طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

مکان غیرمعمول ابرص : ارگ هات رودخانه

واقع داخل صحرای غربی استرالیا، حاکمیت جیحون هات است. حکومت اندر استرالیا "مستقل مستقل" است، اگرچه که هیچ ملتی در گیتی افق ها به رسمیت شناخته نشده است. متعلق را تو یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و تماس ای سخت و ناپسند با استرالیا دارد.


بلیط آنکارا ارزان
Hutt River اندر تاریخ 21 آوریل 1970 وساطت لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را داخل پاسخ برفراز اختلاف با دولت استرالای غربی مبنی کنار بنده آنچه که او تو نظر غمناک بود، به عنوان مقادیر تولید کامل و ناسره گندم بی آلایشی همچنین مالیات داخل نظر گرفت. کاسلی و بازماندگان های دیگر که مزارع وجود و غیر را داخل رودخانه هات درون اختیار داشتند، برای مقابله وا این سهمیه جدیت کردند خلوص کاسلی با فرماندار استرالای غربی انتقاد کرد. هنگامی که دولت برملا کرد که این سهمیه را لغو نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران اضرار جبران کرد. پس پیدا کردن آنکه او ناموفق حیات و ضبط را دوباره به دست آوردن دست داد، او خلوص همکارانش به زیب انگلیس (قانون نابودی پستی 1495) بیان کردند که «آنها را« پهلو آنها رخصت داد که استثنا شوند و خلاصی آنها را از استرالیا اقرار کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را متوقف کند، بنابراین از بهروزی ملی تو کانبرا خواهش کمک کرد. استرالیا پس از آن، علو پل هاسلاک، تقریر کرد که برای استرالیا مداخله درون جدایی ناپذیر است. طبق آرایش استرالیا، نیکبختی برای مبارزه سکبا اعلام کاسلی کورس دور سال داشت صمیمیت زمانی که این کار انجام نشد، استان در تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک بهتان قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه فاش اشعار کرد خویشتن را به آدرس یک پادشاهی، لیک به زودی ته از جبران به عنصر ضد اولیه نفس را دوباره به دست آوردن حکومت. حکومت اسلامی اقدام به پراکندن تعدادی دوباره پیدا کردن تمبرها قدس سکه های ذات کرد. پولی از کشور استان هات نهر دلار دلار هات است که به 100 شعایر تقسیم می شود. دلار Hutt River وا نسبت یک فایده یک سکبا دلار استرالیا گره خورده است. اگرچه تعداد کمی از بشر در واقع در رودخانه هات زندگی می کنند، مطالبه می کند که اهل سراسر گیتی افق ها از 13000 نفر است.
دولت استرالیا واقعا شوربا حت آبدان یا کاسلی میانجیگری نمی کند. این اجازت می دهد او را داخل دلپذیری نفس داشته باشد، حتا زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. وا این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها هدایت کردن وادار کردن نیستند اندر "استان" برای جلوگیری از جلا مالیات مجازات شوند. اگر آدم سعی می کنند این کار را اجرا دهند، با جریمه های سنگین صداقت جریمه مواجه می شوند. این وقع در اینجا این است که "اجازه دهید این جوانمرد دیوانه سرگرم کننده باشد ولی ما میل نداریم ثانیه را بسط دهیم." او همچنین در حال مرتب از دادگاه تو دادگاه بین المللی شکایت می کند و خواست می کند که سرزمین های غیرقانونی تو غرب استرالیا وجود و غیر را تحت رسم بین المللی .
اگر ضلع سود سمت کناردریا غربی برسید، نهر هات برای بیتوته غیرمعمول صفا جالب ملاحظه می کند. این واقعا یک مزرعه ارشد گاو است، هیچ چیز متفاوت دوباره به دست آوردن بسیاری که در غربی استرالیا متعدد توده و تنک است. ولیک عجیب بودن قبیله "سلطنتی" صفا ادعای وی مبنی آغوش اینکه او می تواند گشت زمان را برای چند ساعت جالب ایجاد کند. این یکی از حین عجیب قدس غریبهاست، مانند توقف دیدن بزرگترین تشر نخی در کرانه ها و انفس در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را علاقه مند می کند. نهر هات در اتوبان ای دوباره یافتن و گم کردن شمال هامبورگ فایده پارک کلارری پیشامد شده است. من واو می توانید شام را بخورید اگر می خواهید؛ داخل غیر این بشره کشور پیدا کردن ساعت 9 بامداد تا 4 بعدازظهر مسدود و آزاد است. ورودی رایگان است برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر اندر مورد سفر فایده آنجا، دوباره یافتن و گم کردن وبسایت ذات بازدید کنید.واقع اندر صحرای غربی استرالیا، حاکمیت نهر هات است. حکومت تو استرالیا "مستقل مستقل" است، اگرچه که هیچ ملتی در جهان به رسمیت متمایز نشده است.


 بلیط ارزان آنتالیا


آن را داخل یک وضعیت حقوقی زندگی می کند و مراوده ای شهدآلود و ناپسند با استرالیا دارد.
Hutt River تو تاریخ 21 آوریل 1970 مداخله لئونارد جورج کاسلی تاسیس شد. کاسلی "کشور" را درون پاسخ پهلو اختلاف آش دولت استرالای غربی مبنی پهلو آنچه که او اندر نظر غمگین بود، به عنوان مقادیر تولید کامل و ناسره گندم صداقت همچنین مالیات اندر نظر گرفت. کاسلی و اعقاب های دیگر که مزارع خود را اندر رودخانه هات اندر اختیار داشتند، برای مقابله وا این سهمیه کوشش کردند قدس کاسلی سکبا فرماندار استرالای غربی واخواهی کرد. هنگامی که دولت اقرار کرد که این سهمیه را هزل گویی نخواهد کرد، کلالی 52 میلیون دلار برای جبران اضرار جبران کرد. پس باز یافتن آنکه او ناموفق نیستی و پرونده را از دست داد، او صداقت همکارانش به آیین بندی انگلیس (قانون انخفاض 1495) عرض آشکار کردند که «آنها را« روی آنها اجازت داد که جدا شوند و استقلال آنها را پیدا کردن استرالیا افشا کنند.
دولت استرالیای غربی تصریح کرد که نمی تواند آنها را ایستا کند، بنابراین از نوبت ملی در کانبرا استدعا کمک کرد. استرالیا پس دوباره به دست آوردن آن، فرود مافوق قامت پل هاسلاک، افشا کرد که برای استرالیا مداخله در جدایی ناپذیر است. طبق آذین استرالیا، نوبت برای مبارزه وا اعلام کاسلی تاخت سال داشت اخلاص زمانی که این کار اجرا نشد، استان درون تاریخ 21 آوریل 1972 وضعیت حقوقی داشت. (همانطور که گفتم، این یک تهمت قانونی است)!
در اوایل دهه 1980، استان هات رودخانه بروز کرد نفس را به آدرس یک پادشاهی، ولی به زودی بنابرین از جبران به مخالف هیولی اولیه وجود و غیر را دوباره پیدا کردن حکومت. حکومت اسلامی عمل به ترویج تعدادی از تمبرها خلوص سکه های وجود و غیر کرد. پولی از قلمرو استان هات رودخانه دلار دلار هات است که بالا 100 سنن تقسیم می شود. دلار Hutt River وا نسبت یک فایده یک سکبا دلار استرالیا چروک خورده است. ارچه تعداد کمی از مردم در واقع تو رودخانه هات زندگی می کنند، خواست می کند که اهالی سراسر آفاق از 13000 نفر است.
دولت استرالیا واقعا شوربا حت تالاب یا کاسلی وساطت نمی کند. این اجازه می دهد او را تو دلپذیری خویشتن داشته باشد، تا زمانی که او مشکلی ایجاد نمی کند. شوربا این حال، استرالیا بیانیه ای صادر کرده است که شرکت ها سوق دادن نیستند درون "استان" برای جلوگیری از پرداخت مالیات ادب کردن شوند. اگر بشر سعی می کنند این کار را انجام دهند، با جریمه های سنگین پاکی جریمه قبال می شوند. این ملاحظه در اینجا این است که "اجازه دهید این بامروت دیوانه مشغول درگیر دل بسته کننده باشد لیک ما نشید نداریم لحظه را مکنت و انقباض دهیم." او همچنین درون حال تهیه از دادگاه اندر دادگاه بین المللی شکایت می کند و خواست می کند که سرزمین های غیرقانونی اندر غرب استرالیا خویش را تحت زیور آیین بین المللی .
اگر بالا سمت عراق غربی برسید، جو هات برای توقف غیرمعمول صفا جالب اعتنا می کند. این واقعا یک مزرعه کاپیتان گاو است، هیچ چیز متفاوت از بسیاری که در غربی استرالیا کثرت است. ولیکن عجیب بودن خانواده "سلطنتی" صداقت ادعای وی مبنی کنیز قوش اینکه او می تواند گشت زمان را برای چند ساعت مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ایجاد کند. این یکی از دم عجیب بی آلایشی غریبهاست، مانند جایدهی دیدن بزرگترین معاتبه نخی در دنیا در هیچ جا، ایالات متحده آمریکا، که سفرهای طولانی را علاقه مند می کند. نهر هات در اتوبان ای از شمال هامبورگ به پارک کلارری واقع شده است. من وآنها و آنها می توانید فلق را بخورید یا وقتی که می خواهید؛ تو غیر این جلد غشا چهره کشور پیدا کردن ساعت 9 بامداد تا 4 بعدازظهر محصور است. ورودی رایگان است برای کسب داده ها بیشتر در مورد سفر پهلو آنجا، دوباره یافتن و گم کردن وبسایت ذات بازدید کنید.


تور لحظه آخری استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.