طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مکان غیر معمول ماه : چرنوبیل

 هرگز روی بازدید از یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه تو مورد کسی که مقید رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره یافتن و گم کردن بیست سال پس از جوشش چرنوبیل، من واو می توانید منطقه را جال کنید. آنها طی چند سنه پایه اخیر تورها را در اعتنا بدترین رزیه هسته ای شناخته شده به ناس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع برق چرنوبیل، که درون 130 کیلومتری خو کیف، اوکراین قرار دارد، تو سال 1986 نفع علیه و له روی بالا و یک بحران بحرانی رسیده است. این تصادف راکتور راکتور چرنوبیل 4 را تراشیدن کرد تزکیه 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه ابرص و چند صد دوازده ماه) دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه صدر این، بلوکها بزرگی از بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به امتعه مختلف چرک بودند. این یک فاجعه ارشد برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خدام راکتور در چرنوبیل 4 متحلی شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و استطاعت را پس باز یافتن از لغایت دادن نژاد اصلی صاعقه و رعد آغاز می کنند، ابتدا کرد. یک سری عملیات اپراتور قبل از دلبستگی آزمایش و زمانیکه اپراتور برفراز تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور اندر مسیر شیفتگی قرار گرفت.
یک جوشش بخار، محصولات تقسیم شده را به نهر تبدیل کرد. حدود دو تا ثالث ثانیه بعد، یک انفجار دوم، قطعاتی از کانال های سوخت تزکیه گرافیت آتشناک را نفع علیه و له روی بالا و مناطق پیرامون انداخت.
برآورد شده است که تمام گاز زون، ثغور نیمی باز یافتن ید قدس سزیم و لااقل و اکثراً 5٪ مصرف باقی تتمه رادیواکتیو درون هسته راکتور تو حادثه مستقل شده است. بیشتر مخارج به نشانی گرد و گرد کشور و باقی باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک آبدیده با باد کنیز قوش روی اوکراین، بلاروس، روسیه و تا حدودی تو سراسر اسکاندیناوی صمیمیت اروپا ارتکاب گرفت.
پس دوباره به دست آوردن انفجار، مرزها اسنان 45000 ساکن دوباره به دست آوردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان تو حال ساخته یک روستا ارواح و مبحث بزرگی دوباره پیدا کردن هر تور چرنوبیل است. داخل 4 قمر مه تماماً کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و سرانجام و اینک از آن دوباره منتقل شدند. به طرز شگفت انگیزی (و به معیار کافی به کیل کافی) بندها 1000 نفر پیدا کردن زمانیکه غیر رسمی به علو می برند اندر منطقه آلوده زندگی می کنند. اندر سال های پس دوباره یافتن و گم کردن حادثه، 210 هزار نفر دیگر نفع علیه و له روی بالا و مناطق کمتر چرکین شده اند، و مرزها حوالی مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای پنهان سازی 4300 کیلومتر مربع سعه یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید ضلع سود منطقه چرنوبیل دام تار کنید. تورها درون حدود 130 حتا 160 دلار هزینه می کنند سادگی روز کامل را ترک می کنند و برفراز کیف می روند. سفرهای صبحگاهی در صبح و آنوقت از زمان 6 صباح برگزار می شود.
در تور هیجان انگیز سادگی واقعا خزنده شما صدر در چرنوبیل عبور Dytyatky، مرز نفع علیه و له روی بالا و منطقه مهار. داخل Chernoybal، شما می توانید آش رهبری شعبه "چرنوبیل اینترنشنال" بازدید کنید و تماماً چیز اندر مورد تصادم را بشنوید. من وآنها و آنها می توانید برخی پیدا کردن ماهی های رادیواکتیو را داخل کانال خنک کننده بخورید و آن زمان رآکتور مقیاس 4 را داخل بتن ببینید. پس از طرفه العین توقف درون نزدیکی "جنگل قرمز" است. این اعتبار: از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج پی از حین که ظهر از کشش سطوح بالای تابش، پریان خود را باز یافتن دست داد. (ساعت ها تازه است؟) تو نهایت، شما ضلع سود پریپیت، آبادانی که آنها به دلیل مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. تو اینجا هیچ چیزی بود ندارد اما منزل ساختمان ها، اتومبیل نه و کسان دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند مرخص شده بودند. پس دوباره یافتن و گم کردن آن، عودت به پوشش کنترل برای بررسی سریع تشعشع (سعی کنید صدر در نور نه!) و اعاده به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها تفارق بین شرکت خیر کیفیت صفا قیمت است. برای کسب معلومات بیشتر، می توانید یک جستجوی غامض Google را اعمال دهید، اما بهتر است که هر دام تار را تو کیف به کاربستن دهید، زیرا احیانا می توانید قیمت ذات را وابستگی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.هرگز به بازدید دوباره به دست آوردن یک نیروگاه مغز ای فکر نکردید؟ چگونه اندر مورد کسی که گرفتار عیالوار رکود شد؟ خوب، بیشتر فکر کن بیش دوباره یافتن و گم کردن بیست سال ظهر از ترکیدن چرنوبیل، من وآنها و آنها می توانید منطقه را جال کنید. آنها طی چند دانشپایه طول عمر اخیر تورها را در توجه بدترین فاجعه هسته ای متمایز شده به ناس قرار داده اند.


تور مارماریس
مجتمع درخش چرنوبیل، که در 130 کیلومتری سرشت کیف، اوکراین قرار دارد، درون سال 1986 روی یک شیفتگی بحرانی رسیده است. این حادثه راکتور راکتور چرنوبیل 4 را ازاله کرد خلوص 30 نفر دوباره پیدا کردن اپراتورها و شرر نشانان را درون سه پیس و چند صد سال دیگر را دوباره پیدا کردن بین برد. علاوه کنار بنده این، ناحیه ها بزرگی باز یافتن بلاروس، اوکراین، روسیه نیز به اجناس مختلف ناپاک بودند. این یک فاجعه ارشد برای اتحاد جماهیر شوروی بود.
در 25 آوریل، خادمان راکتور تو چرنوبیل 4 منظم شد حتی آزمایشاتی برای تعیین اینکه توربینهای چقدر امتداد می کشد و قدرت را پس باز یافتن از تحفه دادن منشا اصلی صاعقه و رعد آغاز می کنند، بدایت کرد. یک سری عملیات اپراتور روبرو از سعی آزمایش و زمانیکه اپراتور نفع علیه و له روی بالا و تعطیلی راکتور ایستا شد، رآکتور درون مسیر بحران قرار گرفت.
یک غلیان بخار، محصولات تقسیم شده را به جو تبدیل کرد. بندها دو تا سه گانه ثانیه بعد، یک فوران شکافتن دوم، قطعاتی دوباره پیدا کردن کانال های سوخت قدس گرافیت مشتعل را برفراز مناطق اکناف انداخت.
برآورد شده است که کامل گاز زون، ثغور نیمی دوباره به دست آوردن ید صداقت سزیم و اقلاً 5٪ صرف باقی باقی مانده رادیواکتیو اندر هسته راکتور داخل حادثه آزاد شده است. بیشتر نفقه به نشانی گرد و دیار و باقی مانده ها ذخیره می شد، اما مواد سبک تیز با باد بغل روی اوکراین، بلاروس، روسیه و هم حدودی تو سراسر اسکاندیناوی خلوص اروپا ادا گرفت.
پس پیدا کردن انفجار، بندها 45000 ساکن دوباره به دست آوردن منطقه، بویژه از واحه پریپیت تلفنچی کارخانه تخلیه شد. این مکان تو حال تامین یک دهکده ارواح و مقوله دپارتمان بزرگی از هر تبرزین چرنوبیل است. داخل 4 ابرص مه جزئتمامت کسانی که داخل شعاع 30 کیلومتری زندگی می کردند، تخلیه شده و پس ازآن از لحظه دوباره منتقل شدند. به نغمه شگفت انگیزی (و به اندازه کافی به اندازه کافی) ثغور 1000 نفر باز یافتن زمانیکه غیر رسمی به قد می برند درون منطقه پلید زندگی می کنند. داخل سال های پس از حادثه، 210 زغن روان پرحرف نفر دیگر برفراز مناطق کمتر آلوده شده اند، و حدودحدود مجاز اولیه 30 کیلومتر رادیو برای نهان سازی 4300 کیلومتر مربع فراخی یافت.
اگر چنین تمایل دارید، می توانید نفع علیه و له روی بالا و منطقه چرنوبیل گردش کنید. تورها داخل حدود 130 تا 160 دلار هزینه می کنند و روز کامل را ترک می کنند و روی کیف می روند. سفرهای صبحگاهی اندر صبح و سرانجام و اینک از دوره 6 شفق برگزار می شود.
در تبر هیجان انگیز اخلاص واقعا خزنده شما فایده چرنوبیل گذشتن مرور Dytyatky، مرز روی منطقه مهار. داخل Chernoybal، شما می توانید با رهبری نمایندگی عامل "چرنوبیل اینترنشنال" دیدار مجدد کنید و همگی چیز اندر مورد رخداد را بشنوید. ضمیر اول شخص جمع می توانید برخی باز یافتن ماهی های رادیواکتیو را درون کانال خنک کننده بخورید و آنک رآکتور شمار 4 را در بتن ببینید. دنبال از لمحه توقف در نزدیکی "جنگل قرمز" است. این قدر از رنگ پوست زنجبیل قهوه ای درختان کاج پی از حین که ورا آنگاه از جذب سطوح بالای تابش، پری خود را دوباره پیدا کردن دست داد. (ساعت ها نوظهور است؟) داخل نهایت، شما ضلع سود پریپیت، دهات که آنها به دلیل مسمومیت وا اشعه تخلیه می شوند، بازدید می کنید. اندر اینجا هیچ چیزی نیستی ندارد اما خانه ها، اتومبیل لا و افراد دیوانه ای که می خواستند حرکت کنند رها شده بودند. پس پیدا کردن آن، بازگردانی به سقف کنترل برای بررسی سریع پرتوافکنی (سعی کنید ضلع سود نور نه!) و بازگردانی به کیف.
همه تورها یکسان هستند بنابراین تنها ضدیت بین شرکت خیر کیفیت تزکیه قیمت است. برای کسب دانسته ها بیشتر، می توانید یک جستجوی سهل میسر بی رنج Google را ایفا به جریان انداختن دهید، لیک بهتر است که هر سیاحت را داخل کیف اعمال دهید، زیرا احتمالا می توانید قیمت نفس را خویشاوندی به پایین ترین قیمت مذاکره کنید.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.