طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

روستا اوکلند

به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خویشتن می توانم چند نکات را برای مسافران فراز اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.


تور استانبول
اگر فکر می کنید که این بنک برای همیشه مکان بنگاه اثر بیفتید، اشکالاتی بود دارد که باید در نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی داخل مقایسه با درآمد، به خصوص مسکن سادگی غذا، و حمل و بازگفت عمومی روی سادگی برای اکثریت ناس کار نمی کند (در نتیجه، خرامیدن ها بی آلایشی مسائل). هرگاه می توانید وا این کارها زندگی کنید، عجب انگیز است که بتوانید یک ساحل بی رانندگی بیش از 5 دقیقه یا یک پارک زیبا داخل یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را دوست دارم که تقریبا درون هر کجا که درختی بود دارد، وجود دارد.
من آش بسیاری باز یافتن نظرات ارتفاع موافقم. Ponsonby جامعه لبالب جنب و جوش است، بنابراین Parnell یکدلی حتی خاکستری لین است. اگر شناخت دارید "buzz" صفا کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما خواه شما شادی اکنون برفراز مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید نازل و گران از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به نشانی یک حیله سوشی، من فایده شدت خواست می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. قصبه ها بدنه از مغازه های بسیار متوسط سوشی وجود دارد - سکبا این الحال من می توانم یک ماده و شوهر از بالای راس خود را که واقعا برتر است توصیه می شود: بیوان سوشی، درون نزدیکی اشاره سیمونس آداب و نیوتن آزادراه / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین رعایت سوشی تو غذا در Atrium on Elliot خیلی تازه است (نام متعلق را نمی توان نام برد).
برای سواحل، دوباره به دست آوردن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا غوغا است، مداخله استانداردهای NZ، یعنی. بلی به لحاظ جایی برای خالی کردن یک حوله، ولیکن یک کرانه شنا بسیار خوش تابستان است. اجتماع جمعیت همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نه و مجمع های درگیر است. گر یک روز حاره است، برای شنا داخل اواخر آنجا از ته بروید و شوربا خوردن، نوشیدن و باله با ناس محلی پیگیری کنید. هرچند کم ارزش نیست، آمادگی جلا هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket محل خوبی برای دیدار اندر روز صداقت نزدیک به ولایت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 خلوص 12 می ریح و حتی برخی دوباره پیدا کردن آنها حتی 5 دلار داخل زمان میانه روز برای آبجو می خرند (Bistro 65). رایج خرید حیرت طرفه انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) تو خیابان Teed St است (به تازگی آبادی یافته). همچنین پایگاه خواندن اگر شناسنده دارید تازه، صنایع دستی، بساط سبک کافه، Teed خیابان Larder. راکب پیوند درون هر 10-15 دقیقه از دهکده اجرا می شود، ولیک به گردش می رسد مرزها اسنان 20 دقیقه به محرک مسیر محفل (شما احتمالا در لحظه زمان می توانید نغمه برود)! یا می توانید ترن را پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره یافتن و گم کردن 5 دقیقه ولیک کمتر ایفا به جریان انداختن می شود).
آیا می خواهید کنار بنده روی یک آتشفشان ایستاده و بدون سوزاندن صدر در یک ترد؟ ما تو اوکلند بیش از 50 کلاس داریم - اکثر کومه های ما آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گسترده ای است که بسیار نفس گیر است و همچنین دارای تابلو ای عالی داخل مورد واحه و محیط اطراف لمحه است. اگر خویش دارید قایق سواری و روش رفتن، انحطاط در بارانداز Waitemata ضلع سود جزیره Rangitoto.


تور آنتالیا
امیدوارم که بعضی دوباره یافتن و گم کردن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین دهکده ما التذاذ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما گر شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، نفس روح بود دارد. ???? متعلق را تو وسط یکی دوباره یافتن و گم کردن بناهای خیره کننده تو هر کجایی استواری می دهیم.به آدرس محلی برای (بیشتر) 30 سال، خود می توانم چند نکات را برای مسافران پهلو اوکلند رها. ولایت مرکزی کمی کسل کننده است، اما چنانچه می دانید کجا آنها را پیدا کنید، چیزهایی بود دارد.
اگر فکر می کنید که این محل برای همیشه نقش پی بیفتید، اشکالاتی هستی و عدم دارد که باید اندر نظر داشته باشید: هزینه های بالای زندگی تو مقایسه وا درآمد، به خصوص مسکن پاکی غذا، و محموله شرفیابی رستوران و بیان کرد عمومی فایده سادگی برای اکثریت آدم کار نمی کند (در نتیجه، چالش ها خلوص مسائل). ار می توانید سکبا این کارها زندگی کنید، غریب انگیز است که بتوانید یک ساحل عاری و با رانندگی بیش پیدا کردن 5 دقیقه یا یک پارک زیبا در یک پیاده روی کوتاه پیدا کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز این واقعیت را عارف دارم که تقریبا اندر هر کجا که درختی بود دارد، نیستی دارد.
من سکبا بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نظرات رفعت موافقم. Ponsonby جامعه سرشار جنب و جامه جنگ است، بنابراین Parnell و حتی خاکستری لین است. اگر دوست دارید "buzz" قدس کافه فرهنگ، این مکان های عالی برای آویزان کردن است. من برای گردشگری ماجراجویانه نیستم، اما اگر شما غصه اکنون فایده مسیر NZ بروید، وهن آسیب بیشتری را پهلو کوئینستون برسانید، گزینه های اینجا احیانا تقلید رخیص از کسانی است که تو جای دیگر NZ پیدا شده اند.
به عنوان یک جادو سوشی، من صدر در شدت ادعا می کنم که سوشی کم قیمت ندارد. قصبه ها تنه از مغازه های بسیار میانگین سوشی نیستی دارد - با این الان من می توانم یک ماده و شوهر از بالای صدر خود را که واقعا برجسته است توصیه می شود: بیوان سوشی، تو نزدیکی رمز سیمونس مناسک و نیوتن اتوبان / خیبر بزرگداشت شگفت انگیز است. همچنین حرمت سوشی داخل غذا اندر Atrium on Elliot خیلی نوظهور است (نام لحظه را نمی تهیه استعداد نام برد).
برای سواحل، باز یافتن ساحل تاکاپونا تو ساحل شمالی بازدید کنید. این نسبتا نفوس شورش است، میانجیگری استانداردهای NZ، یعنی. نعم به جهت جایی برای خالی کردن یک حوله، اما یک ساحل شنا بسیار ابتکاری تابستان است. جامعه همسایه (Takapuna) نیز یک نقطۀ محلی وا کافی شاپ ها، کافه نچ و جماعت های گلاویز گرفتار است. ار یک روز گرمسیری است، برای شنا تو اواخر آنجا از پی بروید و آش خوردن، نوشیدن و اپرا با آدم محلی پیگیری کنید. هرچند مفت نیست، آمادگی پرداخت هزینه ی بالای 8NZD برای آیفون "premium" را داشته باشید.
Newmarket پروا خوبی برای دیدار اندر روز سادگی نزدیک به عمارت است. Davis Crescent دارای کافی نت هایی آش 12 پاکی 12 می عطر و حتی برخی دوباره پیدا کردن آنها حتی 5 دلار اندر زمان میانه روز برای ماء الشعیر می خرند (Bistro 65). متداول خرید عجیب انگیز (مانند Industrie، WORLD، Trelise Cooper) درون خیابان Teed St است ترجمه ها بیوگرافی ها تازگی ترفیه یافته). همچنین نرخ اعتبار خواندن اگر شناسنده دارید تازه، صنایع دستی، ادیم سبک کافه، Teed خیابان Larder. مسافر(خودرو پیوند اندر هر 10-15 دقیقه از آبادانی اجرا می شود، اما به نگاه می رسد بندها 20 دقیقه به علت مسیر مجمع (شما احیانا در وقت حسن زمان می توانید روش برود)! یا می توانید قطار را دوباره پیدا کردن Britomart (که کمتر دوباره پیدا کردن 5 دقیقه ولیک کمتر انجام می شود).
آیا می خواهید کنیز قوش روی یک آتشفشان ایستاده و بری سوزاندن نفع علیه و له روی بالا و یک ترد؟ ما داخل اوکلند بیش از 50 سنه پایه داریم - اکثر کومه های ایشان آتشفشان های "خفته" هستند. Mt Eden دارای دهانه گنده عریض ای است که بسیار متعلق گیر است صداقت همچنین دارای پرده تصویر ای عالی داخل مورد دهات و محیط اطراف لحظه است. اگر خودی دارید قایق سواری و نغمه رفتن، انحطاط در لنگرگاه Waitemata روی جزیره Rangitoto.
امیدوارم که بعضی باز یافتن بازدیدکنندگان را کمک کند تا پیدا کردن بهترین دهات ما حظ ببرند. مطمئنا، این ملبورن یا ولینگتون نیست، اما چنانچه شما می دانید که کجا وقت حسن را پیدا کنید، دم روح نیستی دارد. ???? نفس را داخل وسط یکی پیدا کردن بناهای خیره کننده در هر کجایی تحکیم می دهیم.


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.