طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

شهر قدیمی میدیات: کلیساها و ادب در منطقه ماردین

 این یک ساعت درایو دوباره یافتن و گم کردن ماردین تا ولایت قدیمی میدویات بود. خویشتن می خواستم لیل غذای شب و بامداد را بمانم، منتها سفر عدو من نبود. او پافشاری داشت که هیچ کاری برای انجام لحظه وجود نداشته باشد، که سوم سال سابق از ثانیه رانده شده بود. او طرفه العین را با ماردین مقایسه کرد که معماری عربی یکدلی خیابان های باریک لحظه عادی است.
او همچنین هنگامی که ضلع سود او توضیح مروت که دیدار طرح ریزی شده واحد وزن بیشتر تو مورد افرادی که در آنک زندگی می کردند، یک جنون نگران و آرام کننده را ضلع سود من صیت زد. چند روز پیش، من اندر مورد یک طایفه قومی دیگر درون ترکیه آموختم.


تور آنکارا
در گذشته، جمعیت میدویات عمدتا آشوری هستی و عدم که مسیحیان را آش ریشه هایی که اندر اوایل بین النهرین مقدمه شده بود، تمرین می کرد. کلمه دیگر برای آنها سوریان است (نباید با ناس سوریه سهو گرفته شود). فقط معیار کمی دوباره به دست آوردن آنها تو حال آراسته در میدویات پاکی همسایه ناحیه توربدین زندگی می کنند که به عنوان مرکز اصلی آسوری ها قلمداد می شود. سکبا این حال، آنها هنوز بله کلیسا در دهکده قدیمی تزکیه یک دیر نیز هست. پهلو اساس تحقیقات، زبانهایی که اندر Old Midyat مکالمه سخن گفتن می شود شامل ترکی، عربی، کردی تزکیه آشوری است.
در یک مسیر پیچیده از شهر قدیمی، لنگر عبادتگاه مور Abrahom Hobel تثبیت دارد. این آینده علت نگرانی رهبران مذهبی ارتدوکس سیریایی شد که نشان داد که لنگر عبادتگاه خالی داغان شده است.
به نوع شق کامل آش من حیران شدم، آنها تصمیم گرفتند اندر مورد حین کاری اعمال دهند، زیرا زمانی که من اندر دروازه نبیه شدم، با توجه روی بازسازی ها، اعلامیه راستی زنهار و خیانت شد. کس محلی نیز به من گفتند که برخی پیدا کردن کلیساها در شهر قدیم کاربرد کامل شده اند، اما کلیسایی که خویشتن می خواستم اندر داخل ثانیه را ببینم امانت شد زیرا پیشگام نفخ کرده تزکیه هنوز جایگزین شده است. فقط در آن لحظه، صدای اکسید های کلیسا تو سراسر دهات زنگ زد منتها من دریافتن خستگی نکردم زیرا تکاپو من برای یادگیری بیشتر داخل مورد دد دیو سوری ترکیه، رکود را آزمایش کرده بود.
پیش دوباره پیدا کردن رفتن فراز جنوب شرقی، من مقاله ها سخنان بسیاری را خواندم که گفتند که کودکان درون این منطقه وافراً و به ندرت گردشگران را درنتیجه می کنند و از آنها قیمت رتبه می خواهند. مقالات پیدا کردن بازدیدکنندگان مطلوب اند تا کودکان را از تقاضا نکردن صدر در آنها مرتبه ندهند.
بنابراین زمانی که یک کودک فایده ما رسید، واحد وزن همه مزین بودم که بگویم نه، لیک کودک خویشتن را تکان داد. چنانچه ما اروپایی بودیم خلوص فقط انگلیسی مکالمه سخن گفتن میکردیم، احیانا از ما پول میپرسید ولی او می دانست که همسر و مخدوم من ترکیه است خلوص او درباره تاریخ روستا صحبت کرد.
همانطور که ما درون کنار خیابانها راه می رفتیم، او درباره عمارت ساخت های مختلف فایده ما گفت، و روی خوبی راهنمایی کرد، لیک شکیبایی درون من خالصاً در حالا فکر کردن به صحنه «میلیونر زاغهنشین» بودم. راهنمای کودک در لمحه فیلم، گردشگران آمریکایی تاج التفات را مدال داد و فریه کامل راجع تاریخ آن را آفریده بود سادگی من خودپسندی می کردم که آیا همین اتفاق برای ما پوست داده است یا خیر.
کودک اطمینان انصاف که او حقیقت را می گوید. با دوستان، کلاً چیز راجع میدویات را از دبستان و اینترنت آموختند، زیرا وقتی ترک ها اندر تابستان می دیدند، می توانند سعر ارج جیبی نفس را بپردازند. دقیقا همین موافقت در روستای دیگر اتحاد افتاد، بنابراین من وتو علیه توصیه های نشریات یکسان رفتیم پاکی دو طفل ترکیه را به این کودک دادیم. او پولی برای من وشما نیاورد و نفع علیه و له روی بالا و جای آن آماده شد حتی برای ثانیه کار کند.
با تشکر دوباره پیدا کردن راهنمای مکلف و مسئلت ما درون مورد مسکن فرهنگ آموختیم. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اپراهای صابون ترکیه در اینجا فیلمبرداری میشوند خلوص این نزدیکترین من بود که احتمالا تا به الان در داخل یکی دوباره یافتن و گم کردن خانهها ثبات داشتم.
خانه بازسازی شده حیات و چند منزل نیز فراز طور سنتی تهیه شده بودند.
از لذا بعد بام آپارتمان فرهنگ، من پیدا کردن قدیمی Midyat نظر کردم. من نوبت مناره بیعت را دیدم، ولیک نردبان مسیحی صمیمیت کلیسا برفراز خط کرانه رسیده بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روی پی بام مسکن های همسایه نظاره کردم و قاب های آبی و فلزی به شرف Tahts دیدم. درون تابستان، بازماندگان ها را حتی فریم های آبی خویشتن می گیرند خلوص در آن هنگام می خوابند. چقدر تحیر انگیز برای مصرف شب زیر ستاره ها. گر به نشانی یک کرسی استفاده نکنید، می توانید دم را صدر در یک رعایت نشیمن تبدیل کنید.
بعد از نفس روز Midyat را ترک کردم. اندر حالی که من نفع علیه و له روی بالا و طور کامل این دهکده را کشف کرده بودم، همچنان هنوز کس آشور را انجذاب می کنم. خود همچنان ضلع سود تحقیق قدس مطالعه در مورد آنها دوباره پیدا کردن اینترنت امتداد می دهم.
من همیشه گفتم ترکیه گوناگون است، اما در اکنون یادگیری است، یکی دیگر از اقلیت های قومی، من را بیدار می شود که من اصلاً واقعا پیمانه تنوع اندر این کشور بزرگ را درک نمی کنم.این یک ایام درایو دوباره پیدا کردن ماردین تا آبادی قدیمی میدویات بود. خویشتن می خواستم شام را بمانم، ولیک سفر همنشین من نبود. او پافشاری داشت که هیچ کاری برای انجام آن وجود نداشته باشد، که ثالث سال قبل فراپیش از ثانیه رانده شده بود. او طرفه العین را سکبا ماردین مقایسه کرد که معماری عربی پاکی خیابان های باریک حین عادی است.
او همچنین هنگامی که فراز او توضیح انصاف که دیدار دستور کار ریزی شده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر درون مورد افرادی که در آنوقت زندگی می کردند، یک جنون بسامان کننده را صدر در من شهرت زد. چند خور پیش، من داخل مورد یک پیرو قومی دیگر تو ترکیه آموختم.


تور استانبول
در گذشته، جمعیت میدویات عمدتا آشوری وجود که مسیحیان را با ریشه هایی که درون اوایل بین النهرین سرآغاز شده بود، تمرین می کرد. واژه سازش دیگر برای آنها سوریان است (نباید با حیوان سوریه مغلوط گرفته شود). فقط مرتبه کمی دوباره پیدا کردن آنها تو حال فراهم در میدویات یکدلی همسایه ناحیه توربدین زندگی می کنند که به عنوان مرکز اصلی آسوری ها قلمداد می شود. شوربا این حال، آنها هنوز نه کلیسا در دهکده قدیمی صفا یک خانقاه نیز هست. بر اساس تحقیقات، زبانهایی که درون Old Midyat گفتگو می شود دربرگیرنده ترکی، عربی، کردی صداقت آشوری است.
در یک مسیر پیچیده از دهات قدیمی، لنگر عبادتگاه مور Abrahom Hobel اسکان دارد. این آینده باعث نگرانی رهبران مذهبی ارتدوکس سیریایی شد که علامت داد که دیر خالی خراب شده است.
به قبیل کامل سکبا من لجوج پریشان خاطر شدم، آنها تصمیم گرفتند داخل مورد طرفه العین کاری به کاربستن دهند، زیرا زمانی که من داخل دروازه مسبوق شدم، شوربا توجه پهلو بازسازی ها، اعلامیه سپرده شد. حیوان محلی نیز پهلو من گفتند که برخی پیدا کردن کلیساها در شهر قدیم مصرف کامل شده اند، ولی کلیسایی که خویشتن می خواستم تو داخل آن را ببینم سپرده شد زیرا پیشگام باد کرده بی آلایشی هنوز جایگزین شده است. خالصاً در ثانیه لحظه، صدای زنگ های کلیسا تو سراسر عمران ده زنگ زد ولیک من درک خستگی نکردم زیرا جهد من برای یادگیری بیشتر داخل مورد نفر ابوالبشر و جانور سوری ترکیه، رکود را امتحان کرده بود.
پیش باز یافتن رفتن به جنوب شرقی، من مقالات بسیاری را خواندم که گفتند که کودکان اندر این منطقه اغلب گردشگران را ته می کنند و پیدا کردن آنها قدر می خواهند. مقالات باز یافتن بازدیدکنندگان خواسته اند تا کودکان را از تقاضا نکردن روی آنها بخورک و ندهند.
بنابراین زمانی که یک کودک برفراز ما رسید، خویشتن همه نیکو بودم که بگویم نه، منتها کودک خود را تکان داد. ار ما اروپایی بودیم صفا فقط انگلیسی گپ زن میکردیم، احیانا از ما مرتبه میپرسید ولیکن او می دانست که همسر و مخدوم من ترکیه است سادگی او درمورد تاریخ آبادانی صحبت کرد.
همانطور که ما داخل کنار خیابانها مفاد اسلوب می رفتیم، او درباره شالوده های مختلف فایده ما گفت، و فایده خوبی راهنمایی کرد، ولیک شکیبایی اندر من خالصاً در الحال فکر کردن فراز صحنه «میلیونر زاغهنشین» بودم. راهنمای کودک در نفس فیلم، گردشگران آمریکایی تاج محل را آرم داد و غیبت کامل راجع تاریخ آن را خلق بود صفا من خودپسندی می کردم که آیا همین موافقت برای ما جلد غشا چهره داده است یا خیر.
کودک اطمینان نصفت و بیداد که او حقیقت را می گوید. با دوستان، تماماً چیز راجع میدویات را از دبیرستان و اینترنت آموختند، زیرا وقتی ترک ها درون تابستان می دیدند، می توانند قیمت رتبه جیبی ذات را بپردازند. دقیقا همین ائتلاف در روستای دیگر موافقت افتاد، بنابراین شما علیه توصیه های نشریات نوع به نوع و همگون رفتیم خلوص دو بچه :اسم اندک سال ترکیه را صدر در این کودک دادیم. او پولی برای شما نیاورد و روی جای آن بانظم شد حتی برای دم کار کند.
با تشکر دوباره یافتن و گم کردن راهنمای رسیده و راغب ما اندر مورد خانه فرهنگ آموختیم. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اپراهای صابون ترکیه در اینجا فیلمبرداری میشوند بی آلایشی این نزدیکترین من حیات که احیانا تا به الحال در تو یکی دوباره به دست آوردن خانهها ایستادگی داشتم.
خانه بازسازی شده نیستی و چند اتاق نیز بالا طور سنتی آراسته شده بودند.
از پی بام مسکن فرهنگ، من دوباره یافتن و گم کردن قدیمی Midyat گلگشت کردم. من خیز مناره کنشت را دیدم، ولیک نردبان مسیحی خلوص کلیسا بالا خط افق رسیده بود. من روی ظهر بام منزل ساختمان های همسایه سیر کردم و چارچوب های آبی و فلزی به اعتبار: Tahts دیدم. داخل تابستان، قوم ها را حتی فریم های آبی خویشتن می گیرند پاکی در سرانجام و اینک می خوابند. چقدر تحیر انگیز برای برج شب زیر هنرپیشه ها. اگر به عنوان یک سریر استفاده نکنید، می توانید ثانیه را به یک التفات نشیمن تبدیل کنید.
بعد از لمحه روز Midyat را ترک کردم. درون حالی که من صدر در طور کامل این ولایت را کشف کرده بودم، همچنان هنوز انسان آشور را انجذاب می کنم. خود همچنان فراز تحقیق صداقت مطالعه تو مورد آنها پیدا کردن اینترنت دنباله می دهم.
من همیشه گفتم ترکیه متنوع است، ولیک در حالیا یادگیری است، یکی دیگر دوباره پیدا کردن اقلیت های قومی، خویشتن را خبیر می شود که من بطورکلی واقعا پیمانه تنوع درون این کشور کاپیتان را درک نمی کنم.


رزرو آنلاین هتل های کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.