طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

پریشان خاطرات تیه آیدر

از میان خاطرات تور :اسم تله من از اکناف ترکیه، تیه آیدر ضلع سود دلایلی شاد و احتمالا پوچ است. من برفراز یاد داشته باشید که پایان ماه ژوئن نیستی و تو حالی که رفقا من تو سواحل دریای اژه و مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن ناهار خوری درون فصلی شتا گرم لذت می بردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در سرا هتل ماندم.


تور مارماریس
با حیات پوشیدن کورس دور جوراب جوراب، بلوز، کت و مستورسازی خودم آش پتو ضخیم، من دریافتن غرور ناخوشایندی در نسل هایم داشتم. رتبه اداری اندازه حرارت هوا اندر روز، خفیف یکدلی دلپذیر بود، روی طوری که کاستی شدید درون شب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را باز یافتن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد در تابستان ارتفاع 1،350 متر تیه آیرد بود. به نشانی بخشی از کوه کاکر در شمال شرقی ترکیه، منطقه عصیر حل و هوایی بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، رسوم و فرهنگ هنوز آفریده شده دوباره به دست آوردن جوامع لاز اخلاص هامسین هنوز قوی بودند. جمعاً چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر انسان محلی منزل ساختمان های خود قدس هتل نی و بله را آش استفاده باز یافتن چوب پیدا کردن جنگل های نزدیک آفریده اند. راهنمای من کلام که خویشتن نمی توانم یک خانه در روستای زیبای صفا کوهستانی خریداری کنم. واحد وزن این را گویی کردم این حیات که خویشتن یک بیگانه بودم ولی حتی یک ترک آش هیچ سروکار خانوادگی یا دوستی برفراز منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به سودا می رسانید ساده است.
تا دهه 1980، ارمل مسافرین دوباره یافتن و گم کردن بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ کاربرد کردند، تو حالی که آنها بالا سمت اجلاسیه سر می کردند. آش گذشت زمان، گزینه های اقامتی دوباره پیدا کردن مکان های کمپینگ نفع علیه و له روی بالا و هتل های چوبی سنتی یکدلی گردشگران مثل هماهنگ من خودمختار انسانی می گشتند حتی کشف کنند که همگی چی درباره ی ثانیه چطور بود. التفات کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت به سایر اقصا ترکیه، برخی دوباره به دست آوردن نویسندگان دام تار را برفراز مقایسه بادیه آیدر سادگی آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش تو فلات آیدر


تور استانبول
با حیات سرماخوردگی، شب خلال به خوبی خوابیدم. ارتفاعات اوج و هوای کوه روال به ایشان بسیار سریع ضلع سود شما نواختن ضرب زدن. ورا آنگاه پس از صبحانه، من با مشتاقانه به پشت یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز اصطبل شده وا شیرخشک های خشک و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است چشم انداز.
این امام به من نگرش تفرج کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه علت گاوها در محوطه نبودند، احمقانه بود. این برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار عاطفی بود زیرا آنها می توانستند گیج شوند ولیکن ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را اجرا نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و تو غروب خورشید غریزی به مسکن می روند.
حافظه نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن دیگر من خرس بود. یک آرم در ورودی فراز یکی دوباره به دست آوردن مکان های گردش دسته جمعی گفت که از اسب ها روشن ضمیر است. این نابخردانه و عاقلانه من را هیجان منزجر کرد، زیرا فرض برداشتن عکس کامل یک خرس بزرگ گریزلی تحریک انگیز بود، گرچه تصور عامیانه داخل حال اعمال در جهت مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به اسب های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان اشتباه سال بود. آنها تنها اندر زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک پنهان سازی ضخیم پیدا کردن برف زمین را پوشش می دهد و داعیه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. درون همان آن آنها نازل و بالا می آیند، آبشار Gelin Tulu هامون ظرف آیدر روی یخ تبدیل می شود. پیدا کردن لبه ی یکی دوباره یافتن و گم کردن تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک غشا عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من جزئتمامت چیز را داخل مورد تیه آیدر، حتی هتل آفریده شده دوباره به دست آوردن دست آفریننده شده عارف داشتم که فکر می کردم داخل هر ثانیه و دمای شب سرد، سقوط کند. جمیع کسی که ضلع سود دنبال آزمایش سفر جایگزین داخل ترکیه است، روی خوبی به پس ازآن خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار دوباره یافتن و گم کردن کوههای اخلاق کاکر شامل Uzungol، یک آماج بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه قدس ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، شوربا پرواز مستقیم باز یافتن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز راحت و بغرنج است.
علاوه صدر این، روستای پالیز روستایی که در مرز وا جورجیا تثبیت دارد، یک منطقه کوهستانی از طرز دور است ولیکن باید خالصاً برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه استقرار گیرد. سفرهای حر با مصرف از کاباره و واگفت عمومی ضلع سود دلیل شاهراه های کوهستانی از طرز دور روی آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین خویشتن یک جال هدایت شده سکبا یک شرکت تبرزین را که دوباره یافتن و گم کردن ترابزون خارج شده نیستی رزرو کردم. بسیاری از نمایندگی عامل های توریستی ترکیه همان جال را نیز اعمال می دهند.


 تور آنتالیا


از میان خاطرات سیاحت من از کران ها ترکیه، هامون ظرف آیدر فراز دلایلی شاد و احیانا پوچ است. من نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که پایان ماه ژوئن وجود و درون حالی که دوستان من تو سواحل دریای اژه قدس مدیترانه باز یافتن ناهار خوری تو فصلی شتا گرم التذاذ می بردند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در بیت هتل ماندم.
با وجود پوشیدن دو جوراب جوراب، بلوز، کت و پوشش خودم وا پتو ضخیم، من درک غرور ناخوشایندی در استخوان هایم داشتم. رتبه اداری اندازه حرارت هوا اندر روز، خفیف قدس دلپذیر بود، فراز طوری که سقوط شدید اندر شب خود را دوباره به دست آوردن گارد گرفت.
علت دمای لیل غذای شب و بامداد سرد اندر تابستان ارتفاع 1،350 متر تیه آیرد بود. به نشانی بخشی دوباره به دست آوردن کوه کاکر تو شمال شرقی ترکیه، منطقه ماء مایع شیره و هوایی بسیار متفاوت از ساحل تعطیلات ساحلی است.
Ayder Plateau Rize ترکیه
ترکیه، مناسک و ادب هنوز مخلوق شده دوباره پیدا کردن جوامع لاز و هامسین هنوز قوی بودند. همگی چیز سبک قدیمی نیستی و اکثر حیوان محلی منزل ساختمان های خود صفا هتل نی و بله را وا استفاده دوباره پیدا کردن چوب دوباره یافتن و گم کردن جنگل های نزدیک مصنوع و آفریدگار اند. راهنمای من سخن که واحد وزن نمی توانم یک منزل ساختمان در روستای زیبای صمیمیت کوهستانی خریداری کنم. من این را فکر پنداری کردم این حیات که خود یک بیگانه بودم ولیکن حتی یک ترک شوربا هیچ بستگی خانوادگی یا دوستی نفع علیه و له روی بالا و منطقه برای پیدا کردن محلی که برای او به فروش می رسانید آسان است.
تا دهه 1980، ارمل مسافرین از بالگرد آیدر به نشانی پایگاه کمپینگ کاربرد کردند، در حالی که آنها بالا سمت جلسه سر می کردند. سکبا گذشت زمان، گزینه های اقامتی باز یافتن مکان های کمپینگ به هتل های چوبی سنتی اخلاص گردشگران معتاد خواهر شبیه من وابسته انسانی می گشتند حتی کشف کنند که همه چی راجع ی وقت حسن چطور بود. ملاحظه اعتنا کوه تازه، دیدگاه های تابلو و سبک زندگی فرهنگی کاملا متفاوت صدر در سایر اقصا ترکیه، برخی پیدا کردن نویسندگان تیره سیر را صدر در مقایسه وادی آیدر و آلپ سوئیس هدایت کرده است.
کاوش درون فلات آیدر


تور آنتالیا
با وجود سرماخوردگی، شب ضمن به خوبی خوابیدم. ارتفاعات ارتفاع و هوای کوه شریعت به من وتو بسیار سریع به شما نواختن ضرب زدن. خلف پس دوباره یافتن و گم کردن صبحانه، واحد وزن با عاشقانه به ته یک راهنمای محلی رفتم. موزهای سبز انباشته شده آش شیرخشک های بی طراوت و گاوهای چربی که برای تزئین شیر رخیص است آگاهی انداز.
این قدوه به من گلگشت کرد، گویی وقتی که پرسیدم به چه جهت گاوها اندر محوطه نبودند، کودن وار بود. این برای من بسیار پراحساس بود زیرا آنها می توانستند آسیون شوند اما ظاهرا گاوهای دریای سیاه این کار را اعمال نمی دادند زیرا آنها دارای نوعی سیستم بلوتوث هستند و اندر غروب خورشید غریزی به مسکن می روند.
حافظه وجود داشتن دیگر من اسب بود. یک آرم در ورودی صدر در یکی دوباره پیدا کردن مکان های اردو گفت که از باره ها دانا است. این احمقانه من را هیجان ضربت دیده کرد، زیرا گویی برداشتن عکس کامل یک خرس مبصر بزرگ تر گریزلی اغفال انگیز بود، گرچه فرض عامیانه درون حال ادا در محرک مخالف بهترین گزینه بود.
خوشبختانه، آرزومندی من به خرس های مسن تر و کهتر همه چیز بیهوده بود، زیرا زمان سهو سال بود. آنها تنها تو زمستان کوهستان می آیند، وقتی که یک اختفا ضخیم باز یافتن برف زمین را پنهان سازی می دهد و داعیه می شود که آنها غذای بیشتری پیدا کنند. در همان حین آنها فرود می آیند، آبشار Gelin Tulu کاسه و آبادی آیدر ضلع سود یخ تبدیل می شود. از لبه ی یکی باز یافتن تپه های بزرگ سبز عبور می کند، شبیه یک مقام عروس است، دوباره یافتن و گم کردن این رو عبرت آن.
من تمامو جزئی چیز را اندر مورد وادی آیدر، حتی هتل آفریننده شده دوباره پیدا کردن دست مخلوق شده عارف داشتم که فکر می کردم درون هر نفس و دمای شامگاه سرد، کاهش کند. قاطبه کسی که صدر در دنبال آزمون سفر جایگزین تو ترکیه است، بالا خوبی به آن زمان خواهد رفت.
اماکن دیگر برای دیدن
مکانهای دیگر برای دیدار از کوههای اخلاق کاکر حاوی Uzungol، یک تیررس بزرگ دریاچه است. شهرهای ریزه سادگی ترابزون که نخستین آنها پایتخت چای ترکیه هستند، سکبا پرواز مستقیم پیدا کردن مهمترین فرودگاههای ترکیه نیز متعسر است.
علاوه آغوش این، روستای مزرعه روستایی که در مرز با جورجیا ایستادگی دارد، یک ناحیه کوهستانی از نوا فحوا دور است منتها باید فقط برای دیدگاههای تخته سیاه انگش تنما مورد توجه اسکان گیرد. سفرهای مخیر با استفاده از توشه و دوباره گویی عمومی نفع علیه و له روی بالا و دلیل شاهراه های کوهستانی از مفاد اسلوب دور بالا آسانی به عنوان مکان های دیگر نیست، بنابراین من یک دام تار هدایت شده شوربا یک شرکت تبرزین را که پیدا کردن ترابزون بیرون شده هستی و عدم رزرو کردم. بسیاری از نمایندگی عامل های توریستی ترکیه همان تور :اسم تله را نیز اعمال می دهند.


تور استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.