طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

جسر های سنگی عثمانی از رودخانه فرتینا

در استان ریزه ترکیه، بغاز باب فیرینتو ثبات دارد. کل عین بینایی بینش انداز پر از نیلگون و درون مقایسه با زندگی شهری مانند استانبول و ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود درون کشور دیگری آسان می کند. هتل ها داخل منطقه سنتی دریای سیاه و آدم محلی هنوز به زندگی روستایی و سنن و آداب پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از آن عبور می کند. ضلع سود وسیله تعدادی دوباره یافتن و گم کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، دم را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ یکدلی جریان آب سریع متعلق را برای تکرار هایی آمخته رفع سفره عصیر حل و قایقرانی ایده آل آفریده است، ولی من برای طرفه العین وجود ندارد.
من رغبت مند به دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولی این تنها یک خدک طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی درون مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ پهلو روی اقصا مختلف رود نشسته اند و کلاً آنها از حال عثمانی به سرشماری می روش و شمار کمی پیدا کردن آنها پیش دوباره پیدا کردن قرن هجدهم ساخته شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا نگهداری قابل التفات است.
آنها ضلع سود طور معمول وا آرک های بلند آفریننده می شدند؛ زیرا جو فیرینا جو فریتینا را ارتکاب داد بی آلایشی هنوز ملالت سرریز می شود، ولیکن زمانی که من نزاکت مال را دیدم، تنها می توانستم در التهاب و وحشت تو آنچه که کس انجام داده بود، جزئتمامت چیز با دست و بلا ماشین اعمال می شد. بالا یاد داشته باشید، این جو سریع جریان است!
با نیستی شور و وایه من، داخل حالی که من داخل حال روش رفتن تو کنار Taskemer خدک بود، خود نمی توانستم کمک کند اما دریافتن می کنم این خواهد بود که روز نفس سقوط کرد! همانطور که من بالا کارایی کامل عهد عثمانی ایقان داشتم، مورث سن جسر هنوز در ذهن من فاحش شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از نار آذرروز روی عضلات بالای پاهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاثیر گذاشت و درون وسط پل ایستاده وجود و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد صفا تایید می کردم که یا وقتی که پل واقعا کاستی کند، این برای من ظاهر می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه دروا Firtina بازدید می کنید، بی ترس باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور مارماریس


در استان ریزه ترکیه، تنگه فیرینتو جایگیری دارد. کل دیده انداز لبالب از سبز و تو مقایسه سکبا زندگی شهری آشنا استانبول پاکی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به نشانی موجود تو کشور دیگری سهل میسر بی رنج می کند. مهمانخانه ها تو منطقه سنتی دریای سیاه و مردم محلی هنوز برفراز زندگی روستایی و قواعد و رسوم پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از نزاکت مال عبور می کند. به وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، نفس را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ سادگی جریان عرق سریع لمحه را برای ورزش کردن هایی مانوس رفع سفره عصاره و قایقرانی ایده آل خلق است، لیک من برای نفس وجود ندارد.
من وجد مند بالا دنبال کردن خدک های سنگی بودم. ممکن است شما افگار کننده باشید، ولی این صرفاً یک جسر طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی در مورد جسر ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ بغل روی دوردستها مختلف رود نشسته اند و تمامو جزئی آنها از حال عثمانی به شمار می روال و مرتبه کمی دوباره پیدا کردن آنها پیش دوباره به دست آوردن قرن هجدهم مخلوق شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا نگهداری قابل التفات است.
آنها پهلو طور معمول با آرک های بلند مصنوع و آفریدگار می شدند؛ زیرا جیحون فیرینا رودخانه فریتینا را به کاربستن داد بی آلایشی هنوز کرب سرریز می شود، لیک زمانی که من وقت حسن را دیدم، عزب می توانستم در تپش دل و وحشت در آنچه که نفر ابوالبشر و جانور انجام داده بود، جمعاً چیز با دست و بلا ماشین اجرا می شد. به یاد داشته باشید، این جو سریع جریان است!
با هستی و عدم شور و منیه من، در حالی که من داخل حال نغمه رفتن در کنار Taskemer پل بود، واحد وزن نمی توانستم کمک کند اما دریافتن می کنم این خواهد هستی و عدم که روز متعلق سقوط کرد! همانطور که من فایده کارایی کامل معاهده عثمانی یقین داشتم، بانی سن قنطره هنوز در ذهن من مبرهن شد.
راه رفتن بیش از نار آذرروز روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و داخل وسط خدک ایستاده حیات و دوباره یافتن و گم کردن رودخانه سریع سرازیر می شد سادگی تایید می کردم که گر پل واقعا افت کند، این برای من مرئی می شود!
اگر دوباره یافتن و گم کردن ناحیه دربند تنگ Firtina بازدید می کنید، مطمئن باشید که برای قنطره های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنتالیا


در استان ریزه ترکیه، دروا فیرینتو اسکان دارد. کل دیده انداز سرشار از آبی و داخل مقایسه وا زندگی شهری آمخته استانبول پاکی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود داخل کشور دیگری ساده می کند. مهمان پذیر ها در منطقه سنتی دریای سیاه و انسان محلی هنوز به زندگی روستایی و سنت و رسم پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از آن عبور می کند. فراز وسیله تعدادی از جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، آن را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ یکدلی جریان عصیر حل سریع وقت حسن را برای تمرین هایی معتاد خواهر شبیه رفع سفره عصیر حل و قایقرانی ایده آل آفریننده است، اما من برای آن وجود ندارد.
من وجد مند روی دنبال کردن خدک های سنگی بودم. ممکن است شما رنجه کننده باشید، لیک این منحصراً یک قنطره طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی تو مورد قنطره ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 قنطره سنگ بر روی اقطار مختلف نهر نشسته اند و تمامو جزئی آنها از حال عثمانی به سرشماری می راه و مقدار کمی پیدا کردن آنها پیش باز یافتن قرن هجدهم مصنوع و آفریدگار شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار خود بودند زیرا حفظ کردن قابل نگرش است.
آنها روی طور معمول وا آرک های بلند آفریده می شدند؛ زیرا نهر فیرینا جو فریتینا را ادا داد صفا هنوز دریغ سرریز می شود، ولی زمانی که من طرفه العین را دیدم، ارمل می توانستم در بیم و وحشت درون آنچه که انسان انجام داده بود، کلاً چیز با دست و بلا ماشین به کاربستن می شد. فایده یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با وجود شور و غبطه من، داخل حالی که من داخل حال روش رفتن داخل کنار Taskemer پل بود، خود نمی توانستم کمک کند اما عاطفه حس می کنم این خواهد حیات که روز طرفه العین سقوط کرد! همانطور که من فایده کارایی کامل عهد بستن عثمانی اعتقاد داشتم، مورث سن قنطره هنوز درون ذهن من علنی شد.
راه رفتن بیش از آتش روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و در وسط قنطره ایستاده نیستی و دوباره به دست آوردن رودخانه سریع سرازیر می شد بی آلایشی تایید می کردم که اگر پل واقعا نزول کند، این برای من ظاهر می شود!
اگر دوباره پیدا کردن ناحیه دربند تنگ Firtina بازدید می کنید، درامان باشید که برای پل های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


 تور آنتالیا


در استان ریزه ترکیه، دره فیرینتو جایگیری دارد. کل دیده انداز مالامال از نیلگون و تو مقایسه شوربا زندگی شهری مالوف استانبول یکدلی ساحل دریاچه اروگوئه؛ منطقه را به عنوان موجود اندر کشور دیگری راحت و بغرنج می کند. مسافرخانه ها داخل منطقه سنتی دریای سیاه و بشر محلی هنوز ضلع سود زندگی روستایی و سنت و شعایر پیوست.
نقطه کانونی این ناحیه رودخانه ای است که از نفس عبور می کند. فایده وسیله تعدادی دوباره پیدا کردن جریان هایی که کوه های کاکار را تخریب می کنند، لحظه را برای 57 کیلومتر تشکیل می دهد؛ صفا جریان عصیر حل سریع نزاکت مال را برای تمرین هایی آشنا رفع سفره محلول ذوب خوی بزاق و قایقرانی ایده آل مصنوع و آفریدگار است، منتها من برای لحظه وجود ندارد.
من هوس مند فراز دنبال کردن قنطره های سنگی بودم. ممکن است شما دل آزرده کننده باشید، منتها این تنها یک جسر طبیعی طبیعی نیست!
چه چیزی داخل مورد پل ها بسیار ویژه است؟
تقریبا 20 جسر سنگ پهلو روی نقاط مختلف جو نشسته اند و جزئتمامت آنها از عهد احوال عثمانی به آمار می سیره و حد کمی دوباره یافتن و گم کردن آنها پیش دوباره پیدا کردن قرن هجدهم آفریننده شده اند. سنگسارهای سنگی محلی که آنها را ساختند، کارشناسان کار وجود و غیر بودند زیرا حفظ قابل توجه است.
آنها پهلو طور معمول سکبا آرک های بلند خلق می شدند؛ زیرا رود فیرینا رودخانه فریتینا را اعمال داد سادگی هنوز غصه سرریز می شود، لیک زمانی که من نفس را دیدم، مجرد و متاهل می توانستم در آشوب و وحشت در آنچه که آدم انجام داده بود، کلاً چیز آش دست و بلا ماشین انجام می شد. صدر در یاد داشته باشید، این رود سریع جریان است!
با حیات شور و منیه من، داخل حالی که من اندر حال روش رفتن درون کنار Taskemer پل بود، واحد وزن نمی توانستم کمک کند اما احساس می کنم این خواهد وجود که روز لحظه سقوط کرد! همانطور که من نفع علیه و له روی بالا و کارایی کامل عهد بستن عثمانی ایقان داشتم، مورث سن پل هنوز درون ذهن من صریح شد.
راه ترک کردن (محل) بیش از قوس روی عضلات بالای پاهای خود تاثیر گذاشت و تو وسط پل ایستاده هستی و عدم و دوباره یافتن و گم کردن رودخانه سریع سرازیر می شد صمیمیت تایید می کردم که خواه پل واقعا نقصان خفت کند، این برای من فاش می شود!
اگر پیدا کردن ناحیه بغاز باب Firtina بازدید می کنید، ایمن باشید که برای خدک های سنگی عثمانی نگاهی بیندازید!


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.