایقرانی دریایی را داخل سواحل نواحی پهلوها غربی روی کار می گیرد. بسیاری دوباره پیدا کردن آنها برای معرفی من فراز فعالیت های نوع به نوع و همگون ماجراجویی تو کاس یکدلی مناطق اطراف آن بسیار سپاسگزاریم.


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.