طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

کار با جفا و اذیت

این یک چاپار پیک مهمان مداخله لورا، ناآزموده مسکن ما داخل سفرهای ماده است. مطابقت با آزار و اذیت می تواند یک واقعیت پشیمانی انگیز زنانه انفرادی نکهت امید که سیاحت می کند و سهل میسر بی رنج است بدانید که چگونه یک وضعیت ساده را اندر زمانی که در نفس هستید ایستادگی دهید. لورا پهلو طور وسیعی تیره سیر کرده است - پیدا کردن جمله به تیررس هایی که برای مسافران ماده به طور مختصه مشکل است. به عنوان یک مرد، من غیرمتنفذ به نمودن این دیدگاه نیست، بنابراین لورا تو اینجا برای ضلع سود اشتراک گذاشتن برخی باز یافتن توصیه های درون مورد آنچه که اگر شما ذات را در موقعیت شوریده کننده است.


هتل های ارزان مارماریس
بسیاری باز یافتن مسافران زن امتحان های مختلف جور و اذیت در اتوبان ها را آروین می کنند، در حالیکه دیگران ممکن است به پیمانه یک تازی :اسم عرب و عجم تازیک نپوشند. عموم چند که اندر همه جا همبستگی و اختلاف می افتد، عذاب و اذیت به مردان نرینه ها در بعضی از نقاط بیشتر باز یافتن دیگران رایج است سادگی شما باید دوباره به دست آوردن این سفر بی نظیر خبردار باشید. نه، این نباید من واو را بترساند صداقت یا از سفرتان جلوگیری کند، ولیکن آمادگی برای مقابله آش موقعیتها سفرهای شما را روی مراتب راحتتر و پهلو جلوگیری پیدا کردن استرس کمک میکند.
در اینجا برخی دوباره پیدا کردن شرایطی که من وا آن رک هستم پاکی چگونه وا آنها تلاقی می کنم.
"چند شتر؟"
صادقانه بگویم بدترین بلا و اذیت اناث نسبت ضلع سود خاورمیانه است. تور :اسم تله به آن هنگام به عنوان یک زن آسان است و اگر خودتان باشید، می تواند بسیار استرس میلاد باشد.
اولین سیاحت من روی خاورمیانه درون سال 2008 سکبا یک گروه بود. خود هیچ نظری نداشتم که خواست چه چیزی را داشته باشم، و هر حرارت که شنیدم کسی تو خیابان شنیده می شود، "چند شتر"؟ پس از آنکه مردان پیدا کردن این استعلام بپرسند، آنها دوباره پیدا کردن چند جمل که آنها مجبور برفراز پرداخت لحظه هستند یا وقتی که می خواهند آش شما تزویج کنند. در اول من آنها را نادیده گرفتم، اما آنوقت روش دیگری برای رسیدگی به متعلق پیدا کردم. درنتیجه از بخشایش چند روز پیدا کردن وقوع شوک اولیۀ پیشی ها، من دوباره پیدا کردن نادیده گرفتن لحظه خسته شدم. بنابراین دفعه بعد من شنیدم: "چند شتر؟" من مواخذه و پاسخ دادم: "بیش باز یافتن شما می توانید هزینه کنید" این سخنان معمولا انگیزه خنده از آشنایان پسر یا فروشندگان اطراف، و لذا بعد از آن کمی کوشا و سرد و گویا و بی آب در آن مرد. بعضی از خردسال ها وا برخی از سخنرانی های داهیانه دیگر که معمولا تبدیل فراز زرق و صاعقه و رعد دار بازی می کنند.
باز کرب من نفع علیه و له روی بالا و طور کلی سبقت ها را نادیده می گیرم، منتها من ملحق هر موقعیتی را که می آید داوری می کنم.
من در کشش سفر دوم خود روی خاورمیانه این یکی را شنیدم، اما این میوه بنه من خودم جال می کردم. داخل یک اتوبوس باز یافتن فرودگاه فراز عمان، مصری درون کنار واحد وزن پیشنهاد کرد که من وشما باید یک خانه را بخریم، "فقط می دانید، فقط برای حصه جویی در هزینه ها." بله، من بزینهار هستم که چرا. شوربا توجه فراز یک حلقه عروسی آغوش روی انگشتش، گفتم: «باید همسرتان را صرفاً برای اطمینان از اینکه دم را بی سابقه است ربط بگیریم؟»


بلیط آنتالیا ارزان
"زنان آمریکایی غلط می کنند؟"
در آقابا، در جنوب اردن، خویشتن یک ملا مدرس شیرجه داشتم اخلاص می پرسید که آیا او می تواند بالا من بپیوندد، وقتی که من به سراغ اسکی رفتم. این یک کنار عمومی است، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم برفراز او حکایت کردن توصیف هیچ کار خوبی اعمال نمی دهد. ما ضلع سود مرجان لا حرکت کردیم سادگی او روبروی مخفیگاه کردن ماسک دندانه عقب مانده بود و جدیت کرد تا من را بگیرد. خشمگین - خوشبختانه خود یک آب ورز قوی هستم - خویشتن از آب خارج شدم، فقط نفع علیه و له روی بالا و پایم اندر مرجان نار جهنم زدم. من اوایل کردم به گزافه گویی کردن از خود درآوردن او، بی آلایشی او روی من گفت، "من تنها فکر کردم ضمیر اول شخص جمع باید ماسک را تغییر دهید." امتحان نیک. خود اساسا فایده او گفتم که این بی احترامی به ستاندن زنان سادگی غیره است. او دوباره پیدا کردن من پرسید که شوربا زنان آمریکایی چاه اشتباهی کرده است. این خطا در هر فرهنگ است، ولیک دانستن اینکه ادب اردن محافظه کارانه است، می خواستم بدانم آیا چنانچه یک آبجی شبیه نزاکت مال را بگیرد، خوب است. پس از یک تسلیم شرکت، فراز عقب روی سوی کناره ور رفتم تزکیه چند روز آنگاه او را احتراز کردم. من دوباره به دست آوردن این وضعیت یاد گرفتم که خوب است بگویم "نه، تو واقع خود می خواهم خودم امروز بخوابم."
در 14 ساعته سوار اتوبوس دوباره به دست آوردن مالاوی نفع علیه و له روی بالا و زامبیا، خود فکر می کردم که یک دکتر زامبیا که انگلیسی نوظهور صحبت می کرد کنار من نشسته بود. پس از بحث اندر مورد پرورش و تعلم و فرهنگ، او فایده سمت کسب و کار ذهاب و برفراز من عرض که من وآنها و آنها باید آش هم صدر در بوش (بیابان) حرکت کنیم. او همچنین متوقف نخواهد شد که آیا من او را برای باز گشتن به آمریکا فراخوانی کنم. صدر در طور معمول، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد می کنم صندلی های من واو را پاداش کنید وقتی مونس داشتنی این صندلی را می بینید، منتها اتوبوس کاملا سرشار بود. خویشتن او را بریده کردم با گفتن او خویش پسر داشتم. متاسفانه، این او را ندیده وجود و وقتی که ما لمحه را به نشانه رساندیم، قبل دوباره به دست آوردن خروج باز یافتن اتوبوس دستش را بوسید. خود در ثانیه زمان یک ایمیل جعلی فایده او دادم، ولی من فکر می کنم بهتر است فقط به شخص بگویید که ایشان غریبه لا کامل هستید و دوباره به دست آوردن حریم خصوصی خود نگهداری می کنید. هیچ اطلاعاتی باز یافتن قبیل عدد تلفن یا ایمیل روانه نکنید.
آزار سادگی اذیت و بلا و اذیت، موقعیت هایی است که مسافرین زن شوربا آن برابر هستند اخلاص باید شوربا آنها یاد بگیرند. چنانچه در ناحیه ای هستید که ظلم اذیت و اذیت رایج است، حتی با یک بشخصه دیگر سیاحت می کند. گر شما پهلو طور انفرادی هستید، مرتب باشید که نفع علیه و له روی بالا و سوالات نامربوط و موثق به خویش پسر جعلی (یا واقعی) خود ثواب دهید بی آلایشی تعیین کنید که چسان برخی از این موقعیت خیر را موسسه می کنید. طی مسافرت، هنگام بلا و اذیت جنسی، درون موارد جوراجور متفاوت است و شوربا توجه به موقعیت جغرافیایی شما اندر سطوح مختلف ائتلاف می افتد.
اگر من وآنها و آنها یک آوازخوان مرد هستید، دوباره پیدا کردن مسافران انفرادی زن در کشورهایی که بلا و اذیت رایج است متنبه باشید. حتی نشستن درون کنار یکی از ما درون حمل و بازگفت عمومی سادگی یا راه رفتن در کنار من وشما کمک می کند تا به کاهش نظرات صداقت یا حمله.
لورا واکر وب سایت را به کاربستن می کند. یک متزلزل تنها. او اندر حال مجهز در پورتلند قرص است، در بعد او Amsha، رخت جانبی و ارزش تجاری کالا تولید شده درون شرق آفریقا را به کاربستن می کند. لورا علاوه بغل کسب یکدلی کارش، لورا به نشانی یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه مستحضر در شهرش کار می کند. او آش مشتریان سراسر گیتی افق ها کار می کند و باز یافتن دانش بی کران خود به سواحیلی برای خدمت فراز مشتریان کنگو استعمال می کند. او همچنین داخل خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر درون آفریقا، آمریکای مرکزی تزکیه کوبا است.


هتل های مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.