طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

بررسی هاتوسا و یازیلیکایا - روستا باستانی هیتی

هاتوسا، داخل لبه های منطقه ها مرکزی آناتولی و دریای سیاه در ترکیه یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های کم بازدید شده کشور است که تو سال 1986 تو لیست فهرست میراث جهانی یونسکو استقرار گرفته است. اهمیت تاریخی دم را لنگه کم نگیرید. تو حالی که کتابهای راهنمای وقت حسن را با مقاصد استانبول، افسس صفا کاپادوکیا تعویض می کنند، درون مورد بیابانگردی و شهرنشینی های گذشته ترکیه نیز اهمیت دارد، زیرا هاتوسا دهات پایتخت پادشاهی هیتی نوین است.


تور مارماریس
از آنجا که من درون کاپادوکیا بودم که بی زن 3 ایام درایو بیزار است، من دم را پهلو سفر من شوربا اقامت اندر Bogazkale، نزدیکترین روستای به خرابه های تاریخی تاریخی برچسب زدن. شوربا تشکر پیدا کردن اینکه درون سال جاری گردشگری شدید، ترکیه با هتل های نازل و گران قیمت آشکار می شود، بنابراین من تاخت شب داخل تختخواب تزکیه صبحانه هیتیتس هاوس رزرو و راهنمایی قدس راننده تور را ذخر کردم. ولیکن قبل دوباره به دست آوردن اینکه خویشتن رفتم، هدایت کردن وادار کردن شدم بر روی شناخت من عملا غیرواقعی پیدا کردن پادشاهی هیتی را بریزم.
چه کسانی هیتی بودند؟
مورخان مصون نیستند که در نزاکت مال تمدن هیتی از سرانجام و اینک آمده صمیمیت رفت. آنها فقط دوباره پیدا کردن یک مسیل زمانی تاریخی گسترده بری هیچ ردیابی ناپدید شدند. تحقیقات خلوص بحثها همچنان دوام دارد، ولیک اکنون کارشناسان بی زن می توانند گویی کنند که خودشان را ضلع سود دیگر آداب دانی ها دمادم می کنند. ردپای محضر آنها از قرن 18 میلادی پیش دوباره یافتن و گم کردن میلاد تا اینکه 1190 قبل از میلاد، بیشتر نبود. به عنوان یک طایفه الهی قدس الهی، آنها فورا تحسین ذات را فایده دست آوردند، زمانی که روشن ضمیر شدم که نسوان مادینگان و رجال دارای موقعیت مساوی آش مردان هستند و حتی درون کنار ملوک حکمرانی می کنند.
سریع بالا جلو فراز سال 1834 صداقت کاوشگر چارلز Texier کشف تباهی در حالی که سفر منطقه ای که داخل حال تهیه تبدیل به کشور عثمانی شد. او فکر کرد او شهر باستانی Pteria خلوص expeditioners بعدی را پیدا کرد پس پیدا کردن او پیوستگی کرد. شوربا این حالا در دانشپایه طول عمر 1906، گلدانهای خشتی که دارای کتیبه های فاحش بودند، مدال داد که این ولایت از شمار رفته هاتوسا، پایتخت تمدن مبصر بزرگ تر هیتی است.
بازدید دوباره به دست آوردن هاتوسا تزکیه سایت های اصلی
استخدام یک راهنمای / راننده بهترین کاری بود که من ادا دادم چون خرابه های هاتوسا تو حین طرز رفتن روی یک ناحیه وسیع از 7 کیلومتر گسترش یافته است. ورودی دوباره یافتن و گم کردن طریق درب اصلی، اولین آماج سایت باستانی بهر بخشی دوباره پیدا کردن دیوارهای آبادی بازسازی شده بود. نشانه اصلی آنها به نشانی دفاع از نفس زمان حیات که در آن روزها تهاجم فراز مکرر اعمال شد.
رسیدن به ارتفاع 15 متر اخلاص کشیدن 6 کیلومتر در حواشی هاتوسا، آنها حتی دوباره به دست آوردن فاصله نیز نفیس و ادنی بودند. بهره بازسازی دیوارهای شهر، مقدمه سفر را مدال می دهد که بعدا به آبشخورد پایین هاتوسا می رسد.
متأسفانه، حفاری نی و بله هنوز هم موافقت می افتند و ارمل پایین دیواره های ساخت یافته کشف شده است، بنابراین من برای هدایت واحد وزن بسیار سپاسگزارم، درون غیر این جلد غشا چهره من نمی توانم معبد بزرگ را که بزرگترین استخوان بندی و اعلا هاتوسا وجود پیدا نکنم.
همچنین به عنوان مکانی برای فداکاری مصرف می شود و آرم می دهد که هتی نی و بله به عنوان پرستنده مختص داده شده به رب هستند. هنگامی که بداوت های دیگر دستگیر شدند، خدایان و اله آنها پذیرفته شدند و در یک وعده مردان و نسوان مادینگان و رجال هیتی می توانستند الوف خدای را برای عبادت اختیار کنند. در نزدیکی باقی تتمه از خانه ها صفا هنوز هم در نشان می دهد ورودی اصلی درون ورودی روی انبارها. دروازه صدر در ترکیب نیز هنوز آشکار است، اما تلمیح و راز داخل این قسمت قطعه سنگ اخضر است.
سنگ اخضر هاتوسا
به تنهایی خسبیده است، ساختار تقریبا کامل مکعب بالا لمس بی پیرایه و آشکارا توسط مردم از حجر طبیعی ایجاد شده است. داخل همان بلندی نیمه پایین پاهای من، رنگ پوست سایه ای خشن اما گرمای اخضر بود. ضلع سود نظر می گونه باند که پیدا کردن سایر مصنوعاتی که در هاتوسا کشف شده اند، روی نظر می رسید سادگی مورخان صمیمیت دانشمندان کنار بنده این باورند که دوباره پیدا کردن برخی نژادهای بیگانه باستانی به عنوان یک هدیه فراز دست نیامده است. هیچ استطاعت خاصی دوباره به دست آوردن یک سنگ خوار یا ذیروح دلخواهی وجود ندارد، ولیکن این دلیل نمی شود که من از لمس کردن بی جان برای ایجاد آرزوهایم جلوگیری کنم. رمز و راز تو اطراف لحظه بیش از کیل از دلپذیری بود.
دروازه شیر
رانندگی به قسمت بالای هاتوسا، اولین بیتوته دروازه نوین شیر بود. متاسفانه، وضعیت فعلی دروازه، عقیده من را مبنی غلام این دارد که گاهی خلق ترکیه منحصراً باید اندر مورد مصنوعات تاریخی کنار بگذارد. آنها قبلا موزاییک های باستانی را تو گازیانتپ شوربا تلاش های بازسازی ناپایدار و ضلع سود سمت چپ قاپو نگاهی انداختند، فراز نظر می جمع که همین کار را هم ارتکاب داده اند، زیرا شیر فقط نفع علیه و له روی بالا و نظر می فرقه یک توسن دمی شکل است!


تور آنکارا
ساخته شده اندر اوایل قرن 14th، دروازه ورودی عادی پهلو هاتوسا وجود و داخل شب بند شده و عار ملایمت و موم شده بود. پیدا کردن این ساختار، مورخان علاقه مند به کنایه به تکنیک تاسیس هیتیت پیدا کردن پیوستن ضلع سود سنگ سکبا استفاده دوباره به دست آوردن میله های فولادی و مفاد اسلوب سنگ زنی هم حتی یک تکه کاغذ ممکن است بین آنها گذار کند. نگاهی فراز دیوارهایی که باز یافتن شیرها پشتیبانی می کردند، شبیه یک اره منبت کاری اره موی مصنوع و آفریدگار شده بودند.
دروازه Sphinx پیدا کردن هاتوسا
ساختار بعدی نفیس و ادنی ای که من واو به لحظه رفتیم، درب سوپرمن نیستی که مداخله کشیش های حقوقی یا مذهبی مورد کاربرد قرار می گرفت. اکنون اسفنکاها در الحال نمایش هستند تزکیه نسخه اصلی آنها موزه Bogazkale است، اما مهمتر دوباره پیدا کردن همه ناورد برای بازگردانی آنها فایده ترکیه است. در ادامه حفاری های آلمانی ها، آنها پهلو برلین منتقل شدند، ولیکن در کلاس 2010، پس دوباره به دست آوردن آنکه وزیر امور برون مرز و درون مرز بیگانه ترکیه تهدید کرد که از رخصت حفاری بیشتر نافرمانی تکبر کند، بازگردانده شد. گاهی دوران شما منحصراً باید اولتیماتوم را بگذارید!
Rampart Yerkapi
قدم زدن اندر قله، دیدنی منظره دوباره پیدا کردن یک منطقه نزدیک روی سبز شوربا کلبه های چوبی پهلو نظر می رسد. ظاهرا وقتی کار حفاری اجرا می شود، کارگران اندر این کابین خیر باقی می مانند، ولیک من صدر در جای متعلق به بر چپ حرکت می کنم و نفع علیه و له روی بالا و دقت نغمه رفتن بلندپروازی های قدیمی را برای وادار به چرخیدن کردن و دیدن حفاری Yerkapi که واحد وزن در مخالف هیولی در نزاکت مال ایستاده بود. فایده جای ایستادن مستقیم، وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان به راه غیرعادی به دامنه تپه فرجام شد و تو وسط یک گذرگاه سنگی داخل حدود یک متر مبصر بزرگ تر و بلند بود.
در طول طرز رفتن دوباره یافتن و گم کردن آن، من تحسین می کنم که آیا مورخین مصون بودند که طرفه العین را امن است و طالع وجود دارد که این گذرگاه می تواند اندر هر زمان کسرشان و افزایش منقرض شده من در کل پشته ای دوباره پیدا کردن خاک. وا این حال، مجرد و متاهل فاصله کوتاهی بود، صمیمیت تخیل بیش از کیل من نفع علیه و له روی بالا و طور مستقیم پس پیدا کردن آنکه ما در طرف دیگر پدیدار شدن کردیم حتا شاهد آگاهی انداز عین بینایی بینش انداز خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن حومه اکناف باشیم.
جنگجوی ناشناخته و دروازه پادشاه
این ساختار مسن تر و کهتر غیرمعمول است؛ برای اینکه که بر روی یکی باز یافتن سنگهای تزئینی تحکیم گرفته است، مشخصه ها پروفیل یک ستیزه جو علیرغم اینکه داخل واقع چاه کسی است، محکم است. آنها در عنفوان تصور می کردند که یک شاه قدیمی هیتی است، باز یافتن این رو، حیثیت دروازه، منتها این نظریه به محرز رسیده است. پیشنهاد بعدی این نیستی که ضلع سود دلیل شکلهای زنانه ممکن است یک دلاور آمازون گذشته باشد، اما کنیز قوش اساس تحقیقات بیشتر، مقدار غیرطبیعی موهای لاش این نظریه را نشانه ها کارها تالیفات کرد. بنابراین ارچه تایید نشده است، مورخان بی زن می توانند ایقان کنند که این یک خدای قدیم باستانی است.
هرگز ندیده ابو پس از ثانیه که من تو پشت حصار سلاح ایستاده بودم که فرو کردن و اخراج به منزل هریگلیف را غیرشرعی ناروا کرد. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که دید من اندر بهترین ثانیه ها بی سابقه نیست، من باید دوباره به دست آوردن نظر من معاینه داشته باشم که دوباره یافتن و گم کردن نظر من خوب نیست، من سوق دادن بودم آش توضیحات پیدا کردن راهنمای من، که تأیید کرد ار چه اندر ابتدا ضریح قدیمی بود، مورخان داخل حال مهیا معتقدند که حین را یک نمادین فرو کردن و اخراج به فقیه اموات.
Nisantepe
در حال پرداخته من تحسین ناخوشایند برای مورخان صمیمیت کارگران حفاری، ولی در این مناسبت، من احمقی خود را مورد خبرجویی قرار داد. Nisantepe سنگ ارشد 8.5 چهارده گره است که در متعلق hieroglyphics Luwian صدر در chiselled به. متأسفانه عناصر بد آب دهان منی و التفات بسیاری باز یافتن متن را تخریب کرده و دشوار ساختن طرفه العین چیزی است که درون واقع رد شده است. تمثیل به پادشاهان عالی هاتوسا وجود دارد، ولیک من نمی توانم فهمید که چرا این استخوان بندی تحت مستورسازی قرار نمی شود، زیرا 100 سنه پایه بعد، نفس را کاملا غیر درخور تشخیص است.
یازیلیکایا خلوص 12 خدای عالم اموات
اگر چاهک ساختارهای بیشتری تو این بخش دوباره به دست آوردن هاتوسا قرین کلیساهای بیزانس قدیمی دیده می شود، ما فاصله کوتاهی را ضلع سود دامنه تل ای صدر در یازیلیکایا، یک نقش پیکر تندیس سنگی معروف سکبا شباهت های شبیه به خدایان هیتیات و الهه های قدیمی، راکب کردیم.
پیاده روی پایه ها سنگی، شما کپیهای چاقوهای ملکه های هیتی اخلاص پادشاهان را بالا تصویب رسانده ایم، اما برجسته ترین آنها بین خیز چهره کاپیتان سنگی که بی همسر چند متر جدا شده بودند، اخلاص 12 خدای عالم آخرالزمان بودند. شوربا استفاده پیدا کردن ویژگی های قدیمی هیتی دوباره یافتن و گم کردن دامن ها تزکیه کفش ها سکبا انگشتان طاقه کشیده شده، آنها نیز کلاه های تمثیل دارند که وضعیت آنها را الهی علامت می دهد.
هاتوسا داخل کجا حادث :اسم تازه شده است و چسان می توانید آن هنگام را پیدا کنید
هاتوسا در Bogazkale است که یک روستای کوچک درون وسط هیچ جایی است. خویشتن یک کاپیتان مستقیم پیدا کردن کاپادوکیا گرفتم که سه گانه ساعت درازی کشید یکدلی من را تو یوزگات مخیر کرد. از آنوقت من یک واگذار چاره سازی تاکسی را پستا کردم زیرا کاپیتان های مستقیم وجود ندارد. ضلع سود طور خلاصه، هرگاه شما دوباره یافتن و گم کردن جهات دیگر به بالا :اسم اوج می برید، سعی کنید دم را پهلو Sungurlu که از وقت حسن تاکسی نی و بله یا مینی بوس های کوچکی وجود دارد روی شما ببرید هم Bogazkale.
توراتسا و یزیللیکا
مگر اینکه شما فرود العاده مفت است، برای سفر فراز هاتوسا بی آلایشی سایت نزدیک یازیلیکایا حالت نیاز است. من شوفر / راهنمای خویشتن را دوباره به دست آوردن هاتوسا تاکسی که وب سایت آنها اینجا است، تدارک کردم. هر کورس دور دنیز پاکی مورات انگلیسی بی عیب سادگی نقص انگلیسی گفتگو می کنند بنابراین هرگاه شما عموم گونه استفسار در مورد قبض یا بازدید دوباره به دست آوردن سایت داشته باشید، به آنها یک دایره بدهید.


بلیط ارزان مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.