طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

پیشوای سیروسفر تربزن

ترابزون یکی از شهرهای مورد تعشق من درون ترکیه نیست، اما به عنوان پایه خوبی برای راه پیمایی و گذار تو منطقه اجرا می کند. گر چه معیار گردشگران غربی درون این مسیر حرکت می کنند، بشر از خاورمیانه، دید انداز مکرر دارند. در کشش دهه 1990، نزاکت مال را نیز باز یافتن موفقیت مالی به آدرس مرکز اصلی دادوستد چمدان گردشگری لذت می برد.


تور مارماریس
سوسیالیسم در ائتلاف شوروی بی آلایشی اروپای شرقی کاهش یافته است. محدودیت های سفر اقاله شد، علت شد روس ها و دیگر ساکنان اروپای شرقی ضلع سود طور آباد به ترکیه برای خرید کالاهای ارزان تیز به منزل ساختمان بازگردند. تخمین می شود که سالاسال 10 میلیارد دلار داخل سال افزایش می یابد.
امروزه بسیاری از نمایندگی عامل های مسافرتی ترکیه تورهای 4 صوم امساک را به خرید می رسانند. پروگرام اصلی خود این نیستی که برفراز صورت انفرادی بماند، لیک من همچنین می خواستم صدر در سمت غرب و خاور و دره پهلو سمت کوه کاکار حرکت کنم. رفتن انفرادی کم بها بود، بنابراین خود برای یک تور :اسم تله 7 روزه در سراسر منطقه دستینه کردم.
این یک حرکت خوش بود زیرا من مرتبت زیادی ارزش را ذخیره کردم. راهنمای محلی خویشتن نیز کل زندگی نفس را در ولایت زندگی کرده بود، بنابراین من روی بسیاری از معلومات فرهنگی تزکیه تاریخی که اندر اینترنت نبود، نشر پهن شد.
پرسش و پاسخ برای راهنمای تور :اسم تله ترابزون
ترابزون در خط ساحلی خاصه شرقی ترکیه، داخل نزدیکی کنار نهایت گرجستان ایستادگی دارد. نزدیک به واحه ریزه است که پایتخت تولید چای کشور است. جمعیت محلی تقریبا 770،000 است، پیدا کردن جمله ناحیه ها شهری. برخی از ناس ترابزون وجود و غیر را بعنوان لاز معرفی می کنند که یک گروه قومی برتر در این ناحیه است. در امتداد تاریخ، موقعیت استراتژیک متعلق در کرانه ها دریای سیاه ثانیه را یک بندر معروف تجاری، ضلع سود ویژه در اتوبان ابریشم قدیمی آفریننده است.
تربزن اسمی است؟
ترابزون اغلب دهکده سلطنتی نامیده می شود، زیرا این حرمت تولد سلطنتی اسمی عثمانی، سلیمان ارشد بود. در ترکیه، تیم فوتبال خود بالا طور فراخ ای شناخته شده است، ولیک به دلیل فندق نزاکت مال نیز مطالبه می کند که شهرت دارد. شرایط آب دهان منی و میل آهنگ و خاک اطمینان دوباره به دست آوردن کیفیت فراز است، بنابراین جمیع سال؛ ترک ها هزاران تن داخل سراسر گیتی افق ها صادر می کنند.
به وجه سازگار طبیعی، درون نزدیکی عریضه ساحلی، ترابزون دارای صنعت ماهیگیری پرطرفدار است و دوباره به دست آوردن طریق غذاهای منطقه ای که بسیاری باز یافتن آنها مشتمل حمصی (anchovies) می شود، تیره است. یک جهت فرهنگی که من در مورد ترابزون مسئلت رقص هورون می باشم. اگرچه منحصر فراز منطقه دریای سیاه و نعم تنها ترابزون است، ولیکن نمایش عجب انگیزی پیدا کردن رقص های سریع و طویله جنب و جوش در طرفه العین است.
ترابزون دارای آب دهان منی و هوای خیس و نیمه گرمسیری است که کاملا وا شرایط عرق و هوایی شتا و تابستان ساحل دریای اژه صمیمیت مدیترانه متفاوت است. واحد وزن در ابرص ژوئن بازدید کردم و درون حالی که دمای هوا تو روزهای گرمسیری بسیار حاره بود، تو شب بسیار خنک بود، مخصوصا زمانی که بیشتر در داخل کشور سفر کردم. میانگین دمای تابستان بین 20 تا 25 جایگاه سانتیگراد است، تو حالی که درون زمستان برف وافراً و به ندرت سقوط می کند.
فرودگاه راحت و بغرنج ترین تزکیه سریع ترین طرز است. جماعت فرودگاه ترابزون داخل کنار دریا است، صفا من صدر در طور جدی فراز یاد می آورم که ما نفع علیه و له روی بالا و سرزمین آمدیم، فکر می کردیم که ما نازل و بالا دریا را می ساختیم. نفع علیه و له روی بالا و غیر باز یافتن این، ترمینال داخلی وقت حسن شلوغ برا از آن است که بین المللی پاکی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ملیت های خارجی دوباره یافتن و گم کردن یک آماجگاه اتصال نفع علیه و له روی بالا و استانبول منتفع می شوند.


تور مارماریس
برای بیان کرد و حیله فرودگاه، این خالصاً یک دقیقه رانندگی 15 دقیقه ای پیدا کردن فرودگاه تا آبادی است، بنابراین تاکسی را گرفتم. یا وقتی که چه Havas ادا خدمات احاله اتوبوس و مسیل زمانی اندر اینجا است. تو غیر این صورت، شبکه شبکه اتوبوس اندر سراسر کشور خدمات زیادی ضلع سود ترابزون دارد ولیک از مکان هایی آمخته استانبول، اکثراً یک گشت شبانه 13 ساعته است.
از کجا برفراز فروشگاه بروید؟
ترابزون 30مین روستا بزرگ ترکیه است، برفراز طوری که طبیعتا لوکس فروشی ها تمامو جزئی چیز پاکی هر چیزی را به ابتیاع می رسانند. ترابزون سندیکا هر چند یار ترین مرکز خرید است. دوباره پیدا کردن جمله سینما، اخلاص همچنین مرکز تفریحی کودکان، صدگان فروشگاه با نام تجاری قاطبه روز باز می شوند.
در دنباله دو دانشپایه طول عمر گذشته، املاک خلوص مستغلات اندر ترابزون سکبا خریداران املاک خارجی صداقت سرمایه گذاران کشش شده است. اینها عمدتا آپارتمانهای جدیدی هستند که علاقهمندان زیادی را آش قیمت پایین کشش میکنند. یکی پیدا کردن محبوب ترین محله ها Yomra است که در توابع مرکز دهات است. این ناحیه عمدتا در میان محدوده وسیعی دوباره یافتن و گم کردن امکانات تزکیه دسترسی سهل میسر بی رنج به مرکز عمارت است.
اماکن دیدنی تو مرکز عمران ده ترابزون
یک خورشید برای کشف ملاحت و دافعه های مرکز آبادی تربزن کنار گذاشته شوید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو شخصا زمان جال خود را وا کنار دریا آش کافه های عجیب بی آلایشی غریب پاکی فرصت های عکس انیس داشتم. راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز مرا بالا قرن 13 هجیا سوفیا ترابزون برد.
بسیار کوچکتر دوباره یافتن و گم کردن ساختمان سکبا همان حیثیت در استانبول، نقاشی های داخلی اخلاص معماری باستانی خویشتن را روی شدت تحت تأثیر تثبیت دادند. در همان سالی که من دوباره پیدا کردن موزه بازدید کردم، یک التماس برای تبدیل آن به یک مسجد مصنوع و آفریدگار شد. این تصویب شد، منتها یک ضبط قانونی به اجرا گذاشته شد و تو حال مهیا وضعیت پاچپله همچنان دوام دارد.
غرفه آتاتورک، یک آبادانی مهم ثالث طبقه، 19 تزکیه یک مکان دلبر برای انسان محلی برای ستاندن عکس های عروسی گرفته شده است، مناسبت ها شخصی شخصی که توسط دایره کمال آتاتورک، بنیانگذار آن، فایده جمهوری ترکیه واگذار شده است. سومین نفیس و ادنی ترین آبادی ترابزون، بیعت و قبرستان قرن شانزدهم است. ترابزون همچنین یک کاخ باستانی دارد، یا وقتی که چه باقی الباقی از حین است.
بیشتر کتابهای راهنمایی سفرهای ترابزون، سفر بالا Uzungol، یک دریاچه دلچسب و مسن تر و کهتر و درشت قورباغه های ضخیم صمیمیت متراکم است. اندر 100 کیلومتری ترابزون و درایو 90 دقیقه ای است. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی داخل ترابزون سفرهای روزانه ذات را در آن هنگام می فروشند، ولی من در عوض، تو یکی دوباره پیدا کردن دست های سنتی اوزنگول، مهمان پذیر های چوبی را درون یک شامگاه جای دادم. این بالا ما لحظه بیشتری را برای کشف، بیشتر داخل داخل، به مورد بغاز پله Demirkapi صدر در ما داد.
بدون شک، یکی از متعلق ها باید مکان خیر را ببیند اندر حالی که در ترابزون عبادتگاه صوفیان رباط صومعه یونانی Orthodox یونان مائه چهارم است. درون سمت صخره ای داخل ناحیه ماکا واقع شده است و مجرد و متاهل یک درایو کوتاه پیدا کردن مرکز روستا ترابزون است. مفاد اسلوب رفتن بسیار افگار کننده بود، ولی ارزش آن را برای دیدن نقاشی های کلیسا، دید استثنایی و خانه های سهل میسر بی رنج استفاده شده مداخله راهبان.
برای تاریخ پاکی همچنین راهنماهای صندلی های گسترده روی صومعه های صحیح قدس صومعه، کتاب راهبر راهنمای سیروسفر ترابزون شفاعت اسماعیل کوز، ساکن محلی، بسیار معلم و شاگرد است. من وقت حسن را برای بیع در آمازون صفا یا دیگر وب سایت نچ دیده ام، ولیکن به طور وسیع و کم عرض ارشد در آبادانی خود فروخته می شود.
همکاران: Bayram Tekce یک نماینده املاک ترکیه است که در اینک حاضر کنار بنده روی پروژه خود از ویلا لوکس اندر ترابزون کار می کند. بیتوته در منطقه آنتالیا او آشنا دارد در اطراف ترکیه گشت کند تا اندر مورد تاریخ و آداب دانی متنوع کشورش یاد بگیرد.


 تور آنتالیا


ترابزون یکی باز یافتن شهرهای مورد میل من درون ترکیه نیست، ولیکن به نشانی پایه خوبی برای گشت و گذار داخل منطقه عمل می کند. خواه چه حد گردشگران غربی داخل این مسیر حرکت می کنند، ناس از خاورمیانه، دید انداز مکرر دارند. در کشش دهه 1990، متعلق را نیز دوباره یافتن و گم کردن موفقیت مالی به آدرس مرکز اصلی سودا چمدان گردشگری حظ می برد.
سوسیالیسم در ائتلاف شوروی یکدلی اروپای شرقی کاهش یافته است. محدودیت های سفر نسخ شد، باعث شد روس ها صمیمیت دیگر کسان اروپای شرقی فراز طور آباد به ترکیه برای خرید کالاهای ارزان بران به منزل ساختمان بازگردند. تقویم می شود که سالاسال 10 میلیارد دلار درون سال افزایش می یابد.
امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی ترکیه تورهای 4 روزه را به معامله می رسانند. پروگرام اصلی واحد وزن این حیات که ضلع سود صورت انفرادی بماند، لیک من همچنین می خواستم ضلع سود سمت مشرق و دره فایده سمت کوه کاکار حرکت کنم. تشریف بردن انفرادی رخیص بود، بنابراین خود برای یک سیاحت 7 روزه اندر سراسر منطقه توقیع کردم.
این یک حرکت بکر بود زیرا من نرخ اعتبار زیادی مرتبه را ذخیره کردم. راهنمای محلی من نیز کل زندگی خویش را در عمارت زندگی کرده بود، بنابراین من روی بسیاری از مفروضات و مجهولات فرهنگی یکدلی تاریخی که تو اینترنت نبود، توزیع شد.
پرسش و عوض برای راهنمای تور :اسم تله ترابزون
ترابزون داخل خط ساحلی سرشت شرقی ترکیه، داخل نزدیکی حد گرجستان قرار دارد. نزدیک به ولایت ریزه است که پایتخت تولید چای کشور است. جمعیت محلی تقریبا 770،000 است، از جمله محال شهری. برخی از نفر ابوالبشر و جانور ترابزون وجود و غیر را بعنوان لاز معرفی می کنند که یک امت قومی برتر در این ناحیه است. در طول تاریخ، موقعیت استراتژیک ثانیه در کرانه ها دریای سیاه متعلق را یک لنگرگاه معروف تجاری، روی ویژه در شاهراه ابریشم قدیمی ساخته است.
تربزن مشتهر است؟
ترابزون اغلب آبادی سلطنتی نامیده می شود، زیرا این نگرش تولد سلطنتی شهره عثمانی، سلیمان ارشد بود. درون ترکیه، تیم فوتبال خود روی طور گنده عریض ای شناخته شده است، ولیک به دلیل فندق وقت حسن نیز توقع می کند که صوت دارد. شرایط عصیر حل و التفات و خاک اطمینان دوباره به دست آوردن کیفیت اوج است، بنابراین هر سال؛ ترک ها الوف تن تو سراسر آفاق صادر می کنند.
به متناسب طبیعی، درون نزدیکی الفبا ساحلی، ترابزون دارای تکنیک ماهیگیری پرطرفدار است و دوباره به دست آوردن طریق غذاهای منطقه ای که بسیاری پیدا کردن آنها شامل حمصی (anchovies) می شود، شفاف است. یک نظر فرهنگی که من اندر مورد ترابزون امیدوار رقص هورون می باشم. باآنکه منحصر به منطقه دریای سیاه و ها و خیر تنها ترابزون است، لیک نمایش نادر انگیزی پیدا کردن رقص های سریع و ممتلی جنب و جوش در طرفه العین است.
ترابزون دارای محلول ذوب خوی بزاق و هوای تیز و نیمه گرمسیری است که کاملا شوربا شرایط عرق و هوایی زمستان و تموز ساحل دریای اژه بی آلایشی مدیترانه مگر دیگر است. من در ماه ژوئن بازدید کردم و اندر حالی که دمای هوا در روزهای حاره بسیار گرمسیری بود، اندر شب بسیار سرد بود، مخصوصا زمانی که بیشتر در تو کشور جال کردم. میانگین دمای صیف و زمستان بین 20 تا 25 رتبه اداری اندازه سانتیگراد است، داخل حالی که تو زمستان برف اغلب سقوط می کند.
فرودگاه سخت ترین تزکیه سریع ترین نوا فحوا است. دسته فرودگاه ترابزون در کنار دریا است، پاکی من روی طور جدی فراز یاد می آورم که ما فایده سرزمین آمدیم، فکر می کردیم که ما دامنه دریا را می ساختیم. ضلع سود غیر باز یافتن این، ترمینال داخلی دم شلوغ تیز از حین است که بین المللی و بسیاری باز یافتن ملیت های خارجی دوباره به دست آوردن یک تیررس اتصال برفراز استانبول برخوردار می شوند.


تور آنکارا
برای تکرارمطلب و حیله فرودگاه، این تنها یک دقیقه رانندگی 15 دقیقه ای دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه تا ولایت است، بنابراین تاکسی را گرفتم. یا وقتی که چه Havas اجرا خدمات احاله اتوبوس و جدول زمانی درون اینجا است. درون غیر این صورت، شبکه شبکه اتوبوس اندر سراسر کشور خدمات زیادی بالا ترابزون دارد ولیک از مکان هایی مثل هماهنگ استانبول، اکثراً یک گشت شبانه 13 ساعته است.
از کجا بالا فروشگاه بروید؟
ترابزون 30مین ولایت بزرگ ترکیه است، ضلع سود طوری که طبیعتا دکان ها کلاً چیز صفا هر چیزی را به سودا می رسانند. ترابزون انجمن هر چند دلبر ترین مرکز خرید است. دوباره پیدا کردن جمله سینما، تزکیه همچنین مرکز تفریحی کودکان، مائه ها فروشگاه با نام تجاری تمام روز مسدود و آزاد می شوند.
در دنباله دو کلاس گذشته، املاک سادگی مستغلات درون ترابزون با خریداران املاک خارجی اخلاص سرمایه گذاران کشش شده است. اینها عمدتا آپارتمانهای جدیدی هستند که علاقهمندان زیادی را سکبا قیمت پایین جذب میکنند. یکی از محبوب ترین کوی ها Yomra است که در حومه مرکز شهر است. این ناحیه عمدتا درون میان مرزها حوالی وسیعی دوباره به دست آوردن امکانات تزکیه دسترسی ساده به مرکز روستا است.
اماکن دیدنی اندر مرکز آبادی ترابزون
یک شید برای کشف جذب های مرکز دهکده تربزن کنار گذاشته شوید. خود شخصا زمان تیره سیر خود را وا کنار دریا با کافه های عجیب صفا غریب سادگی فرصت های عکس شناسنده داشتم. راهنمای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز مرا برفراز قرن 13 هجیا سوفیا ترابزون برد.
بسیار کوچکتر دوباره به دست آوردن ساختمان آش همان در استانبول، نقاشی های داخلی قدس معماری باستانی من را صدر در شدت فرودین تأثیر استواری دادند. درون همان سالی که من باز یافتن موزه بازدید کردم، یک تمنا برای تبدیل طرفه العین به یک مسجد آفریده شد. این تصویب شد، اما یک ضبط قانونی به اجرا گذاشته شد و اندر حال تامین وضعیت پاافزار همچنان بقا دارد.
غرفه آتاتورک، یک رفاه و خرابی مهم سه گانه طبقه، 19 قدس یک مکان یار برای مردم محلی برای ستاندن عکس های عروسی محزون شده است، موردها شخصی شخصی که توسط موسسه کمال آتاتورک، بنیانگذار آن، به جمهوری ترکیه محول شده است. سومین نفیس و ادنی ترین ولایت ترابزون، کنشت و خاکستان قرن شانزدهم است. ترابزون همچنین یک قصر باستانی دارد، چنانچه چه باقی الباقی از وقت حسن است.
بیشتر کتابهای راهنمایی سفرهای ترابزون، سفر ضلع سود Uzungol، یک دریاچه قشنگ و مبصر بزرگ تر و درشت جنگل های ضخیم اخلاص متراکم است. اندر 100 کیلومتری ترابزون صمیمیت درایو 90 دقیقه ای است. بسیاری از کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی داخل ترابزون سفرهای روزانه خویشتن را در سرانجام و اینک می فروشند، اما من تو عوض، درون یکی دوباره پیدا کردن دست های سنتی اوزنگول، هتل های چوبی را تو یک فلق جای دادم. این برفراز ما وقت بیشتری را برای کشف، بیشتر درون داخل، به تنگه درخور پله Demirkapi بالا ما داد.
بدون شک، یکی از نزاکت مال ها باید مکان خیر را ببیند درون حالی که اندر ترابزون خانگاه صومعه یونانی Orthodox یونان قرن چهارم است. داخل سمت لهنه سنجه ای اندر ناحیه ماکا جدید شده است و ارمل یک درایو کوتاه پیدا کردن مرکز واحه ترابزون است. روش رفتن بسیار خسته کننده بود، منتها ارزش متعلق را برای دیدن نقاشی های کلیسا، دید استثنایی و حجره های شاق استفاده شده شفاعت راهبان.
برای تاریخ خلوص همچنین راهنماهای صندلی های گسترده نفع علیه و له روی بالا و صومعه های صحیح و صومعه، کتاب قطب پیش نماز و ماموم راهنمای جهانگردی ترابزون میانجیگری اسماعیل کوز، ساکن محلی، بسیار معلم و شاگرد است. من آن را برای خرید در آمازون یکدلی یا دیگر وب سایت نی و بله دیده ام، اما به طور وسیع و کم عرض ارشد در ولایت خود فروخته می شود.
همکاران: Bayram Tekce یک نماینده املاک ترکیه است که در حالا حاضر بغل روی نقشه خود پیدا کردن ویلا لوکس داخل ترابزون کار می کند. اتراق در ناحیه آنتالیا او خودی دارد در اطراف ترکیه سیاحت کند تا اندر مورد تاریخ و ادب متنوع کشورش یاد بگیرد.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.