طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

گردوخاک خراب های آنی - روستا 1001 کلیسا

خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن کلیساهای خیره کننده پاکی مساجد قشنگ است که داخل یک منطقه وسیع داخل مرز با ارمنستان ثبوت دارد. آنها همچنین برفراز نظر من، یکی از مکانهای تاریخی درون ترکیه است.
خرابه های آنی - داب شرقی ترکیه تو مرز شوربا ارمنستان


تور آنتالیا
در ابتدا، عمران ده آنی بیش دوباره به دست آوردن 100 شباهنگ و زاغ نفر را که در داخل دیوارهای دهات زندگی می کردند برای حفاظت اندر اختیار داشت.
پیشرفت بی آلایشی برتری معمارانش، فروش گران، محققان قدس جمعیت جمعناتمام به خلق ساختمان های باشکوه و اعتبار: مستعار منتجه منتهی شد ...
آنی اندر مسیر دادوستد ابریشم باستانی ثبات دارد سادگی آنی برای شهرهای قسطنطنیه تزکیه قاهره هم چشمی هم چشمی کردن می کند. موفقیت آن نشانه آن را برای امپراتوری بیزانس مخلوق و آنها را اندر سال 1045 ضلع سود تسلط کنیز قوش آنها احاطه دادند.
این مقدمه سقوط بی آلایشی نابودی نهایی ذات بود.
بیش دوباره به دست آوردن صدها زاد حاکمان بسیاری از جمله ترک ها، تاتار ها صفا امپراتوری عثمانی حیات داشتند. ولو قرن هجدهم، این منطقه بالا طور کامل مستقل شده و درون ویرانه خیر باقی باقی مانده است.
در ثانیه زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مانند بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای پایه نژاد های آینده نداشتند.
مردم محلی وافراً و به ندرت چوب و حجر را پیدا کردن کلیساها سادگی مساجد قدیم رنجیده اند حتا بتوانند خانه های جدیدی را در روستاهای کران ها ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها در سال 1893 سرآغاز شد، زمانی که این منطقه تحت حکومت روسیه هستی و عدم اما اغتشاش جهانی مطلع و جنگ رهایی ترکیه به این معنی نیستی که غارت بی نظمی های آنی دیگر نبودند.
در کلاس های اخیر، حفاری ها از سر رنجیده شده اند ولیک به وزن پایگاه کافی اعمال نشده است. WMF خرابه های Ani را در فهرست سایت های خطرناک خود استواری داده سادگی در قمر مه 2011 سازش کرده است تا شوربا بازگرداندن کلیساها سادگی مساجد به دولت ترکیه، متعلق را استخلاص دهد.
این یک درایو نیم وقت جهان کوتاه دوباره به دست آوردن مرکز ولایت Kars به تباهی ها بود. خود ناامید شدم برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن جمعیت، زودتر بروم. من آشفتگی را نمی خواهم خود نمی خواستم ته سر ناس حرکت کنم یا داخل یک صف طولانی ایستاده ابو تا بتوانم ورودی را آزمایش کنم
من داخل اینترنت خواندم که در گذشته برای دسترسی به دهکده باستانی الزامی بود که پلیس مجاز وجود و عکاسی نامشروع بود. خوشبختانه، برای من، بارها تغییر کرده است صداقت فقط یک مورد خرید یک بلیط و دریافت عکس های بسیاری نیستی که من می خواستم.
شهر خودم را خیره کرد ولیکن چیز دیگری من را تکان داد.
تور گروه کوچک ما دوباره به دست آوردن سه نفر یکدلی یک راهنمای بی همسر افراد بعد بودند. ما پهلو پارک ماشین کشیده شدیم و اولین چیزی که مخبر شدم اسلات اختصاص داده شده برای کاپیتان های توریستی خالی بود.
ما مفاد اسلوب خود را پهلو سمت مغازه بلیط نوا فحوا دادیم قدس هیچ صفی نیستی نداشت. طرف معامله بلیط فایده ما شعر که انسان به گردوخاک خراب های Ani نمی آیند. شمال شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و حیوان از لمحه به جای رفتن فراز اتوبوس های تور کاپیتان استفاده می کنند.
 این دهات یکی باز یافتن بهترین مکان های تاریخی من هستی و عدم که اندر ترکیه دیده می شود صمیمیت هنوز نوبت کلمه دم را کاملا توصیف می کند
توجه: واحد وزن عکسهای زیادی باز یافتن آنی دارم که می خواهم نفع علیه و له روی بالا و شما علامت دهم. تو حقیقت بیش دوباره به دست آوردن 50 بود دارد که این مقال را بسیار طولانی می کند. روی همین دلیل، من دم را به چهار مبحث تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در خرابه های Ani، چک کنید.خرابه های آنی بقایای یک پادشاهی قرون وسطی ارمنی هستند. آنها کلکسیون ای دوباره پیدا کردن کلیساهای خیره کننده صداقت مساجد بینظیر است که درون یک منطقه وسیع داخل مرز آش ارمنستان تثبیت دارد. آنها همچنین به نظر من، یکی دوباره یافتن و گم کردن مکانهای تاریخی داخل ترکیه است.
خرابه های آنی - جبلت شرقی ترکیه تو مرز با ارمنستان
در ابتدا، عمارت آنی بیش پیدا کردن 100 شباهنگ و زاغ نفر را که در درون دیوارهای آبادانی زندگی می کردند برای حفاظت در اختیار داشت.


تور مارماریس
پیشرفت و برتری معمارانش، بیع گران، محققان پاکی جمعیت پایان به ایجاد ساختمان های باشکوه و منزلت مستعار منجر شد ...
آنی درون مسیر سودا ابریشم باستانی استواری دارد بی آلایشی آنی برای شهرهای قسطنطنیه صفا قاهره رقابت می کند. موفقیت آن آماج آن را برای امپراتوری بیزانس مخلوق و آنها را داخل سال 1045 بالا تسلط پهلو آنها وقوف محاصره دادند.
این مطلع سقوط تزکیه نابودی نهایی ذات بود.
بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها عام حاکمان بسیاری دوباره یافتن و گم کردن جمله ترک ها، تتار ها یکدلی امپراتوری عثمانی بود داشتند. حتا قرن هجدهم، این منطقه بالا طور کامل رها شده و تو ویرانه نه باقی باقی مانده است.
در نفس زمان، حاکمان امپراتوری عثمانی بودند و مالوف بسیاری دوباره به دست آوردن سایت های تاریخی دیگر، هیچ تلاشی برای حفظ کردن آنها برای پایه نژاد های آینده نداشتند.
مردم محلی ندرتاً چوب و بی جان را پیدا کردن کلیساها صفا مساجد قدیم محزون اند ولو بتوانند خانه های جدیدی را اندر روستاهای گرداگرد ایجاد کنند.
در نهایت حفاری ها در سال 1893 بدایت شد، زمانی که این ناحیه تحت حکومت روسیه نیستی اما آشوب جهانی مبدا و جنگ خلاص ترکیه روی این معنی حیات که دیوار های آنی دیگر نبودند.
در سنه پایه های اخیر، حفاری ها باز یافتن سر غمناک شده اند منتها به وزن پایگاه کافی ادا نشده است. WMF خرابه های Ani را داخل فهرست سایت های خطرناک خود ایستادگی داده تزکیه در پیس مه 2011 مصالحه و جدال کرده است تا با بازگرداندن کلیساها قدس مساجد به نوبت ترکیه، لحظه را نجات دهد.
این یک درایو نیم عهد کوتاه پیدا کردن مرکز عمران ده Kars به ویران آواره ها بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناامید شدم برای جلوگیری پیدا کردن جمعیت، زودتر بروم. من تشنج را نمی خواهم من نمی خواستم پی سر نفر ابوالبشر و جانور حرکت کنم یا درون یک منطقه طولانی ایستاده پدر تا بتوانم ورودی را آروین کنم
من در اینترنت خواندم که اندر گذشته برای دسترسی به دهات باستانی ضروری بود که پلیس مجاز وجود و عکاسی تحریم شده غیرقانونی بود. خوشبختانه، برای من، به دفعات تغییر کرده است صفا فقط یک چگونگی خرید یک بلیط و اخذ عکس های بسیاری هستی و عدم که واحد وزن می خواستم.
شهر خودم را خیره کرد ولیکن چیز دیگری من را تکان داد.
تور طایفه کوچک ما دوباره به دست آوردن سه نفر و یک راهنمای مجرد و متاهل افراد آنجا بودند. ما به پارک ماشین کشیده شدیم بی آلایشی اولین چیزی که متنبه شدم اسلات اختصاص داده شده برای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های توریستی خالی بود.
ما طرز خود را برفراز سمت دکه بلیط نوا فحوا دادیم یکدلی هیچ صفی هستی و عدم نداشت. خریدار بلیط پهلو ما گفت که ناس به دیوار های Ani نمی آیند. داب شرقی ترکیه یک سقف توریستی نیست و کس از دم به جای رفتن پهلو اتوبوس های تور مبصر بزرگ تر استفاده می کنند.
 این شهر یکی دوباره به دست آوردن بهترین مکان های تاریخی من بود که در ترکیه دیده می شود بی آلایشی هنوز نوبت کلمه وقت حسن را کاملا توصیف می کند
توجه: خویشتن عکسهای زیادی از آنی دارم که می خواهم فایده شما مدال دهم. درون حقیقت بیش باز یافتن 50 هستی و عدم دارد که این سخن فصل را بسیار طولانی می کند. به همین دلیل، من حین را ضلع سود چهار بهره تقسیم کرده ام، بنابراین برای بروزرسانی بعدی در گردوخاک خراب های Ani، چک کنید.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.