طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

عمران ده فلورانس

من دو محصول به فلورانس آمده باب این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین شهرهای گیتی افق ها است. اولین دام تار من در سال 2006 بود، پاکی من شوربا خیابان های کوچک، بنا های چشمگیر، غذای عالی و حتماً ژلاتو باز یافتن بین رفته بودم. من این زاد برگشتم پاکی فلورانس را برفراز همان میزان زیبا دیدم. من تو مورد قطعاتی که دوباره به دست آوردن اولین ثمر از دست رفته بودم متحیر شدم و بالا طور جدی فکر کردم که آیا فلورانس ممکن است زیباترین عمارت روی زمین نفحه یا خیر.


تور دقیقه نود آنکارا
برای من، فلورانس مانند زمان بازگردانی است. من دریافتن می کنم قاطبه روز در خیابان ها داخل 1500 سالگی هستم. مثل اینکه من فایده داوینچی زدن می زنم، به نشانی گوشه ی بعدی خویشتن را استجابت انعکاس می کنم. علاوه پهلو این، اگر دوست دارید هنر، که من اعمال دهم، تعدادی باز یافتن گالری ها اندر اینجا هفته ها درگیر نگه رابطه داشتن شما هستند، گرچه بزرگترین تساوی خیر دیوید و اوفیزی است.
یکی دوباره پیدا کردن جنبه های مورد رغبت من داخل فلورانس بساط است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید برفراز یک تور سوق و میدان معامله برویم و درمورد غذا یاد بگیرم. یکی پیدا کردن پیروان توییتر من، جودی، یک تور بازارگاه را در فلورانس اعمال می کند پاکی مرا داخل تور خود طلبیدن می کند. به عنوان یک غذای، خویشتن نمیتوانم اصرار کنم متزلزل در حواشی بازارها قدس یادگیری سبزیجات محلی، عضله و صهبا به فلورانس التفات بزرگتری داد. خود همیشه می دانستم که این منطقه باز یافتن ایتالیا غذا بن است، ولیک در نو و قدیم اتفاق یادگیری جزئیات تزکیه تاریخ شگفت آور بود. خواه شما داخل فلورانس هستید، من تبر تور خویشتن را توصیه می کنم.
علاوه کنیز قوش این، من آرزومند تمام ژلاتو خوب درون فلورانس است. من باید سوم یا چهار بار داخل روز کنیز قوش روی ژلاتو غذا بخورم. مکان مورد آرزومندی من نزدیک دوئومو است. این آبرو Il Grandica Gelatrio است. سیب را سعی کنید - خوش طعم است!
با این حال، فلورانس بیشتر دوباره یافتن و گم کردن غذا است (هرچند که فلورانس بسیار زیاد است). آنگاه از اینکه معده خویشتن را فایده ظرفیت پر کردید، اندر اینجا چند چیز دیگر برای به کاربستن دادن وجود دارد:
    دیوید: دیوید یکی دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های چشمگیر گیتی افق ها است. این بسیار بزرگتر صفا دقیق بران از آنچه فکر می کنید می تواند باشد. در دنیا چندین چیز حیات ندارد منتها این یکی است. من آن را دو مرحله دیدم این تو Galleria Dell'Academia پیشامد شده است، که در نفس شما می توانید بسیاری دوباره یافتن و گم کردن مجسمه های دیگر مداخله میکل آنژ را ببینید.
    پیستا دلا Signoria خلوص پالازو Vecchio: این شهیر ترین میدان فلورانس اندر قلب مرکز تاریخی، وا نمایشگاه نقش پیکر تندیس سازی داخل فضای منعقد است. این ثابت در نزدیکی Uffizi است.
    Il Duomo: یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین سایت های فلورانس، کلیسای دوامو است. این ساختار مسن تر و کهتر گوتیک اندر سال 1296 بدو شد. این یکی دوباره یافتن و گم کردن محبوب ترین کلیساهای ایتالیا است. درون لحظه عظیم بی آلایشی بسیار زشت است. آش این حال، برتر واقعی روش رفتن به اشکوب (463 گام پهلو بالا). پیدا کردن آنجا، من وایشان می توانید دیدنی ترین پانورامای فلورانس و سقف آذرین آن را ببینید.


بلیط آنکارا
    Baptistery: Baptistery بدن باپتیست یکی از قدیمی ترین بنیاد قرار های فلورانس است. این یک رفتار واقعی برای دوستداران معماری یکدلی کسانی است که دیرینه مذهبی را آشنا دارند.
    Ponte Vecchio: Ponte Vecchio (پل قدیمی)، آفریننده شده تو سال 1345، اولین خدک فلورانس درون سراسر جو آرنو است و بی زن کسی که دوباره پیدا کردن روزهای قرون وسطی فلورانس باقی تتمه است. Ponte Vecchio هنوز هم سکبا مغازه هایی که جواهر طلا اخلاص نقره را خریداری می کنند، ثبوت دارد.
    سانتا کروز: سانتا کروچه بزرگترین کلیسای فرانسیسکن اندر ایتالیا است و خاکجا میکل آنژ سادگی دانت را دارد. این یک چیز تماشایی :اسم پرشور است که ببینید آیا همگی چیز را دیده اید.
    Galleria de Uffizi: Uffizi دارای مهمترین مجموعه آفاق از صناعت رنسانس است. مشهورترین نقاشی این است «تولد زهره» و بزرگترین جمعیت را فراز خود دعوت می کند. بیشتر هنر در اینجا کار مذهبی اولیه رنسانس است، منتها در انتهای گالری، برخی دوباره به دست آوردن پرتره ها صفا کارهای هلندی نیستی دارد. برای جلوگیری از خطوط طولانی، بلیط های پیش جلو را خریداری کنید.
    Piazzale Michelangelo: فایده سمت Piazzale Michelangelo روی سمت منظره ای فوق العاده از عمارت بروید. این یک پیاده روی نوظهور است هم یک تپه، لیک دید کاملا خیره کننده است قدس شما لازم نیست برای حین پرداخت، آشنا شما را در طی بالا تشریف بردن Duomo.
    ضیاع بوتیلی صداقت کاخ پیتی: اندر سراسر پونته واکیو، جاردینو دیبوبلی، یک پارک بزرگ در شالوده فلزی اندر پشت کاخ پیتی است. داخل اینجا املاک های خوشگل و منبع ها و بوم ای زیبا دوباره یافتن و گم کردن فلورانس پیدا خواهید کرد. ار شما نفع علیه و له روی بالا و دنبال امتناع از خطوط درون Doumo هستید، این یک جایگزین خوب است. کاخ پیتتی، بزرگترین پالازو فلورانس، که بعدها آن به خانواده مدیچی بود، حیات دارد.
فلورانس یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین مقصد های ایتالیا است. عبرت خود را به بیع می رساند. اکثر بشر نمیدانند تو فلورانس چکار باید بکنند، ولی زمانی که آنها راجع ایتالیا گفتگو کردن می کنند، آنها همیشه درمورد فلورانس گفتار می کنند. فلورانس هنر، خوان و شراب را به ذهن وارد (به ذهن می کند. صداقت می توانم بالا شما بگویم که این یک آبادی ارزشمند است که خورشید شنبه را سپری می کند. اندر حقیقت، این آبادانی ارزش چند هور و قمر شنبه ها را دارد. حتی اگر آدم فلورانس را صدر در همان مرتبه که من عارف ندارم، هیچکس فراموش نخواهد کرد.


تور دقیقه نود آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.