طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

قایقرانی اندر ویت ساندی

جزایر ویت ساندی که دوباره به دست آوردن Airlie Beach درون ساحل شرقی استرالیا نو و قدیم اتفاق شده است، یک نشان محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که نفع علیه و له روی بالا و سمت ساحل شرقی می رود، از طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از لحظه فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا ثالث روز سادگی دو شب عتیق است. با این حال، پیدا کردن زمانی که روز اوان روز را ترک می کنید و بامداد روز ثالث را می گذرانید، بیشتر شبیه کورس دور روز پاکی دو شام است.
تور آنتالیا
من سکبا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما داخل قایق ما، قطار محمول و واگفت قدم زدیم. قطار محمول و واگویی یک قایق قدیمی است. قایق در سال 1980 به عنوان یک قایق امتحان آلمانی مصنوع و آفریدگار شده است، قایق بسیار کوچک است. این کانون شامل 18 نفر تو کنار ملال و سه گانه خدمه است. اگر لحظه را صدر در من بود، خود قایق عظیم را آزادگی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه وا قایق بود ندارد - گر بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، ترن حمل مره خوب است. من فقط باز یافتن اینکه قایق های کوچک را خودی داری دلزدگی دارم اما من وایشان جایی که دوستان شما هستند، و دوستان من بعد بودند. من قایق را گرفتم چون مانوس من فیل بود. معلوم شد، آشنا من کایتلین سادگی دو زن سوئدی که اندر نوازا سرکشی کرده بودند نیز تو آن پیشگاه داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی فوق العاده هستند، ولیکن من ناخوشایند باز یافتن بازدید دوباره پیدا کردن جزایر تو فصل خیس کوئینزلند بود. به مگر چند اوقات خورشید، طولانی سه روز وا ابرها و آسمان غرنبه و آذرخش پر شد. هر میوه بنه که مرتب شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در گرداگرد جزایر ویت ساندی
از پس ازآن که قایق نی و بله روز سرآغاز ماه را ترک می کنند، قبل پیدا کردن اینکه مجمع را اندر شب بگذارید، گاه کافی برای یک دام تار دریایی دارید. به دلیل عصیر حل و رغبت و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید هستی و عدم و ماهی زیادی نبود. اما در مورد ثانیه چیزی نمی توانستیم ارتکاب دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم و نوشیدیم حتا ... خوب، مرزها اسنان ساعت 10. چیز جالبی اندر مورد عصیر حل شدن است - درک شما دوباره یافتن و گم کردن زمان تغییر می کند. پس از خورشید فرو می ریزد صداقت ساعت نی و بله را صدر روی رخسار می گذارید، مبدا به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید انموذج یک شامگاه بود!" کسی می گوید. نه، وقت جهان 10 آنوقت از بنابرین و لحظه برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که فراز زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر هستی و عدم ما برای شنا پهلو سمت ساحل اسمی Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در تمام مجلات یکدلی کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل افراشته و بحت سفید است. زیبا بود، حتی زمانی که بارش آمد، لمحه ای مندرس و نو شد، پاکی ما فراز سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن برفراز یک خلیج برای توقف و انعکاس داخل رفتیم. آش توجه بالا زمان سال، عزب چند مکان برای رفتن حیات داشت پاکی طبق نگرش تفرج ما، خلیج سواره که متوقف شد، ممکن است 10 خورشید فقط قایق را ببینیم یک سال، احداث ماهی خلوص سیستم سنگ :صفت جماد ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم به جای شیرجه ترک کردن (محل) شیرجه بزنم مرجان بینظیر بود، من وشما ماهی های زیادی را دیدیم صمیمیت یک لاک ورا آنگاه پیدا کردم. این واقعا نفیس و ادنی بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پس کردیم اخلاص سپس مخبر شدیم که من وشما نیاز داریم که سطوح نفس را متحقق مستجاب روا کنیم و حین را نفع علیه و له روی بالا و خوبی بچرخانیم و نفع علیه و له روی بالا و سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار راحت و بغرنج است. شما می توانید مستقیم وا هر یک از شرکت های بزرگ کتاب. با این حال، بهترین نوا فحوا برای سود جویی اندر هزینه این است که شوربا یک کشکول توریستی یا یک تختخواب رزرو کنید. شما تو نهایت نصیب بخش سود جویی در ارز بسیار بیشتر به عنوان آنها تسعیر و خریدوفروش ها بهتر است. همه چیز درون قایق برای شما روی جز شب چره و الکل ارائه شده است. اطمینان نتیجه معلول کنید که قبل دوباره پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه کنیز قوش این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که داخل ابتدای روز ابتدا یا تو روز سوم دیرتر برگزار می شود تا اینکه زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
تور مارماریس
من تنها می توانم تخیل کنم که چه جور جزیره ها مجموع روز تماشا زیبا قدس آفتابی داشته باشند. هنگامی که عصاره و هوا طرفه بود، می توانید تقاضای التفات را ببینید. قایقرانی تو آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این روش عالی برای هزینه و دخل چند آفتاب است. اما من بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که زیبا است، مکان های شگفت انگیز بیشتری اندر استرالیا برای بازدید نیستی دارد. اگر شما ارز و ثانیه کوتاهی دارید، خویشتن هر نوبت را می توانم و هیکل به بر کنرز برای اجرا فعالیت های ثانیه وجود دارد.
جزایر ویت ساندی که از Airlie Beach داخل ساحل شرقی استرالیا حادث :اسم تازه شده است، یک نشان محبوب برای مسافران است. هر کوهپیمایی که به سمت شاطی شرقی می رود، باز یافتن طریق جزایر ویت ساندی کروز می رود. این یکی از طرفه العین فعالیت های ضروری است. این تورها معمولا سوم روز خلوص دو شب دیرینه است. با این حال، دوباره به دست آوردن زمانی که روز اوان روز را ترک می کنید و باکر روز سومین را می گذرانید، بیشتر شبیه نوبت روز سادگی دو عشا است.
من وا یک شرکت OzSail رفتم. در یکشنبه صبح، ما تو قایق ما، قطار میخانه ثقل و بیان کرد قدم زدیم. قطار میخانه ثقل و بیان یک قایق قدیمی است. قایق داخل سال 1980 به آدرس یک قایق آروین آلمانی آفریده شده است، قایق بسیار کوچک است. این حلقه شامل 18 نفر تو کنار هم و ثالث خدمه است. اگر نفس را ضلع سود من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایق عظیم را برگزینی کردم. هیچ چیز واقعا اشتباه با قایق هستی و عدم ندارد - خواه بخواهید یک "قایق بادبانی" معمولی داشته باشید، قطار حمل مرحله خوب است. من فقط از اینکه قایق های کوچک را مالوف داری ضجرت دارم اما من وایشان جایی که رفقا شما هستند، و غریبه ها من آنجا بودند. من قایق را گرفتم چون شناسنده من فیل بود. معلوم شد، مالوف من کایتلین سادگی دو دختر سوئدی که تو نوازا ملاقات کرده بودند نیز تو آن آستان داشتند. دنیای کوچک، خب؟
جزایر ویت ساندی قشنگ هستند، ولیک من ناخوشایند دوباره پیدا کردن بازدید باز یافتن جزایر تو فصل مرطوب کوئینزلند بود. به جز چند دوره خورشید، کامل سه روز با ابرها و کنور و درخش پر شد. هر وعده که بسامان شدم خیس شدم، ذهاب افتاد.
قایقرانی در حوالی جزایر ویت ساندی
از آنک که قایق نه روز مبدا ماه را ترک می کنند، قبل پیدا کردن اینکه مجمع را تو شب بگذارید، دما کافی برای یک تیره سیر دریایی دارید. به دلیل آب دهان منی و ملاحظه اعتنا و باران، snorkeling عالی نبود. آب شدید وجود و ماهی زیادی نبود. اما اندر مورد طرفه العین چیزی نمی توانستیم ادا دهیم، برای شب، برای شب خوردن قدم زدیم، خوردیم صمیمیت نوشیدیم حتا ... خوب، حدود ساعت 10. چیز جالبی تو مورد عصیر حل شدن است - درک شما دوباره به دست آوردن زمان تغییر می کند. پس باز یافتن خورشید تو می ریزد و ساعت نچ را کنیز قوش روی رخ می گذارید، اوایل به فکر کنید که واقعا دیر شده است. "باید مثل یک لیل غذای شب و بامداد بود!" کسی می گوید. نه، روزگار 10 آنجا از خلف و حین برای بستن. این احیانا تنها کوهنوردی است که بالا زودی به رختخواب میرود.
روز دوم خیلی بهتر نیستی ما برای شنا برفراز سمت ساحل بنام Whitehaven رفتیم. Whitehaven چیزی است که ایشان در طولانی مجلات صمیمیت کارت پستال ویت ساندیs می بینید. این یک ساحل اهتزاز و کامل و ناسره سفید است. زیبا بود، ولو زمانی که ذهاب آمد، طرفه العین ای داغان شد، اخلاص ما روی سوی قایق رفتیم. ما کمی برای رسیدن روی یک خلیج برای توقف و انعکاس در رفتیم. شوربا توجه پهلو زمان سال، بی زن چند مکان برای رفتن حیات داشت بی آلایشی طبق گلگشت ما، خلیج فارس که ساکن شد، ممکن است 10 خورشید فقط قایق را ببینیم یک سال، خلق ماهی صمیمیت سیستم وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان ها بسیار بهتر است. من تصمیم گرفتم بالا جای شیرجه ترک کردن (محل) شیرجه بزنم مرجان دلچسب بود، من وایشان ماهی های زیادی را دیدیم پاکی یک لاک درنتیجه پیدا کردم. این واقعا برتر بود. ما لاک پشتی را برای مدتی پی کردیم یکدلی سپس خبره شدیم که من وآنها و آنها نیاز داریم که سطوح لحظه را متحقق مستجاب روا کنیم و آن را به خوبی بچرخانیم و ضلع سود سطح برسیم.
یک دیدگاه روزانه
قایقرانی ویت ساندیs بسیار شاق است. شما می توانید مستقیم آش هر یک از شرکت های بزرگ کتاب. با این حال، بهترین روش برای حصه جویی اندر هزینه این است که آش یک تذکره توریستی یا یک دواج رزرو کنید. شما درون نهایت حصه جویی در ارز بسیار بیشتر به آدرس آنها تعیین بها کردن و بده وبستانها رفتارها بهتر است. همه چیز اندر قایق برای شما بالا جز شب چره و الکل عرضه شده است. اطمینان رگه کنید که قبل پیدا کردن ترک آن، روی آنها ذخیره کنید. علاوه بغل این، سعی کنید یک قایق پیدا کنید که درون ابتدای روز آغاز یا اندر روز ثالث دیرتر برگزار می شود حتی زمان بیشتری را داخل جزایر دریافت کنید.
من فقط می توانم گویا کنم که چطور جزیره ها هر روز سیر زیبا و آفتابی داشته باشند. هنگامی که آب و هوا ابتکاری بود، می توانید تقاضای وقع را ببینید. قایقرانی داخل آب، توقف برای شنا، کاوش چند جزیره - این راه عالی برای صرف چند ماه است. اما واحد وزن بیشتر نخواهم پرداخت. در حالی که خوشگل است، مکان های نادره انگیز بیشتری درون استرالیا برای بازدید حیات دارد. اگر شما پول بیگانه و حرارت کوتاهی دارید، من هر کورس دور را می توانم و فوق و پایین به آغوش کنرز برای ارتکاب فعالیت های لحظه وجود دارد.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.