طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

موت گاه نوستالژی

اگرچه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه می خواهم به نشانه های جدید گردش کنم، زمانی که من واقعا یک مکان را مانوس دارم، من می خواهم بالا عقب برگردم، یکدلی من غالباً مکان ها را لخته می گردانم. در فوریه، من فایده مانوئل آنتونیو، کاستاریکا بازگشت. آخرین بار که من پس ازآن بودم، در سال 2003 بود، سادگی من لحظه را برای اندازه شگفت انگیزی دوباره پیدا کردن میمون ها، قورباغه های طویله زرق و برق و کناره ور وسیع، شن تزکیه ماسه سفید شادم. در حالیکه متعلق زمان توریستی بود، نمی توانستم بگویم این «توسعه یافته» بود.


بلیط آنکارا ارزان
هنگامی که این سال پهلو عقب آمد، خویشتن شوکه شدم که مخبر شدم مجرد و متاهل چیزی که خود می توانم باز یافتن مانوئل آنتونیو شناختم این حیات ساحل. آزادراه بین Quepos (نزدیک ترین عمارت اصلی) سادگی مانوئل آنتونیو یک حاصل یک رستوران مجلل داشت لیک اکنون مهمان پذیر ها، آسایشگه ها قدس غذاهای مالامال از غذای حجره غربی یا آمریکایی لا را در آغوش می گیرد. شاطی که یک بار استراحت بود، در حال حاضر سکبا اسکناسها، فروشندگان خرج غذایی و چترهای ساحل طویله شده است.
یکی از چیزهایی که مانوئل آنتونیو را خیلی خاص آفریده است، پارک است که در لبه روستا قرار دارد. برای رسیدن به پس ازآن در عام 2003، شما مجبور شدید دوباره به دست آوردن طریق نهر عبور کنید و از طریق یک دروازه کوچک واقف شوید. چنانچه شما خیلی دیر درون پارک باقی ماندید، صدر در نظر می رسید که آب بازی در الان افزایش است! اکنون یک ورودی جدید از شاهراه و یک مرکز پارک حیات دارد. چه چیزی موجب بدتر شدن هتل بزرگ است که استوار از بابا :اسم اب ورودی پارک مصنوع و آفریدگار شده است. راحتی طبیعت آشفته شده است.
وقتی که من داخل سال 2003 بودم، نمی توانستم پنج دامن را بدون سوار کنار بنده یک حیوان بگذرانم. میمون ها درون همه نقش پی بودند یکدلی من می دیدم گوزن، خرچنگ زمین، پرندگان خلوص حیوانات آش اسامی که نمی دانستم. در حالیا حاضر، می توانم برفراز سختی صداهای میمون خیر را در درختان می شنوم، خلوص من یک خرچ زمین را داخل پارک که مرده نیست می بینم. تنها میمون هایی که دیدم، آنهایی بودند که در ساحل در خواهش غذا پادرمیانی گردشگران بودند.
من سکبا جس صداقت دنی دوباره یافتن و گم کردن دختران Globetrotter بودم. Dani قبلا هرگز سرانجام و اینک نبود، ولیکن جس داخل سال 2000 از نفس بازدید کرده بود و من وایشان هر نوبت این تغییر را تکرار کردیم. او گفت: "ما نیز ممکن است در آمریکا باشیم." "این می تواند هاوایی، کالیفرنیا یا فلوریدا باشد."
مانوئل آنتونیو به من اعجاب می کند که آیا عمارت می تواند بیش از شمار چیز بدی باشد. چند خور پیش یک چپر نوشتم که چگونه جهانگردی برای کرانه ها و انفس بد است. در آن گفتم:
    "مسافرت دوباره یافتن و گم کردن فعالیت های سازگار وا محیط زیست نیست. پرواز، مسافرت، غذا خوردن، بی آلایشی رانندگی تو اطراف، تاثیر منفی بغل محیط زیست دارند. اکثر اشخاص وقتی که پهلو طور مستمراً سفر می کنند، دوباره یافتن و گم کردن حوله در خانه های هتل استعمال می کنند، سیستم تهویه التفات را ترک می کنند یا فراموش کردن فانوس ها را خاموش می کنند. تنظیم جت تو سراسر عالم در هواپیما صمیمیت یا تبعید در حواشی در RV همه بالا گرم ازمد افتادن کره زمین کمک می کند. بین آشغال ها، ترفیه ها یکدلی آلودگی ها، من وتو دقیقا همچنین کاری را ارتکاب می دهیم که ساحل می گوید ضمیر اول شخص جمع باید انجام دهیم - ما بالا جای بهشتی که می خواهیم را دوباره پیدا کردن بین می بریم. "
یکی دوباره پیدا کردن کتابهای گردش مورد عطش من The Beach است. من نفع علیه و له روی بالا و موضوع کتاب کرب خیلی نو است. این در مورد چگونگی مسافران، پهلو ویژه کوهنوردان، فایده دنبال بهشت است که بیرون از قد آنها هستی و عدم ندارد یکدلی حتی زمانی که آنها چیزی عالی پیدا می کنند، تو نهایت باز یافتن بین می روند.


بلیط آنکارا
در شاهراه ها، خود اغلب شوربا مسافران تلاقی می کنم که اندر مورد چگونگی نگرش خوب 10 عام پیش گفتگو می کنند، ولی چگونه گردشگران اکنون لمحه را فرسوده کرده اند. این همیشه آش برتری snied و با من عدو است. "اگر شما متعلق را خودی ندارید، به چه دلیل شما به عقب؟" من پهلو آنها می گویم. در حال حاضر، تکرار به وقع من تو هفت سال دیرین نبوده ام، من شگفتی خودبینی می کنم که آیا من مانوس مسافران هستم. آیا خویشتن مرده ام یا من صدر در سادگی بارغبت گذشته ام؟
مطمئنا ترفیه منوال آنتونیو چیزهای زیادی را به کادو آورده است. داخل حال ساخته اقتصاد محلی در اکنون رشد است بی آلایشی کار بسیار بیشتری برای نفر ابوالبشر و جانور محلی به کاربستن می شود. پول بیشتری برای جاده ها خلوص زیرساخت های بهتر هستی و عدم دارد. آب در حال تهیه تمیز برای نوشیدن است. گزینه های جایگیری بیشتری برای بازدیدکنندگان وجود دارد. آلودگی صفا تخریب محیط زیستی که داخل بسیاری از شهرهای ساحلی دیده می شود هنوز داخل اینجا نیست. واحد وزن هنوز ملالت می توانم در آب دهان منی شنا کنم، پارک بریده نشده و اتوبان ها وا سطل آخال پر نشده است.
اما ظاهر اصل یک مکان چیست؟ آیا ترفیه روح مانوئل آنتونیو را نیست کرده است؟ من مخبر شدم که قیمت نچ بسیار فایق است سادگی هتل های ارشد زیادی بود دارند که ضلع سود هیچ وجه یار شناسا ندارند محیط زیست باشند. اتوبان ای از عمران ده اصلی Quepos در اکنون حاضر شوربا هتل ها ممتلی شده است و جنگل هایی که در نفس جا رفته اند. برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر شناخت نبودن حیوانات داخل پارک بود، که تقریبا ضلع سود طور بریده توسط شلوغی ناگهانی افرادی که آنها را شکار میکرد برای عکس این گردش جایزه فایده شدت مورد هراس بودند.
من نمی توانم فکر کنم که آنچه که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مالوف داشت این مکان ناپدید شده است. من فراز جس گفتم: "مردم زیادی وجود دارند." "این خیلی توریستی است". و آنجا از ثانیه گفتم، ضلع سود عقاید مسافران رسیدگی کردم صداقت فکر کردم، "اوه، نه. آیا من متعلق شخص هستم؟ آیا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تبدیل پهلو چیزی که واحد وزن از آن متنفر هستم؟ "اما اکنون، من نظاره گر این نکته مبصر بزرگ تر که اکثراً مسافران اکثراً به جور ناگهانی تقلا می کنند. این چیزی نیست که اکنون شر و حسن شوم است. آنچه که مسافران واقعا از آن مشوش هستند این است که تصویر درون ذهنشان خراب شده است. آنچه آنها ضلع سود یاد می آورند ... آنچه که برای آنها آمده است ... دیگر نیستی ندارد.
تصویر عاشقانه آنها نقاشی شده است، و شوربا آن بی گناهی ذات را.
بله، چیزهای بیشتری درون Manuel Antonio نیستی دارد. این بسیار پیشرفته خیس است، اما این ردی نیست. این بدان معنی نیست که "ویران شده است." خود هنوز توصیه مانوئل آنتونیو صدر در مسافران، یکدلی من احیانا به عقب بر گردم دوباره. چیزی که واقعا خود را مضطرب کرده است رفاه و خرابی در Manuel Antonio نیست، بلکه دوباره به دست آوردن دست تحویل دادن بی گناهی خود است. این واقعیت است که تصویر آرزومندانه در راس من واقعی نیست. اماکن تغییر می کنند آنها یکسان نیستند. همانطور که من وایشان برای نفس مکان می خواهیم همیشه چگونگی لحظه را ترک کنیم، هرگز ائتلاف نخواهد افتاد. ما هرگز نمیتوانیم نفع علیه و له روی بالا و سادگی خودمان را به جدید و فراز حافظهمان واقف کنیم. زندگی خطی است این تغییر می کند
در پایان، مانوئل آنتونیو هرگز زدودن شد. تصویر غلطی دوباره یافتن و گم کردن واقعیت خود بود، ولیکن در درازمدت، بهتر است که دوباره به دست آوردن مکان ها لذت ببرید، همانطور که آنها هستید، و نه اینکه آنها را حالت ستایش جایگیری ندهید.


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.