طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

تکیه گاه دیگران داخل اردن

این لورا، متخصص مسکن ما داخل سفرهای زنانه، یک مهمان وبلاگ است. بسیاری از ما تصورات پیش بینی شده ای اندر مورد اینکه زندگی در خاورمیانه شبیه است بی آلایشی چگونگی تلاقی ما با آن تو سفر ما حیات دارد. لورا در اکنون سفر در اردن، برخورد های نادر انگیزی با ناس محلی داشت. لورا به عنوان یک تونل سولو خانم، در اردن سکبا مهربانی پاکی مهربانی به هدف خوردن کرد. ضلع سود ویژه هنگامی که تماماً چیز دشوار شد.


هتل های استانبول


هشدار من درون نیمه چهارم صدر در پایان رسید. همانطور که مشتاق بودم بیرون از تاریکی برای تاکسی خود برای آرم دادن روی من را فراز ایستگاه اتوبوس، یک مرد باز یافتن سایه رستوران محسوس شد، سادگی من پرید، پیدا کردن وضعیت تو نیمه شوریده خواب ها بردباران مبهوت شده است. او ضابط حافظ بود و سرانجام و اینک از دیدن بیدار شد، خویشتن یک فنجان چای عربی فایده من آورد. چیزی شبیه رابطه داشتن یک نوشیدنی شیرین درون ساعت 5 باکر وجود ندارد، و دوباره پیدا کردن آنجایی که صدر در شدت نفع علیه و له روی بالا و پذیرایی میهمان و میزبان نوازی او احتیاج نداشت، من ثانیه را پایین کشیدم.
به گونه معمول بیدار نمی شوم. آش این حال، در روز گذشته، اندر مورد مسافر(خودرو هایی که باید فایده روستای کوچکی بالا نام آشنا می رفتم، مبالغه و واقع آمیز بود. من داخل مورد نفس شنیده پدر و می خواهم دیدار کنم. مشروب فروشی و نقل عمومی داخل اردن راحت و بغرنج نیست: اتوبوس ها تمایل زیادی فراز رانندگی دارند پاکی بسیاری از تیر ها تنها یک یا کورس دور بار در روز می توانند به مقصد برسند. اندر مورد من، ارمل یک اتوبوس اندر روز از آقابا تا دانا وجود داشت صداقت هیچ کس نمی دانست که ایستگاه اتوبوس، شاهراه دانا را ترک کرد. خویشتن برای کمک به صاحب هتل خود گفتگو کردن کردم. او چند ارتباط تلفنی ثابت قدم کرد و ضلع سود من گفتار او امان بود که هواپیما) و راننده خلبان ناخدا به باخبر از اوقات ایستگاه کشتی اصلی تو ساعت 6 صبح است.
من روی راننده تاکسیم گفتم تا صدر در ایستگاه اصلی کاپیتان بروم تا اینکه به شناسا بروم. "اوه نه،" او گفت، "آن را دوباره به دست آوردن ایستگاه کاپیتان دیگر." پس از بحث های زیادی، خود تصمیم گرفتم ضلع سود راننده اتکال کنم. ما اندر ساعت 5:35 نفع علیه و له روی بالا و ایستگاه راکب دوم نبیه شدیم. هنوز اتوبوس نیستی ندارد تغافل مسجد همسایه فراخوانی به دعا را شروع کرد. چیزی که آن هنگام از آن آشنا شدم راننده تاکسی من هستی و عدم که در الان بیدار شدن بود تزکیه روی خشاب اش فریاد می زد که می توانست "عقب بماند". شوربا دیدن معلوم من از تعجب، او کلید های ماشین را نفع علیه و له روی بالا و من زد - الگو اینکه این کار خویشتن را ساکن آسوده می کند .
من در وقت حسن ایستاده بودم که تو یک جمعیت پرشور به عبادتخانه خیره شده بود. من منحصراً می توانم گویی کنم که آدم چه فکر می کردند فایده من نگاه می کردند، یک عذرا سفید سادگی سفید بر تن تاکسی درون یک واحه کوچک قبل دوباره پیدا کردن طلوع آفتاب. یا وقتی که گفتم چند فرد تعداد را اندر مسیرهای خود ایستا کرده ام، این دستور منفی است. راننده تاکسی من داخل ساعت 5:50 دوباره به دست آوردن مسجد بازگشته است، صرفاً 10 دقیقه دوباره پیدا کردن خروج اتوبوس می گذرد. پس از پنج دقیقه دیگر، هنوز هیچ اتوبوس حیات نداشت، بنابراین او پرسید. چند فرد تعداد گفتند اتوبوس پیدا کردن ایستگاه اصلی بیرون می آید. ما در ماشین پریدیم و برفراز ایستگاه اصلی رفتیم. شوربا برخی باز یافتن معجزه ها، شوفر من حین را درون خیابان به عنوان آماده شدن برای منزجر زدن دم را دیدم. خود چیزهایم را گرفتم صداقت عملا از ماشین بیرون شدم. همانطور که من راکب اتوبوس بودم، راننده برفراز من گفتار که او به شاهراه مستقیم به متنبه نمی رفت، بنابراین خود نیاز صدر در تغییر مسیر سرنشین ها داشتم. من خیلی بی حرکت بودم که من نفس را قبل دوباره به دست آوردن اینکه بیزار گردم که من اهمیتی نداشتم اجرا دادم.


تور استانبول


این یک سوار آتشین و یل جنگاور و غبار نیستی و مردی که جلوی من بود، تمام راه را سیگار میکشید. پس از چهار ساعت، آگاهی انداز بیابان را ترک کردیم و برفراز تپه ها اوج کردیم. وقتی به آبادی بعدی رسیدیم، نفع علیه و له روی بالا و من زبان شد بیرون بروم. نفع علیه و له روی بالا و محض این که من دوباره به دست آوردن مینی بوس بیرون شدم، یک راننده تاکسی مرا مرکزاسناد کرد. من خدمت ها را آثار کردم و نفع علیه و له روی بالا و او گفتم که خواستار مینی بوسه به آشنا هستم. او توضیح داد: "اتوبوس های بیشتری بود ندارد." "اتوبوس ها به متنبه روز آدینه کار نمی کنند."
من او را عقیده نکردم و روش افتادم من دوباره پیدا کردن خیابان گذر ردشدن کردم، چند موز خریدم، پاکی چرخیدم ولو راننده تاکسی هنوز در آنگاه ببینم. من تو مورد وضعیت فکر کردم. بالا آرامی آگاه شدم که او احیانا به حقیقت می گوید. تو اردن روز آدینه یک روز عاقبت هفته است که روی طور سنتی برای سلاله ها مورد کاربرد قرار می گیرد. تصمیم گرفتم که یک شوفر بروم، فایده سمت راننده رفتم بی آلایشی برای یک کرایه بهتر رفتم، صفا ما به روشن ضمیر رفتیم.
شما به نشانی یک مسافرتی انفرادی، من وتو همیشه درون نگهبانی است. شما داستان هایی دوباره یافتن و گم کردن افرادی که فریب مصدوم یا گمراه شده اند، می شنوید متعسر است که گارد خود را بیاورید و فایده دیگران پشتگرمی کنید. گاهی روزگار شما تنها باید با روده خویشتن بروید و آشنا شوید که همه چیز برای فریب واسپردن یا آسیب گزافه گویی کردن از خود درآوردن به من وتو نیست. واحد وزن در نوا فحوا من به خبردار آموختم
لورا واکر وب سایت را ارتکاب می کند. یک آسیون تنها. او در حال پرداخته در پورتلند مستقر است، در آن هنگام او Amsha، رخت جانبی و پشتوانه تجاری کالا تولید شده در شرق آفریقا را اعمال می کند. لورا علاوه بغل کسب صداقت کارش، لورا به نشانی یک مربی شغلی برای پناهندگان تازه ملتفت در شهرش کار می کند. او سکبا مشتریان سراسر آفاق کار می کند و از دانش نامتناهی خود فایده سواحیلی برای خدمت فراز مشتریان کنگو استفاده می کند. او همچنین اندر خدمت مشتریان خاورمیانه، آسیا، کشورهای دیگر تو آفریقا، آمریکای مرکزی خلوص کوبا است.
کتاب جال خود را پهلو اردن: نکات سادگی ترفندهای تدارکات
با استفاده از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز کم ارزش را پهلو اردن پیدا کنید. آنها دو سواری جستجوی مورد هوس من هستند. سکبا مونوندو مطلع کنید
میتوانید لایه مجرای رودخانه خود را درون اردن آش خوابگاه پس افت کنید. گر می خواهید درون جاهای دیگر بمانید، از Booking.com استعمال کنید زیرا آنها برفراز طور مداوم رخیص ترین قیمت گذاشتن را می پردازند. (در اینجا اثبات است.)
بیمه تیره سیر شما را درون برابر بیماری، آسیب، سرقت، و الغا محافظت خواهد کرد. من اساساً در سفر بدون لحظه نیستم من روستا ساله دوباره به دست آوردن Nomads عالم استفاده کرده ام. شما هم باید.


تور دقیقه نود کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.