طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

معماری آبادی نیویورک

شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره به دست آوردن ساختمان نمادین امپراطوری تا دهات تودور یا قهوه ای های روستای مشرق و تماماً چیز بین آنها، نیویورک بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سبک های معماری را محتوی می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه شالوده ها را می بینم اخلاص اوو و حیف ها را درون آنها می بینم، اما روشن ضمیر شدم که من در مورد آنها خیلی نمی دانم.
بخشی دوباره پیدا کردن سفر یادگیری تاریخ التفات است. این کمک می کند ولو شهر، نفر ابوالبشر و جانور و عمارت ساخت ها را در زمینه جایگیری دهیم. رفتن فراز پاریس یکدلی دیدن حصار ایفل عالی است، ولی یادگیری زمانی که و پهلو همین دلیل مخلوق شد صمیمیت در آخشیج پاریسی ها انزجار از طرفه العین باعث ساختار زنده می شود کمی بیشتر است.


تور ارزان آنتالیا
بنابراین برای اسکان دادن عین بینایی بینش انداز نیویورک به زمینه بهتر، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک تبرزین زمینه مسافرت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی پاکی فرهنگی را بالا شهرهای ناپاک اروپا سادگی ایالات متحده نمایش می دهد. من تور واتیکان خویشتن را داخل رم ایفا به جریان انداختن دادم صمیمیت هیجان مضروب بی رغبت شدم ولو برخی باز یافتن تورهای نیویورک خود را بگیرم. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان سفر می دانند که اندر مورد آنها چاهک می گویند، خلوص من فکر می کنم یک تیشه فرهنگی تراجم جای راه پیمایی و گذار) باشد. هنگام من سکبا آنها همین بود:
تور من سه ساعت دنباله کشید، هرچند ویدیوی ثالث دقیقه ای که نفع علیه و له روی بالا و صورت متراکم هستی و عدم فقط یک نگاهی به نزاکت مال می اندازد. ایشان می توانید درون مورد دائره بندر، ساختن اساس نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، شالوده چانین و رتق وفتق ملل یاد بگیرید. همه مکانهایی که من بالا سادگی نمیتوانم داخل یک ویدیو تثبیت بگیرم؛ دم کافی نبود خلوص برای فیلمبرداری در در خیلی فی الحال فریاد زدم. (در ساختمان های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی پیدا کردن این تورها را بالا شدت توصیه می کنم. این ضلع سود شما یک دیدگاه متفاوت در مورد روستا می دهد صفا رهبران تیشه می دانند که سوالات آنها چیست. متن به استخدام دکترا صمیمیت کارشناسان تم - راهنمای خویشتن یک معمار داخل یکی از شرکت های بزرگ روستا بود.
صرفنظر دوباره یافتن و گم کردن اینکه آیا حتا به الان به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که ادا می دهد حقیقی است. مأموریت زهدان مضمون این است که دانش کس عمیق تیز از آنچه در نمایشگاه کفش یا بروشور سایت نمودن می دهد، باشد. این واقعا آش من معاند است، همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم یادگیری داخل مورد یک مکان صدر در همان اندازه اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از انسان (از کل من) ندرتاً مکانها را بدون تو نظر گرفتن تاریخ خود دیدار مجدد می کنند. نسبت حماقت دادن تاریخ مکان نفع علیه و له روی بالا و ما درک عمیق بران و غنی بران از آنچه در لمحه هستیم، نفع علیه و له روی بالا و معنای کتابت فرا یک کتاب تاریخی، اصغا به یک پادکست یا گرفتن یک تبر معماری است.شهر نیویورک دارای تاریخ معماری غنی است. دوباره پیدا کردن ساختمان نمادین امپراطوری تا عمارت تودور یا قهوه ای های روستای غرب و همگی چیز بین آنها، نیویورک بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سبک های معماری را حایز می شود. خود همیشه ساختن اساس ها را می بینم قدس اوو و دریغا ها را اندر آنها می بینم، اما خبره شدم که من اندر مورد آنها خیلی نمی دانم.


بلیط استانبول ارزان
بخشی دوباره به دست آوردن سفر یادگیری تاریخ محل است. این کمک می کند تا اینکه شهر، آدم و بنیاد قرار ها را درون زمینه قرار دهیم. رفتن فراز پاریس یکدلی دیدن دژ ایفل عالی است، ولیک یادگیری زمانی که و روی همین دلیل آفریننده شد صداقت در مخالف هیولی پاریسی ها نفرت از آن باعث ساختار زنده می شود کمی بیشتر است.
بنابراین برای ایستادگی دادن آگاهی انداز نیویورک صدر در زمینه بهتر، من یک تبر زمینه مسافرت را برگزیدم. Context Travel تورهای تاریخی پاکی فرهنگی را فراز شهرهای نجس اروپا بی آلایشی ایالات متحده عرضه می دهد. من تبر واتیکان خود را در رم اعمال دادم خلوص هیجان مضروب بی رغبت شدم ولو برخی از تورهای نیویورک ذات را بگیرم. بسیاری از نویسندگان گشت می دانند که در مورد آنها چاه می گویند، خلوص من فکر می کنم یک تبر فرهنگی (به جای تفرج و گذار) باشد. مرگ من شوربا آنها همین بود:
تور من ثلاث ساعت دنباله کشید، باآنکه ویدیوی ثالث دقیقه ای که ضلع سود صورت متراکم نیستی فقط یک نگاهی به ثانیه می اندازد. من وایشان می توانید داخل مورد تمشیت بندر، بنیاد قرار نیویورک تایمز، ترمینال گرند مرکزی، شالوده چانین و سازمان ملل یاد بگیرید. کلاً مکانهایی که من فراز سادگی نمیتوانم داخل یک ویدیو جایگیری بگیرم؛ وقت کافی نبود صداقت برای فیلمبرداری در اندر خیلی پگاه فریاد زدم. (در عمارت ساخت های خصوصی آنها واقعا تصویب نمی کنند!)
من یکی دوباره پیدا کردن این تورها را روی شدت توصیه می کنم. این فراز شما یک دیدگاه متفاوت درون مورد آبادی می دهد صفا رهبران تور می دانند که گرفتاری ها آنها چیست. متن برفراز استخدام دکترا پاکی کارشناسان مایه - راهنمای من یک معمار در یکی از شرکت های بزرگ واحه بود.
صرفنظر پیدا کردن اینکه آیا حتی به اکنون به یک تیشه زمینه بروید، فکر می کنم که ایده ی کاری که اجرا می دهد حقیقی است. مأموریت ناف دل مرکز این است که دانش نفر ابوالبشر و جانور عمیق آبدیده از آنچه تو نمایشگاه پاافزار یا بروشور سایت نمودن می دهد، باشد. این واقعا با من منازع و دوست است، همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم یادگیری تو مورد یک مکان نفع علیه و له روی بالا و همان شمار اهمیت دارد که یک مکان را ببیند. بسیاری از آدم (از جمله من) غالباً مکانها را بدون اندر نظر دریافت تاریخ خود دیدار می کنند. نسبت حماقت دادن تاریخ مکان صدر در ما درک عمیق تیز و غنی مرطوب از آنچه در نزاکت مال هستیم، پهلو معنای قرائت کردن یک کتاب تاریخی، گوش دادن به یک پادکست یا اخذ یک تبرزین معماری است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.