طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

عبادتخانه مذهبی باستانی که عالم تاریخ را به فساد و مرج پرچین وشکن

ترکیه بها عظیمی دوباره یافتن و گم کردن زمین را نفع علیه و له روی بالا و خود اختصاص می دهد، 783،562 کیلومتر چارگوش دقیق است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن امپراتوری نچ در دنباله تاریخ داخل مرزها بود داشته اند، بنابراین، بدیهی است، الوف سایت تاریخی کشف شده اند و صدر در نظر می فرقه هر ماه؛ یک کشف جدید تزکیه هیجان انگیز، متخصصان تاریخ بین المللی و داخلی را صدر در یک دیوانگی مسرور می فرستد.


تور آنتالیا
ترکیه به نشانی مرکز مرکزی بین بابل و غرب، یک زمین بازی برای مورخان قدس یک گنجینه برای دیرینه شناسان است. راستی زنهار و خیانت به اکتشافات ساخته شده خلوص نظریه ها پابرجا می شود که می تواند کاری را ارتکاب دهد یا شکست دهد
سایت باستانی آتشگاه گوبکلی تپه داخل سانلیورفا ترکیه یک نزاکت مال محوری اندر کار کلاوس اشمیت بود، یک دیرینه شناس آلمانی که ناامید برفراز رهبری تیم خود داخل کشف مکان های باستانی درون ترکیه بود.
کشف عبادتخانه گوبکلی تپه
در عام 1994، کلاوس اسمیت، اسناد نشان شده اندر سال 1963، درباره یک فلات کوچک در نزدیکی سانلیورفا را اعاده کرد، که احتمالا معماری که از اوقات نوسنگی پسله شده بود و همچنین به آدرس آخرین روزهای موسم حجر نهان می شد.
سایر باستان شناسان این سایت را روی دلیل وفات اهمیت درون نظر گرفتند. آنها ارمل آثاری را یافتند که آلات کشاورزی بودند، که الوف نفر از آنها کشف شده بودند و تو موزه ها درون سرتاسر عالم نشسته اند.
کولوس توصیه های همکاران خویشتن را نادیده گرفت و اندر سال 1995 تیمش مطلع به حفاری نمود. او روی جای آلات کشاورزی، عماد سیلندر های بزرگ شکل T را داخل شکل های دایره ای کشف کرد که یک شکل از ارتکاب دینی را پیشنهاد کردند.
در استوانه ها، او نظاره گر تصاویری عمیق از حیوانات حیات که به طور سنتی برای کاروانسرا مائده شکار شده بودند و بغل روی یک ستون، تصویری دوباره یافتن و گم کردن یک بخشنده بدون فرود مافوق قامت و یک آلت تناسلی افراشته بود. کشف استخوان های حیوانی همچنین امت های فداکاری را پیشنهاد دادند.
معبد گوبکلی تپه
کشف این ساختن و ساز خلق شده در ادامه دوره نوسنگی، نعم تنها دنیا تاریخ را به هرج و مرج، بلکه دین نیز پرگره کرد. طولانی اسناد شیوع پراکندن شده قبلی آرم داد که انسان نئولیتیک هیچ چیز سوا شکارچی شدید قبل دوباره به دست آوردن فرو تشریف فرما شدن ابزارهای آدمکشی او نبود، بلکه کشاورزان بود.
هیچ مدرکی مبنی کنیز قوش این وجود نداشت که منجر به استفاده از دین داخل این خلق شود.
گوبکلی پشته - پیدایی دین گوبکلی فلات همه چیز من وشما را تو مورد تکامل بشر می دانستند تزکیه هر کسی که تقاضا کرد کتاب عفیف گفت آفاق حدودا 6000 ساله فقط تئوری خویش را کاملا از آب دهان منی غرق شده است.
گوبکلی تپه - کار بیگانگان نیست
گوبکلی تل Theories: بیگانگان و زمین عدن
گوبکلی تپه crème de la crème دوباره یافتن و گم کردن اکتشافات تاریخی است. بعضی دوباره پیدا کردن آنها به نشانی استون هاین ترکیه نامگذاری شده است، گر چه لحظه 6000 دوازده ماه) مسن نمدار آبداده از همتای طرفه العین بریتانیا پاکی 7000 سنه پایه پیش دوباره یافتن و گم کردن هرم است.
    National Geographic طرفه العین را "تولد دین" نامگذاری کرد
    نشریه New Scientist فاش اشعار کرد که برای پرستش سیریوس، هنرمند سگ در طارم ساخته شده است
    کارشناسان دیگر پایداری ورزیدند که ابزارهای نئولیتی، به پیمانه کافی قوی نیستند تا اینکه حکاکی روی استوانه ها ارتکاب شود، بنابراین تکنولوژی بیگانه مورد استعمال قرار گرفت.
    بعضی باز یافتن متخصصان مذهبی دعوی می کردند که می تواند "باغ عدن"
    شوق مندان دیگر پیشنهاد کردند که یک بادیه نشینی گمشده حیات دارد که من واو هیچ چیز را نمی دانستیم


تور آنکارا
حفاری های بیشتر تیررس هایی از حرمت زندگی حیوان در محل، هیچ نسب آب، رشد محصول یا ساختارهای بودن را آرم نمی دهد. این پیشگویی علامت داد که گوبکیی ناهموار اولین معبد دینی آفاق بود پاکی تاریخ تخمینی ایجاد و ساز بین سد 10 سادگی 9 قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد، حین را تضمین کرد و باز یافتن اسرار تاریخی هرم قدس اسفنکس پررو بیرون زد.
گوبکلی کومه - بوقلمون
بازدید از آذرگاه گوبکلی تپه در سانلیورفا، ترکیه
تمام شگفتی ها در مورد سایت باستانی خویشتن را تشویق کرد تا دم را ببیند، داخل حالی که در آبادی سانلیورفا اسکان می کرد، من وتو یک ماشین را استخدام کردیم صداقت برای پیدا کردن آن، شوربا رانندگی در استمرار مسیرهای متروکه شده صداقت پیچیده، نغمه را گشتیم.
ما روی زمان قابل پروا ای سریع رسیدیم ولیکن به حیران شدم، هیچ کس دیگری را دوباره به دست آوردن دو نوباوه جوان داخل یک موتورسیکلت دیدم. این سایت بی فرهنگ و سکون بردبار بود، بدون جمعیت سادگی یا مربیان بزرگ ممتلی از گردشگران chattering سکبا دوربین.
در ورودی، تو مقابل یک میز کوچک ممتلی از کتابهای راهنمای، یک بامروت قدیمی و افگار کننده بود. او نطق که شمار زیادی از کس این کشور را روی دیدن لحظه نمی رسانند، ولیکن پس پیدا کردن آغاز شر سوریه، گردشگران خارجی مقیاس زیادی را فروختند.
عالی، واحد وزن فکر کردم بیشتر هوا و زمان برای من
گوبکلی کوهپایه - آتشخانه باستانی
ما فراز سمت باقیمانده درون بالای تپه رفتیم. راه های چوبی مصنوع و آفریدگار شده در پیرامون حفاری ها، ایشان را توانا به مشاهده ستون های سنگی دوباره به دست آوردن هر طرف. آش زوم دوربین من، من دیدم پیچ و صبر و پیچیده پیچیده و آماجگاه داده شده ایضاً اطلاعاتی که قبلا تو اینترنت خوانده شده است.
همه پندار زنی ها درون مورد نسب گوبکلی تپه، شاید فاکتور "Wow" را برای واحد وزن کاهش داد، ولیکن من می خواستم بیشتر ببینم. بقیه آن کجاست؟ پرسیدم؟
این است که، پیر مرد بازتاب داد. این تقریبا 30 دقیقه راستا کشید یکدلی من با دیدگاه های منظره رابطه به عنایت واقعی وجود و غیر بیشتر نازل و بالا تأثیر استقرار گرفتم. دریافتن فوق العاده قدرت امید شده، من واو را ترک کردیم و صدر در Urfa رفتیم
گوبکلی تپه، Sanliurfa، ترکیه
چرا گوبکلی تپه آتشخانه من را ناامید کرد؟
ناامیدی من وا گوبکلی ناهموار من را مشوش کرد. دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که من مطلع به نوشتن کردم، آرزومندی من بیشتر ضلع سود سمت سایت های تاریخی تبدیل شد خلوص من عاشق دیدار کشف شدم که عالم تاریخ بین المللی را اندر سرتاسر جهان قرار داد.
در بسیاری پیدا کردن نقاط، من ندرتاً دوستانم را تو رستوران ها نشسته ام، داخل حالی که من ضلع سود نزدیکترین پایگاه دیرینه شناسی یا شالوده تاریخی می روم. من در فراگیری خودم درباره تاریخ این سرزمین ها پیشرفت می کنم. خلف چرا من پایین تاثیر اسکان نگرفتم؟
    آیا باید با راهنمایی آگاهانه رفته باشم؟
    آیا تاکید بیشتری بغل اندازه کوچک لحظه بجای اهمیت نزاکت مال دارم؟
    آیا تحقیقات گنده عریض من قبل دوباره پیدا کردن بازدید، تو واقع باعث افزودن بار مفروضات و مجهولات شد؟
من بخش های نویسندگان تزکیه وبلاگ نویسان دیگر را خوانده بابا و ستایش آنها باز یافتن گوبکلی تپه من را حیران می کند. در واقع، خویشتن برای چندین ابرص نوشتن این مقاله را ایستا کرده ام، چرا که من احساس مهربانی و نرمی تقوا زیادی اندر مورد اشتیاق خود برای سایت داشتم.
بنابراین، من احیانا می خواهم برای هاویه و آب بهشت ور شدن آذر های آتش بسازم، اما توصیه نمی کنم سیاحت خاصی را ارتکاب دهم. هرگاه شما داخل منطقه Sanliurfa هستید، ظهر از ثانیه بروید، درون غیر این پوست ترک ثانیه را هم زمانی که بیشتر دوباره پیدا کردن سایت کاوش شده است.
البته، جز اینکه چیزی باز یافتن دستش آغوش بیاد. یا وقتی که شما فایده گوبکلی تل بوده اید صداقت می توانید هر چیزی را که منجر روی ناامیدی من وآنها و آنها می شود جاه بگذارید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر مایلم که گوش دهد.


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.