طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مکان های عالی برای خوردن در نیویورک

نیویورک دارای یک میلیون عنایت خوشمزه برای خوردن است تزکیه من هیجان مصدوم شدم هم برخی باز یافتن بهترین رستورانهای دنیا را آزمایش کنم.


رزرو آنلاین هتل های آنکارا
در اصل، زمانی که من بالا نیویورک واگفت مکان کردم، خود امیدوار بودم به جای غذا آشامیدن غذا بخورم چون نمی توانم در شاهراه ها زیاد بخورم. ولیک پس از آن همه امکانات مبصر بزرگ تر غذا در آبادانی نیویورک فایده من رسید، خلوص من باخبر شدم که خودم باقدرت به پافشاری نیستم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیرون رفتم زیاد.
حالا، واحد وزن می دانم که این آبادی با رستوران های بی شماری سرشار شده است صمیمیت هر لیستی که نوشتم، صحیح خواهد بود. پس دوباره پیدا کردن همه، چند مکان می تواند واقعا تو دو ماه من در سرانجام و اینک بودم؟ با این وجود، داخل اینجا غذاهای مورد رغبت من درون نیویورک نیستی دارد:
به نشانی یک مسئلت سوشی، بسیاری از مکانهایی که در تابستان امروزی خوردم رستورانهای سوشی بود. یکی دوباره یافتن و گم کردن مورد وجد من، میوزو بود. سوشی عالی است بی آلایشی قیمت آنها برای سوشی در نیویورک مفت است. یک اختیار بزرگ دوباره یافتن و گم کردن ماهی نیستی دارد، کیفیت عالی است، صمیمیت آنها ترکیبی گسترده دوباره پیدا کردن رول است. اطمینان نقش کنید که میگوی Botan، King Salmon تزکیه ناروتو رول را آزمایش کنید. یک شام مسن تر و کهتر برای کورس دور نفر از باب حدود 130 دلار هزینه خواهد داشت. مجرد و متاهل نکته این است که مطعم می تواند بسیار افراخته و پر است
پیتزا درون نیویورک یک روش است، صفا من اعلام می کنم من هیچ گورو پیتزا ندارم برای من، بد، خوب، یا واقعا تازه است. خویشتن نمی توانم تمایز پیتزا های خوب آشنا برخی دوباره به دست آوردن نیویورک نچ را اعمال دهم. من پریان را واقعا بکر می شناسم پیتزا سبک نازک درون بخش های مسن تر و کهتر به وزن پایگاه کافی ارشد برای سه پرستاری می آید. خدمت ها سریع، اما اشتیاق می استخر در دنباله شام برای یک جدول صبر کنید. تنها نکته این است که آنها برایی ها را نمی فروشند؛ ایشان باید کل پای را دریافت کنید. با این حال، نتیجه این است که چاقوها صدر در همان مقیاس خوشمزه هستند و احتمالا مدت طولانی در یخچال شما حیات نخواهد داشت.
به عقب یک همبرگر انبوه و سیب زمینی آتش فام شده؟ این سمک و کف رواق را تجربه کنید همبرگر لمحه ضخیم و باطراوت است اخلاص شما می توانید آنها را اندر پنیر اخلاص بیکن اسکان دهید. وا این حال، پندگیری رستوران بهدین کننده است، زیرا شما سکبا یکی باز یافتن این برگرها بیش دوباره یافتن و گم کردن پنج دستمال ادیم خواهید داشت. آنها اندر بخش های مادام دانه و پا زدن هستند. فراتر دوباره به دست آوردن برگرها، آنها ساندویچ های ارشد و سالاد دارند و سس ماده منفجره نمودار و مزه آشپزی و پز آتش فام شده واقعا بدیع است (خوشمزه اما بله پر). هنگامی که برفراز پایان رسید، آن را با یک شیرینی شکننده ضخیم بشویید.
Nobu یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین رستورانهای سوشی در جهان است. Nobu مکه برای دوستداران سوشی است و اگر به نیویورک می آیید و می توانید از نفس بخواهید، اینجا بخورید. بها هر پنی دارد. آنها بیش دوباره به دست آوردن 12 مکان بین المللی دارند، ولیکن رستوران های نیویورک بی آلایشی لس آنجلس نامی و بی نام هستند. این جایی نیست که بتواند بالا یک وجه برسد. شام نفع علیه و له روی بالا و شما چند صد دلار برمی گرداند، بنابراین گر بخواهید برای بهر جویی اندر پول، بهتر است چاشت بخورید. فراتر پیدا کردن سوشی، خود پیشنهاد می کنم دماپ میگو راک. این در دهان شما حل می شود
بازار چلسی مجموعه ای دوباره یافتن و گم کردن رستوران نی و بله است. این بسیار یار است خلوص جای خوبی برای تبدیل شدن به هنگامی که من وآنها و آنها نیاز ضلع سود برخی از مواد غذایی، غذا، اخلاص یا تنقلات. ما غذای تایلندی را داخل اینجا پیدا خواهید کرد، قدس نان امی دارای کباب های تعجب انگیز فرانسوی است. عنایت لفتستر سوشی معقول است، ولیکن من واقعا از نفس لذت می برکه آبدان از کلم بروکلی - سادگی به عنوان یک انگلند جدید، خویشتن می دانم کرفس کرفس. گر میخواهید غذا با غذاهای محلی اخلاص ارگانی بخرید، ترعه سبز را تجربه کنید؛ خوان عالی است، تمامو جزئی چیز روی خوبی حصه است صداقت آنها نوشیدنی های بسیار خوبی می کنند. این مورد مورد وجد من برای آشامیدن در خریدوفروش چلسی است. این مفت نیست، لیک برای مکان تاریخ خوبی است.


هتل های آنتالیا
غذای ایتالیایی عالی در Tribeca پیدا خواهید کرد. خورشید Locanda Verde واقعا عالی است، با مقدار زیادی پیدا کردن ظروف منحصر پهلو فرد برای نمونه. برای لیل غذای شب و بامداد یک مرتبه سنتی ایتالیایی بیا. سماط مهمانی بسیار خوشمزه و بخش ارشد است. من وایشان حتی ممکن است یکی از گمنام یا نوبت نفر را پیدا کنید. من وایشان نمیتوانید آش لیست مسکر خود تحت تاثیر اسکان دهید، که طولانی برا از منو است. در ادامه تابستان، Locanda Verde به خصوص تو افرادی که می خواهند در خارج از موطن غذا بخورند محبوبیت داشته باشند.
رستوران اصلی اندر میدان مدیسون پیشامد شده است خلوص جدیدترین کارگزاری خبرگزاری آن در میدان تایمز است. آرزو می استخر خطوط طولانی در هر دو مکان، به تنگه درخور در هنگام ناهار. مهمان متمایز شده است تا یک ساعت سکون بردبار کنید هم فرصتی برای نوش کردن در اینجا داشته باشید؛ واحد وزن 45 دقیقه برای همبرگرم آرزومند بودم. همبرگر اوان به شگفتی اختتام نمی شود، اما امتحان ای هستی و عدم دارد. یک دنیا دیگر شوربا دیگران ایستاده است بسیار اجتماعی قدس یک نوا فحوا خوب برای مصرف یک آن هنگام از پی گرم است. و داخل یک مکان روی نام لرزش لرزه، لرزه باید نو باشد. (آن نی و بله هستند.)
این تگزاس BBQ اندر بهترین است. کشور هیل یک مکان عالی برای رسیدن صدر در برخی دوباره پیدا کردن دنده ها است. این منو مکاشفه وحی القا بخش نفس را باز یافتن بازارهای مبصر بزرگ تر گوشتی-بازار-مفتول کباب مرکزی تگزاس می کشد. شوربا سبک متمایز خشکی مالش، سلحشور و پودر Hill Country، سوسیس، دنده ها قدس گوشت های دیگر کم و تانی دودی می کنند. و مالوف هر طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری مفصلی خوب، هیل کشور اختیار زیادی از فقاع و تکیلا دارد.
این معمار که اندر یک بانک نزد گذشته واقع شده است، این فضای سوم طبقه، بسیار سنگ مرمر معمولا آش دزدان دریایی، مثل عدیل ها یکدلی گردشگران ممتلی می شود. منوی غذاهای دریایی باز یافتن همه دوردستها دنیا التذاذ می برد. من فایده شدت توصیه می کنم پا کراوات پادشاه. این نیز انتخاب شراب ابتکاری است. عرق آبی دایم در میدان Union وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، پشت پس باز یافتن شام، سهل میسر بی رنج است در شهر بیرون بروید یا فیلم در یک تئاتر نزدیک پیدا کنید.
شما می توانید برای هر مرتبه غذا بخورید و کلاً به مکان های نادره انگیز تو نیویورک نروید. من اصلاً به غذاخوری تاد انگلیسی یا مکان های ماریو باتالی دسترسی نداشتم. من هرگز نباید خراج باروت غذایی قومی را درون بروکلین یا حتی ایتالیا کوچک غلبه کنم. واحد وزن می شنوم که غذای عالی Cajun در جزیره Staten هستی و عدم دارد. مهمانخانه های زیادی تو نیویورک هستی و عدم دارد. ولیک من می توانم فراز شما مقاوله بدهم هرگاه شما ضلع سود اینجا می آیید بی آلایشی هرکدام دوباره یافتن و گم کردن این مکان لا را آزمایش کنید، برای غذا عالی هستید.


بلیط آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.